Tuotteet, joiden ostajia et vaan ymmärrä
Teroitettavat lyijykynät ja niiden teroittimet. Kuka niitä tänä päivänä vielä käyttää?
Kommentit (338)
Pullotettua vettä. Suomessa on niin hyvä hanavesi että on hulluutta maksaa pullovedestä.
Stringit!
Menevät persvakoon! :(
Ei ole sellaista miestä, jonka mieliksi tunkisin hirttoköyttä ahteriini.
Juotava jogurtti on silkkaa huijausta! Osta kunnon jogurttia ja sekoita siihen vähän maitoa ja juo sitten vaikka retkipullosta.
Hinta-laatusuhde on paljon parempi! :)
Kunnon pöksyt kirjoitti:
Stringit!
Ei ole sellaista miestä, jonka mieliksi tunkisin hirttoköyttä ahteriini.
Sulla on vaan huono perse.
Ne koriste-ananakset hyllyn reunoilla.... WTF?
Vierailija kirjoitti:
Pakastettu sipulisilppu, ellei sitten ole esimerkiksi reumaatikko, jolle sipulin leikkaaminen on vaikeaa.
Mä käytän tätä! Ja olen kyllä reumaatikko, mutta käytän pakastesipulisilppua pelkkää laiskuuttani. 😄
Vegaaniset ruoat, jotka maistuvat "melkein kuin aidolle lihalle".
Vierailija kirjoitti:
Kunnon pöksyt kirjoitti:
Stringit!
Ei ole sellaista miestä, jonka mieliksi tunkisin hirttoköyttä ahteriini.Sulla on vaan huono perse.
Mutta onko olemassa sellaista miestä joka haluaisi nähdä stringit sinun persvaossasi?
Ei ihme että pipo kiristää, jos et ole saanut melaa mekkoon vuosiin :D
Vierailija kirjoitti:
Applen tuotteet, ylihintaista roskaa
Applen tuotteissa saa parhaan hyvityksen. Juuri vaihdoin tän vuoden ipadiin ja vanhasta kunnossa olevasta ipadista hyvitettiin satanen. Joten mun ipadille jäi hintaa alle 300€.
Oli silloin muutenkin ostohetkellä tarjouksessa: 50€ normaalia halvemmalla ja siihen päälle tuo satasen hyvitys vanhasta ipadista. Mistään ei saa näin hyvää tarjousta.
Inessa ankanhöyhenvalaisimet. Ankan höyhenet asetettu lamppuun käsin.
https://www.inessa.fi/vita-eos-xl-valaisin-valkoinen/brand/vita
Valmiiksi paistettu munakas osuu usein kylmähyllyllä silmään. En tiedä ketä varten on suunniteltu, mutta kaupasta saa myös pieniä pakkauksia kananmunia niin ei yksin eläjällä pitäisi mennä hukkaan.
Menee samaan kategoriaan paistetun jauhelihan kanssa. Tosin tämä tuote taisi olla sen verran iso floppi, kun ei ole hetkeen kaupoissa näkynyt..
Sellaiset kaltaiseni ihmiset, jotka osaavat vielä kirjoittaa. Myös ristikoiden ja sudokujen tekemisessä ovat aika näppäriä.
Vierailija kirjoitti:
Valmiiksi paistettu munakas osuu usein kylmähyllyllä silmään. En tiedä ketä varten on suunniteltu, mutta kaupasta saa myös pieniä pakkauksia kananmunia niin ei yksin eläjällä pitäisi mennä hukkaan.
Menee samaan kategoriaan paistetun jauhelihan kanssa. Tosin tämä tuote taisi olla sen verran iso floppi, kun ei ole hetkeen kaupoissa näkynyt..
Niin, onhan se käsittämätöntä jos joku haluaisi syödä vaikka munakasta evääksi töissä tai jossain muualla missä ei pysty sitä sillä hetkellä tekemään.
Enemmän tässä ketjussa ihmetyttää ihmisten yksisilmäisyys ("minä en tällaiselle keksi käyttötarvetta joten ei varmasti kukaan mukaan!") kuin se mitä turhaa kaupasta löytyy...
Vierailija kirjoitti:
Inessa ankanhöyhenvalaisimet. Ankan höyhenet asetettu lamppuun käsin.
https://www.inessa.fi/vita-eos-xl-valaisin-valkoinen/brand/vita
Vau, vielä parempi kuin ananas, joka oli jo hyvä. Mutta oikein aitoja höyheniä...
Olkaimettomat juhlapuvut (erityisesti isorintaisilla). Etumus pönköttä kummasti ilmassa tai litistää rinnat ja selkäläskit näkyviin (hoikillakin). Pukua pitää koko ajan nykiä ylöspäin. Erityisesti vanhojen tansseihin tai häihin en tuollaista mekkoa oudokseltaan suosittelisi.
Mielikuvitusta multa ei ainakaan puutu sillon kun kaivaa oman vatkaimen yöpöydän laatikosta ja nauttii olostaan. 😁 oon kyllä ilkeä, mutta uskon että vähemmän ilkeä vibraattorin käytön jälkeen. Kannattaa kokeilla!