Mitä pelejä pelaat?
Mitä pelejä tykkäät pelata? Jos haluat niin voit kertoa myös ikäsi.
Itse pelaan VR-pelejä mm. Fruit Ninjaa, mobiilipelejä paljon kaikkia perus pulmapelejä ja tykkään myös lautapeleistä.
T: N40
Kommentit (19)
Eniten pelaan mobiilipelejä ja VR-pelejä. Konsolipelejä en yhtään. Lautapelejä tykkään myös pelata. Pihapelitkin ok, mutta harvoin tulee pelattua.
Mobiilipeleistä esim. Fishdom ja June's Journey.
VR-peleistä mm. Fruit Ninja ja sitten tykkään vain käydä katselemassa kaikkia esityksiä ja paikkoja.
Lautapelejä pelaan lasten kanssa mm. Muuttuvaa labyrinttia ja Afrikan tähteä, tuommoisia perus.
T: AP eli N40
Vastasin konsolipelit, mutta pelaan myös lautapelejä.
Miten tuolla listalla on pelialustoina mobiili, konsoli, lauta ja piha, mutta ei PC:tä?
PC:llä pelaan itse eniten. Säännöllisesti myös lautapelejä ja pöytäröölipelejä. Ikä 41 vuotta.
Ihan perinteiset tietokonepelit taisi unohtua listasta :S Niitä ja konsolipelejä, enimmäkseen open world seikkailuja pleikalla tai strategiapelejä / base building juttuja läppärillä :) Aloin sattumalta pelaamaan RDR2 taas pitkästä aikaa pleikalla, hieno peli.
M41
Konsolipelejä sekä pc-pelejä.
Laidasta laitaan menee eri genret mutta seikkailu ja roolipelit on suosikkejani.
Vierailija kirjoitti:
Konsolipelejä sekä pc-pelejä.
Laidasta laitaan menee eri genret mutta seikkailu ja roolipelit on suosikkejani.
Ikä unohtui, 37v ja olen nainen.
PC tällä hetkellä mutta Switchin voisi ehkä ostaa myös.
Konsolipelejä nykyään. Sopivan rentoa, kuin tietokonepöydän äärellä jököttäminen.
PCllä lähinnä rooli- ja strategiapelejä. N40+
Tietokonepelejä, olisivat listassa varmaan aika hyvällä prosentilla. Satisfactory nyt työn alla. Lautapelit mennyt lapsuuden nollasumma-monopoleista aika erilaiseen suuntaan ja niissä kiinnostaa yhteistyöpelit.
Shakki, tavoitteena on päästä yli 2000 Elo-lukuun. Netti, lauta.
Joskus Minecraft, rakentelen vaan.
-M
Tennistä ja golffia, en mitään tietokonepelejä.
Pc-pelejä. Tämän hetken pakkomielteenä alkuperäinen Baldur's Gate -saaga SCS ja Ascension -modeilla. FF7 Rebirthin pc-versiota odottelen kuin kuuta nousevaa.
Elämää pelaan, siinä kaikki