Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pukeudut nyt kun helle hellii?

Vierailija
13.07.2018 |

Mulla on sellaiset ihan ohutta kangasta olevat liehuvalahkeiset housut ja puuvillapellavasekoitetta oleva löysä ja isolla kaula-aukkolla oleva t-paita. Eilen olin suurimman osan aikaa uimapuvussa😄

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla iso ja hoikka ihminen, että pellavaliehut näyttää hyvältä.  Tuntuvat toki hyvältä, mutta pienet ja pyöreät joutuvat käyttämään haukuttuja legginsejä ja pitkiä t-paitoja.

Vierailija
2/71 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellemekko tai shortsit ja toppi. Joskus crop top ja maksihame.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on liehuvalahkeiset culottet ja t-paita. Ja ihan sama, miltä näyttää ykkösvastaajan silmiin.

Vierailija
4/71 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekko päällä, olen 160cm ja vähän pyöreä, enkä todellakaan laita legginssejä tällä kuumuudella jalkaani!

Vierailija
5/71 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää olla iso ja hoikka ihminen, että pellavaliehut näyttää hyvältä.  Tuntuvat toki hyvältä, mutta pienet ja pyöreät joutuvat käyttämään haukuttuja legginsejä ja pitkiä t-paitoja.

Tätähän mä just kysyinkin🙄

Ap

Vierailija
6/71 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alushousut ja t-paita. Jos olisin yksin, olisin alasti.

Vierailija
7/71 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farkut ja t-paita

Vierailija
8/71 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Someraivo repesi: liehuvaa vai legginsit päälle helteellä?

Vierailija
9/71 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helle ei tosiaan helli kun kaikki vaatteet liimautuu ihoon kiinni ja makkarat toisiinsa. Haluaisin pukeutua ilmaviin ja liehuviin (maksi)mekkoihin ja tuntea oloni raikkaaksi ja ryhdikkääksi sekä näyttää hoikalta ja timmiltä.

Vierailija
10/71 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmava kietaisumekkonen ja biksut alla, sandaalit ja olkihattu.

Vierailija
11/71 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Farkut ja t-paita

Onnittelut. Ketjun ainoa tyylikäs.

Vierailija
12/71 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helle ei tosiaan helli kun kaikki vaatteet liimautuu ihoon kiinni ja makkarat toisiinsa. Haluaisin pukeutua ilmaviin ja liehuviin (maksi)mekkoihin ja tuntea oloni raikkaaksi ja ryhdikkääksi sekä näyttää hoikalta ja timmiltä.

Niinpä. Olo on nihkeä ja tukala vaikka olisin alasti ja äsken itseasiassa olinkin. Nyt on sitten pellavatrikoinen pitkä toppi (joka paljastaa rumat ja läskit hartiat ja käsivarret, yöks) ja pelkät alushousut. V*ttu mä vihaan tätä laardia, s##tana.

161/84

Vierailija
13/71 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oi, kuulostaa ihanalta asulta. Voisinpa itsekin pukeutua noin, mutta näytän läskiltä niin ei käy.

Vierailija
14/71 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaan hihattomaan mekkoon.

Vierailija
15/71 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu, v*tuttaa kun näytän lähinnä pystyyn nostetulta perunasäkiltä.

Vierailija
16/71 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona shortsit ja hihaton toppi. Ihmisten ilmoilla shortsit ja t-paita tai hame ja t-paita.

Haluaisin maximekon sellaisen rennon trikoisem mutta en ole löytänyt kivannäköistä sellaista.

Vierailija
17/71 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oi, kuulostaa ihanalta asulta. Voisinpa itsekin pukeutua noin, mutta näytän läskiltä niin ei käy.

No, en minäkään hoikka ole, mutta semisti pullukkanakin mekkovartaloinen. Sopivia housuja en löydä sitten millään, käytän sitten niitä mekkoja talvellakin.

Vierailija
18/71 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustat collegehousut ja musta collegehuppari. Joka päivä. Nyt vaan ilman sukkia kun on helle. 

Olen entinen laiha, kaappi täynnä kauniita mekkoja, korkeita korkoja jne. mutta syömishäiriön takia olen lihonut 25kg enkä pukeudu enää mihinkään muuhun.

Vierailija
19/71 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kivaan hihattomaan mekkoon.

Muuten joo minäkin, mutta kaikki hihattomat on täysin poissuljettuja niin kauan kun hiki valuu kainaloista ihan noroina pitkin kylkiä ja käsivarsia. Olisi ihanaa jos olisi sellainen kropan muoto että käsivarret ei olisi tavallaan liimautuneena pitkin kylkiä vaan kainaloon jäisi ihan selkeä rako niin kuin monilla onkin.

Vierailija
20/71 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toppi ja housut. Ihanaa kun ei tarvitse olla takkia!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän