Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisen voi viedä pulkkamäkeen?

Vierailija
13.07.2018 |

Itsellä ei ole lapsia, mutta kaverilla on 2 vuotias poika ja mun tekee mieli pulkkamäkeen. Uskon että kaveri ja sen lapsikin tykkäisi, mutta voiko noin pienen kanssa pulkkailla?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuon ikäinen on jo ihan pulkkailukelpoinen. Ehkä ei ihan isompaan ja hurjimpaan mäkeen kuitenkaan.

Vierailija
2/6 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vein pulkkamäkeen suunnilleen heti kun osasi istua. En nyt tuupannut lasta yksin mäestä alas, vaan pulkkailimme yhdessä. 2-vuotiaan voi laittaa pienestä mäestä jo yksinkin tulemaan pulkalla alas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voi! Istu lapsen kanssa samassa pulkassa niin ohjaat. 2v ei osaa ohjata ja törmää puihin. Mä olen vienyt yksivuotiaat pulkkamäkeen ja kyllä ne tykkäsi jos ei mennyt kovin lujaa. Ja katso ettei lumi ruisku lapsen naamaan, se tuntuu tyhmältä.

Ainoa huono puoli on ettei ne jaksa kävellä montaa kertaa mäkeä ylös eli joutuu sitten vetämään niitä aina ylös pulkalla.

Vierailija
4/6 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulkkamäki K-20.

Vierailija
5/6 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin eilen pihallamme loivassa pulkkamäessä 5kk vauvan kanssa. Kaksivuotiaan kanssa voit hyvin pulkkailla, se on useimpien lempparipuuhaa! :)

Vierailija
6/6 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 1,5 vuotias hurjastelee jo isojakin mäkiä sisaruksen kyydissä Stigalla alas. Mutta ylös täytyy toki vetää. Ja varaudu siihen, että kovalla pakkasella ei välttämättä jaksa kovin kauan pulkkailla. Aina parempi, jos sulta löytyy talja pulkan pohjalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän