Mikä avuksi järkyttäviin silmäpusseihin?
Auttaako mikään ihan JÄRKYTTÄVIIN silmäpusseihin? Olen kokeillut silmänympärysvoiteita ja vaikka mitä, mutta mikään ei auta. Edes nukkuminen ei auta. Näytän väsyneeltä ja nuutuneelta ja hävettää liikkua ihmisten ilmoilla.
Mikä tähän vaivaan auttaisi?
Kommentit (15)
Leikkaus tässä on kieltämättä käynyt mielessä. Sen verran pahan näköiset ne ovat. Ostin uudet silmälasit ja ne oikein korostavat pussejani. Entiset vähän peitti niitä.
Ap.
Hankin aina silmälasit, jotka peittävät hiukan silmäpusseja. Mulla on ollut nää vauvasta asti. Ainoa koko suvussa, jolla on näin järkyt silmäpussit. Puukko kai siihen auttais, mutta kunnalliselle pääsee vasta kun yläluomet ovat sellaisessa kunnossa että ripsi kääntyy ja menee silmän sisään, samalla leikkaavat alaluometkin. Sitä odotellessa..
Heh heh, kunnallisella ei muuten samalla todellakaan leikata silmäpusseja. Myöskään ei ole mikään vaatimus yläluomileikkaukseen, että ripsi kääntyy silmän sisään.
Olen käynyt, ja oli ihan eri lailla.
Ap, kaiva kuvetta ja käy leikkauttamassa. Ei niihin muu auta. Menisin kanssa, jos olisi rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Leikkaus tässä on kieltämättä käynyt mielessä. Sen verran pahan näköiset ne ovat. Ostin uudet silmälasit ja ne oikein korostavat pussejani. Entiset vähän peitti niitä.
Ap.
Mulla on niin järkyttävät silmäpussit, että en anna ottaa itsestäni valokuvia. Valitettavasti ei ole rahaa leikkauttaa niitä. Toivon, että jostakin siunaantuisi tai saisin sen verran säästettyä. Mulla on sekä ala- että yläluomet aivan järkyt. Inhoan peilikuvaani. Voitin geenilotossa jättipotin, kun äidillä on roikkuvat yläluomet ja isällä aivan hermeettiset silmäpussit - polviin asti!
Mulla on kans ollu 9-vuotiaasta asti ihan hirveet. Koko ajan saa kuulla olevansa väsyneen näköinen, ei mitään väliä onko nukkunut 3 vai 13 tuntia... Meen marraskuussa leikkaukseen kun on pari viikkoa lomaa, can't wait!
Kuulemma peräpukamavoide saattaisi auttaa jonkin verran?
Kiitoksia viesteistänne. Ihanaa, etten ole vaivan kanssa yksin! Vaikka ei tätä kenellekään toivo.
Minulla nämä alaluomet ovat pahimmat. Yläluomet turvottaa lähinnä aamuisin. Tarvisin muutenkin jonkun kulmien kohotuksen, kulmat painavat silmiin ja saavat silmäni näyttämään viiruilta.
Pitää seuraavat lasit valita silmäpussien mukaan. Harmi, kun siinä ostotolanteessa ei tajunnut katsoa pussien kannalta.
Ap.
Onko kilpirauhanen kunnossa? Basedowin tauti voi aiheuttaa mm.noita oireita.
Minulta mitattiin kilpirauhasarvot keväällä ja ne oli ok.
Ap.
Kokeile kasvojen lymfaterapiaa, saa nesteet liikkeelle. Myös niska/ hartiajumi saa nesteet kertymään. Juo lisäksi vettä. Saattaa auttaa hyvinkin paljon.
Kiitos ideoista. Niska ja hartiat on ainakin aika jumissa. Vettä juon aika paljon, mutta pitää yrittää juoda lisää. Varsinkin näin kuumalla ilmalla. Varmaan voisi olla hyvä vähentää sokerinkin syömistä.
ap.
Juo vettä, minimi 2 l päivässä. Minulla auttoi.
Siis, mulla auttaa ordinary Caffeine, se onkin nyt loppu.