Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muka ok, ettei isä käytä lomallaan 3-vuotiasta lasta missään?

Vierailija
12.07.2018 |

Ei uimassa eikä kirjastossa. Ainoastaan pihalla leikkipuistossa?

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ok.

Vierailija
2/63 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pihalla on leikkipuisto niin eikö se riitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei olisi ok? Tärkeintähän on yhdessä viettetty aika, eikä sen sisältö.

Vierailija
4/63 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se 3v muuta kaipaa. Yleensä se on aikuisen mielenterveys kun vaatii vaihtelua ja tekemistä.

Vierailija
5/63 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluat päästä osingoille keskusteluun joissa kerrotaan kuinka paska isä lapsella on?

Vierailija
6/63 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono isä.

Vierailija
7/63 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen sianjättötoimenpiteen suorittamista.

Vierailija
8/63 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvä on. mietityttää vaan, että lapselle tekisi hyvää lomallakin nähdä muita lapsia, kun ei niitä oikein leikkipuistoissa nykyään ole. Mutta kai minä vaan sitten vaadin liikaa. Ap

Vierailija
9/63 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ap. 3-vuotias ei osaa vielä lukea kirjallisuuden klassikoita.

Vierailija
10/63 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei niitä muita lapsia välttämättä kirjastossakaan tapaa. Ensimmäisenä kannattaa lopettaa tuo "mies ei käytä koskaan missään", koska se ei ole totta. Mies käyttää lasta (ilmeisesti aktiivisesti?) leikkipuistossa. Miksette mene uimaan koko perheenä?

Vierailija
11/63 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt hyvä nainen seisomaan miehen taakse piiska kourassa vaatimaan, että miehen pitää tehdä sen lapsen kanssa sitä ja tätä, jne...

Vierailija
12/63 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkipuistoissa ei ole lapsia ja kirjastoon mennään tapaamaan lapsia?

Vierailija
13/63 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hyvä on. mietityttää vaan, että lapselle tekisi hyvää lomallakin nähdä muita lapsia, kun ei niitä oikein leikkipuistoissa nykyään ole. Mutta kai minä vaan sitten vaadin liikaa. Ap

Mihis se kolmevuotias tarvitsee  niitä sosiaalisiasuhteita? Ei sinulla ole mitää oikeuttaa määritellä mitä isä lapsen kanssa tekee, joten jos sinusta lapsi niitä muita lapsia kaipaa rouva on hyvä ja menee uimaan, kirjastoon, jne.

Vierailija
14/63 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihis se kolmevuotias tarvitsee  niitä sosiaalisiasuhteita? Ei sinulla ole mitää oikeuttaa määritellä mitä isä lapsen kanssa tekee, joten jos sinusta lapsi niitä muita lapsia kaipaa rouva on hyvä ja menee uimaan, kirjastoon, jne.

Mutta kun isällä on lomaa ja mulla ei, niin olisi reilumpaa, että hän käyttäisi, kun minulla ei ole niin paljon aikaa. Ap

Vierailija
15/63 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä käytä lomallaan lasta missään, paitsi...hohhoijaa

Vierailija
16/63 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin se kolmevuotias tarvitse niitä sosiaalisia suhteita? No kuule ihan siihen samaan, mihin sinäkin. :) :)

Vierailija
17/63 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinilevää on jo paljon vesistöissä, sitä uimista kannataa harrastaa vaan puhtaassa vedessä.

Vierailija
18/63 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun isällä on lomaa ja mulla ei, niin olisi reilumpaa, että hän käyttäisi, kun minulla ei ole niin paljon aikaa. Ap

Eikö pääasia ole kuitenkin se, että mies viettää lapsenne kanssa aikaa? Kaikki eivät koe luontevaksi mennä kirjastoon tai uimaan, ei se mitään täydellistä vanhemmuutta määritä.

Vierailija
19/63 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä teet iltaisin ja vapaapäivinä? Reilua lastan kohtaan olisi, että molemmat vanhemmat viettäisivät hänen kanssa aikaansa eikä käyttäisi töitää pirun huonona tekosyynä.

Vierailija
20/63 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin se kolmevuotias tarvitse niitä sosiaalisia suhteita? No kuule ihan siihen samaan, mihin sinäkin. :) :)

Lomalla en tarvitse niitä mihinkään :D 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän