Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ystäväpariskunta-asiaa; kertoisitko ystävällesi?

Vierailija
13.07.2018 |

Hyvä ystäväni on ottanut jokin aika sitten rintaimplantit, käsittääkseni aika kalliit ja kivuliaat sellaiset. Äskettäin mieheni mainitsi, että ystäväni mies (joka on mieheni hyvä ystävä), oli jossain illanvietossa kavereilleen sanonut, ettei tykkää ystäväni rinnoista enää yhtään. Oli kuvaillut niitä ja todennut, että ne ovat kovat eikä enää liiku.

Minusta tuntuu tosi pahalta ystäväni puolesta :/ hän säästi implantteihin yli vuoden ja kärsi leikkauksen jälkeen kipuja. Haluaisin kertoa hänelle, mutta en halua, että omasta miehestä ajatellaan tämän olevan juorukello. Lisäksi luulen, että hän otti implantit kohottaakseen naisellista itsetuntoaan. En tiedä millainen murskaus olisi, jos hän saisi tietää miehensä todellisen mielipiteen ja kuinka paljon hän joutuisi taas säästämään mahdollista poistoleikkausta varten. Toisaalta, minä olen hänen ystävänsä. Kai minulla on jonkinlainen velvollisuus puuttua, vaikka asia olisikin hänen ja miehensä välinen?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olette läheisiä, kysy ystävältäsi ihan suoraan mitä hänen miehensä on tykännyt uusista lollottimista. Kai ystäväsi osaa laskea 1+1 jos mies ei esim. koskettele rintoja yhtään enempää kuin aikaisemminkaan. 

Vierailija
2/6 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostaakseen naisellista itsetuntoaan? Eli antoiko hänen miehensä ymmärtää, että tykkäisi isommista rinnoista? Miksei sanonut mitään ennen leikkausta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja paljon kuuluu sulle?

Vierailija
4/6 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa. Ei kai kukaan tee tuollaista miehen takia, vaan itsensä. Kaverisi oli harkinnut asiaa pitkään ja hartaasti. Hän tarvitsi sen leikkauksen itsensä takia. Ei monet miehet varmaan tykkää elämän mukana nuupahtaneista riippareistakaan, ja se on vaan voi voi. Ei tässä silti olla juoksemassa joukolla leikkaukseen. Ei nainen ole mikään miehen nukke, jolle lisäillään ja poistellaan täytettä mielen mukaan. Anna siis olla, ei ole niin iso juttu.

Vierailija
5/6 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja paljon kuuluu sulle?

Jos sun miehes huutelis pitkin poikieniltoja, että joo mun tyttöystävän tissit on ihan perseestä, ni etkö haluaisi tietää?? Mä ainakin kertoisin

Vierailija
6/6 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai hän nyt sentään alkaisi niitä poistamaan miehen takia, kai hänellä sentään jotain itsekunnioitusta on? Ja ei ole sinun asiasi tiedottaa mitä hänen miehensä rinnoista tykkää , kertokoon itse.