Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpaa tulen katumaan enemmän -lähtemistä vai jäämistä?

Vierailija
13.07.2018 |

Olen sotkenut elämäni täysin ja mennyt rakastumaan toiseen mieheen. Tämä toinen mies haluaisi elää minun kanssani loppuelämänsä ja olen luvannut hänelle, että elokuussa teen ratkaisuni. Olen naimisissa hyvän miehen kanssa, mutta en kykene enää rakastamaan häntä, vaikka olen yrittänyt. Meillä on pieniä lapsia, joiden takia olen tehnyt kaikkeni, että saisin tämän toisen miehen unohdettua. Se ei kuitenkaan vaan onnistu. Olen lomaillut nyt kaksi viikkoa pitämättä mitään yhteyttä tähän toiseen mieheen ja ikävä on järkyttävä. Onko minulla oikeus luovuttaa ja lähteä elämäni rakkauden perään? Jos jään avioliittooni, minusta tuntuu, että en kykene enää olemaan onnellinen niin kuin ennen olin. Jos taas lähden, rikon perheeni ja aiheutan tuskaa monelle.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sanoi että jos on kestänyt kauan, niin tunne on vakaalla pohjalla..olen samaa mieltä. Ihan muutaman kuukauden takia en lähtisi uuden matkaan, mutta jos vuosia jo takana niin eiköhän se ole selvää ettei kyse ole mistään ohimenevästä pikku ihastuksesta ja teillä on ihan hyvät mahdollisuudet.

Vierailija
22/42 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä ollut vastaavanlainen tilanne. Lähdin, ja elämäni suurin virhe olikin. Tästä on nyt 6-7 vuotta ja edelleenkin kaduttaa. Niin, olen eronnut siitä "toisesta miehestä". Jos vasn saisin nyt valita, valitsisin toisin.

Sama juttu täällä....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi voi. Näitä on niin paljon. Teen töitä ero-ja uusperheiden parissa ja kyllä toi kuvio on ihan tuhoontuomittu. Eniten kärsii lapset ja vaikutukset voi olla elinikäisiä. Pystytkö olemaan onnellinen, kun olet tuottanut tuskaa niin monelle. Isoja sotkuja tiedossa ja vaikeita uuusperhekuvioita. Mieti vielä.

Ei se ole sen onnellisempi elämä hampaat irvessä elää ihmisen kanssa jota ei rakasta ja kaivata kokoajan jotain toista.

Siihen rakkauden tunteeseen voi vaikuttaa omilla teoillaan. Tämä on nyt sellainen kohta, jossa tarvitaan sitä tahtoa - sitä tahtoa, mitä on luvattu kun on menty naimisiin. Tahdon avulla tehdään niitä rakkauden tekoja, mitä on tehty aiemmin rakastuneena. Herätellään se rakkaus henkiin ja rakastutaan siihen omaan puolisoon uudelleen. 

Turha yrittää selittää, etteikö rakastumiselle mitään voisi. Kyllä voi, mutta tahtoa siihen tarvitaan! Ja ymmärrys siitä, että kun on valinnut tämän yhden miehen puolisokseen, on samalla valinnut luopua kaikista planeetan muista miehistä. Nyt tarvitaan vain tämän päätöksen mukaisia tekoja.

Vierailija
24/42 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi voi. Näitä on niin paljon. Teen töitä ero-ja uusperheiden parissa ja kyllä toi kuvio on ihan tuhoontuomittu. Eniten kärsii lapset ja vaikutukset voi olla elinikäisiä. Pystytkö olemaan onnellinen, kun olet tuottanut tuskaa niin monelle. Isoja sotkuja tiedossa ja vaikeita uuusperhekuvioita. Mieti vielä.

Ei se ole sen onnellisempi elämä hampaat irvessä elää ihmisen kanssa jota ei rakasta ja kaivata kokoajan jotain toista.

Siihen rakkauden tunteeseen voi vaikuttaa omilla teoillaan. Tämä on nyt sellainen kohta, jossa tarvitaan sitä tahtoa - sitä tahtoa, mitä on luvattu kun on menty naimisiin. Tahdon avulla tehdään niitä rakkauden tekoja, mitä on tehty aiemmin rakastuneena. Herätellään se rakkaus henkiin ja rakastutaan siihen omaan puolisoon uudelleen. 

Turha yrittää selittää, etteikö rakastumiselle mitään voisi. Kyllä voi, mutta tahtoa siihen tarvitaan! Ja ymmärrys siitä, että kun on valinnut tämän yhden miehen puolisokseen, on samalla valinnut luopua kaikista planeetan muista miehistä. Nyt tarvitaan vain tämän päätöksen mukaisia tekoja.

Tässä on nainen, jolla on arvoja.

Sinkkumies

Vierailija
25/42 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lähtisin. Mitä sitten jos ei onnistukkaan? Tuskin kadun sitä etten silti kuluttanut elämääni miehen kanssa jota en rakastanut, enkä ollut onnellinen. Riskejä pitää ja kannattaa elämässä ottaa, joskus onnistaa joskus ei, mut jos ei koita ei voita.

Vierailija
26/42 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse hyväksyisin mieluummin sen, että vaimoni hu*raisi salarakkaansa kanssa kuin rikkoisi perheemme.

Vierailija
27/42 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää ei kannata vaihtaa pois. Mutta jos on huono niin kannattaa lähteä.

Vierailija
28/42 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan uskomatonta paskaa.

Vierailija
29/42 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaiset Sillat

Vierailija
30/42 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasva aikuiseksi.

Sinkkumies

Ensimmäinen kerta, kun näen Sinkkumiehen kirjoittavan jotain järkevää. :o 

Vierailija
31/42 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiskentele sitä toista, kunnes kyllästyt (väistämätöntä), mutta älä kerro puolisollesi.

Vierailija
32/42 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku sanoi että jos on kestänyt kauan, niin tunne on vakaalla pohjalla..olen samaa mieltä. Ihan muutaman kuukauden takia en lähtisi uuden matkaan, mutta jos vuosia jo takana niin eiköhän se ole selvää ettei kyse ole mistään ohimenevästä pikku ihastuksesta ja teillä on ihan hyvät mahdollisuudet.

Kyllähän se kestääkin, jos sitä ihastumistaan ruokkii. Tosiasiassa ap:lla ja miehellä on vain ihastuminen, ei mitään tietoa, että sopiiko kemiat, halut ja elämänasenteet kuitenkaan oikeasti yhteen.

Vierailija
33/42 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sotkenut elämäni täysin ja mennyt rakastumaan toiseen mieheen. Tämä toinen mies haluaisi elää minun kanssani loppuelämänsä ja olen luvannut hänelle, että elokuussa teen ratkaisuni.

Et ole vielä sotkenut elämääsi, mutta kirjoitustesi perusteella elokuussa aiot niin tehdä. Rakastumisen huumassa et tajua, ettei vuodessa ehdi tutustua toiseen tarpeeksi että tietäisit millaista arki tulisi olemaan.

Annat vaikutelman aika romanttisesta luonteesta. Joskus se on hyvä asia, mutta nyt ei. Ota järki käteen.

Vierailija
34/42 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mies suhtautuu lapsiisi?

Vierailija
35/42 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiskentele sitä toista, kunnes kyllästyt (väistämätöntä), mutta älä kerro puolisollesi.

Onko totta että mies kyllästyy puolisoonsa jossain vaiheessa suhdetta? Siksikö mies alkaa tekemään syrjähyppyjä ja suhteesta tulee sellainen jossa ei ole enää läheisyyttä? Mä olen kuullut tän niin molelta pitkän liiton naiselta.

Vierailija
36/42 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli samanlainen tilanne. Valitsin lapset, koska ero heistä olisi ollut minulle liian raskas, lapsillekin raastava. Jatkoimme salasuhdetta toisen miehen kanssa - nyt on sekin väljähtynyt kuten kuumalle rakkaudelle tuppaa käymään. Mutta lasten (nyt teinejä) kanssa on ihanaa!

Vierailija
37/42 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies suhtautuu todella kivasti ajatukseen, että asuisimme yhdessä lasteni kanssa (vuoroviikoin). Olen jutellut asiasta hänen kanssaan monta kertaa. Ennemminkin minua mietityttää se, milloin olisi korrektia esitellä mies lapsille (eron jälkeen), koska en halua loukata nykyistä aviomiestäni.

Ap

Vierailija
38/42 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli samanlainen tilanne. Valitsin lapset, koska ero heistä olisi ollut minulle liian raskas, lapsillekin raastava. Jatkoimme salasuhdetta toisen miehen kanssa - nyt on sekin väljähtynyt kuten kuumalle rakkaudelle tuppaa käymään. Mutta lasten (nyt teinejä) kanssa on ihanaa!

Minä en halua olla salasuhteessa, se on väärin kaikkia osapuolia kohtaan. Kuten toki eroaminenkin varmaankin, paitsi sitä toista miestä. Siksi olen luvannut itselleni ja tälle toiselle miehelle, että teen lopullisen ratkaisuni elokuussa.

Ap

Vierailija
39/42 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies suhtautuu todella kivasti ajatukseen, että asuisimme yhdessä lasteni kanssa (vuoroviikoin). Olen jutellut asiasta hänen kanssaan monta kertaa. Ennemminkin minua mietityttää se, milloin olisi korrektia esitellä mies lapsille (eron jälkeen), koska en halua loukata nykyistä aviomiestäni.

Ap

Eli ei ole tavannut lapsia...Lapset ensin ajatuksella menisin,toki omakin onni on tärkeä.Onko mahdotonta erota ja ottaa iisisisti uuden kanssa?Eli muuttaa ensin yksin lasten kanssa ja deittailla?

Vierailija
40/42 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen sotkenut elämäni täysin ja mennyt rakastumaan toiseen mieheen. Tämä toinen mies haluaisi elää minun kanssani loppuelämänsä ja olen luvannut hänelle, että elokuussa teen ratkaisuni.

Et ole vielä sotkenut elämääsi, mutta kirjoitustesi perusteella elokuussa aiot niin tehdä. Rakastumisen huumassa et tajua, ettei vuodessa ehdi tutustua toiseen tarpeeksi että tietäisit millaista arki tulisi olemaan.

Annat vaikutelman aika romanttisesta luonteesta. Joskus se on hyvä asia, mutta nyt ei. Ota järki käteen.

Olen yrittänyt useaan kertaan ottaa järjen käteeni, mutta se ei vaan meinaa onnistua. Olemme keskustelleet molempien arjesta paljon ja haluamme hyvin samanlaisia asioita.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi