Nainen, miksi olet tyytymätön vaikka mies tekisi kaikkensa?
Luulisi sen parisuhteessa riittävän nykynaiselle että mies tekee puolet kotitöistä, hoitaa lasten asioita, antaa naisen päättää ja miellyttää tekemällä kotona mahdollisimman paljon.
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Eihän se sitten enää ole kiihottavaa, kun toinen on liian kiltti.
Mutta tuotahan naiset on vinkuneet vaikka kuinka kauan? Että miesten pitää osallistua, naisen pitää saada olla vahva ja itsenäinen. Sitten ei olekaan hyvä kun mies tekee kuten nainen haluaa? Naiset itse ovat halunneet pehmeitä miehiä.
Turha enää tässä vaiheessa itkeä jämäkkyyden, vahvan miehen ja maskuliinisuuden perään. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta tuotahan naiset on vinkuneet vaikka kuinka kauan? Että miesten pitää osallistua, naisen pitää saada olla vahva ja itsenäinen. Sitten ei olekaan hyvä kun mies tekee kuten nainen haluaa? Naiset itse ovat halunneet pehmeitä miehiä.
Turha enää tässä vaiheessa itkeä jämäkkyyden, vahvan miehen ja maskuliinisuuden perään. Ap
Tämä kaikki siis siitä perspektiivistä ettei ap ole koskaan päässyt edes panemaan. Kaikki kauheudet mitä naiset keksii tapahtuu puhtaasti hänen mielikuvituksessaan. Ei jaksa.
Jos on liian vanha tai liian lihava.
En minä tuollaisesta olisi tyytymätön, jos mies todellakin tekee kaikkensa. Olin tyytymätön mm sikso kun mies joi ja hänen kanssaan oli mahdotonta keskustella. Ei todellakaan tehnyt siis kaikkeaan.
Eikös se ole ihan naisten erikoisuus, että vähän turhastakin kiukuttelevat ja osoittavat mieltään.
Naiset itse ovat jopa sanoneet, etteivät aina edes tiedä miksi ovat vihaisia tai nyt vaikka tyytymättömiä.
Täh? En ole tyytymätön, päinvastoin.
Emme me voi tietää, miksi naisesi on tyytymätön. Kysy häneltä itseltään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen, että osallistuu ei tarvitse tarkoittaa, että pitää olla täysin munaton. Ja muuten tuo "osallistuminen" on sananakin ihan käsittämätön, kun puhutaan asioista, joista ollaan yhdessä vastuussa.
Vierailija kirjoitti:
Luulisi sen parisuhteessa riittävän nykynaiselle että mies tekee puolet kotitöistä, hoitaa lasten asioita, antaa naisen päättää ja miellyttää tekemällä kotona mahdollisimman paljon.
Totahan se parisuhde just on eiks niin. Hyvässä parisuhteessa molemmilla on tilaa ja kaikesta puhutaan ja toista tuetaan vaikeissakin asioissa. Se, että siivoilee ja hoitaa lasten asioita on ihan automaattista eikä toisen nuoleskelua. Rakennetaan yhdessä jotain hyvää, se mikä molemmille on ok. Aina kaikki ei ole ok toisen mielestä ja silloin tulee esiin toisen huomioon ottaminen ja kunnioittaminen, koska kun itse teet itkemättä niin saat saman takasin itkemättä. Suhde ei ole myöskään toisen miellyttämistä, koska silloin toisen mielipiteellä ei ole niinkään väliä. Jos toinen päättää aina asioista, niin se joka päättää niin myös häntä alkaa jossain vtuttaa se päättäminen ja tulee esiin asia, eikö sinulla ole mitään sanottavaa. Hyvässä suhteessa päätetään asioista yhdessä ei kaikesta, mutta isoissa asioissa.
Suhde on myös sellainen, että toista vtuttaa toisen naama ja sama toistepäin. Se ei ole maailman loppu vaan silloin juuri se yhdessäolo mitataan. Hyvin moni unohtaa yhden tärkeän asian. Ei parit toisia vihannut silloin kun he alkoivat yhdessä olemaan. Olis hyvä palata niihinkin muistoihin, kun menee heikosti että minä tai hän todella halusi minut ja minä hänet. Siihen oli syy.
En ole tohtori torvi, joka neuvoo miten ollaan. Mutta itse olen ollut nyt 20v saman naisen kanssa ja ikä on nyt 41v molemmilla. Hirveet riidat käyty läpi ja toisen arvostaminen oli nollissa. Pettäminen ja väkivalta ei ole koskaan ollut tässä suhteessa, mutta lähestulkoot kaikki muut kiemurat on ollu. Ero oli varma ja lähdin ovet paukkuen. Kun palasin 3 päivän päästä, niin vaimo muistutti miks me alettiin seurustelemaan ja mentiin naimisiin ja tehtiin lapset ja kaikki. Me palattiin sinne teiniviiksiaikaan ja juteltiin kaikki asiat. Oikeastaan aloitettiin nollista koko yhdessä olo. Nyt menee taas loistavasti. Ehkä me tarvittiin toi helvtin iso kriisi just tähän väliin. Me herättiin ajoissa ja korjattiin suhde.
Koska miehen ja naisen käsitys siitä mitä kaikkensa tai tasapuolisuus poikkeaa toisistaan. Naiset on tottuneet ylisuorittamaan ja venymään vielä hiukan ja miehet alisuoriutumaan. Johtuu tyttöjen ja poikien erilaisesta kotikasvatuksesta.
Se nyt on ihan yksi hailee, mitä joku mies tekee, jos en hänestä tykkää. Rakkaalta ihmiseltä kestää paljon epätäydellisyyksiäkin, yhdentekevä on yhdentekevä, vaikka vääntäisi itsensä solmuun.
Vierailija kirjoitti:
Eikös se ole ihan naisten erikoisuus, että vähän turhastakin kiukuttelevat ja osoittavat mieltään.
Naiset itse ovat jopa sanoneet, etteivät aina edes tiedä miksi ovat vihaisia tai nyt vaikka tyytymättömiä.
On, on. Tietenkin. Tottahan toki. Niinhän äitisi aina käyttäytyi.
Miehet ovat siitä mukavia, että he eivät koskaan suutu mistään tai heitä ei vaivaa mikään. Nyrkin lyöminen oven tai seinän läpi on ihan mukavaa ja pelkkää urheilua.
No minusta on normi, että koti ja lapset hoidetaan tasapuolisesti. Sen pitäisi olla itsestäänselvyys jokaisessa suhteessa. En minä silti halua parisuhdetta kenen kanssa tahansa, vaikka en koskaan olisi suhteessa jossa toinen ei hoida kotia ja lapsia yhtä paljon kuin minä. Ehkä nainen on tyytymätön koska ei rakasta sinua, kokee että sinä et rakasta häntä tai koska ette sovi yhteen. Kotitöiden tekemisestä se tuskin johtuu.
Ap on varmaan turn off ja suohirviö.
Muuten kelpais
Mietitäänpä niitä miehiä, joita naiset himoiten vievät luokseen baarista. Tekevätkö he kotitöitä? Arvostavatko he naista? Kiinnostaako heitä tippaakaan nainen muuta kuin panoalustana?
Osallistumisella mies voi tehdä naisen elämän niin mukavaksi, että nainen pitää miehen suhteessa. Mutta jos nainen haluaa kiihkoa ja seikkailua, niin sillä ei ole mitään tekemistä osallistumisen kanssa - ehkä jopa päinvastoin.