Söin aamupalaksi pitsan ja nyt juon energiajuomaa vain bokserit jalassa. Otan vastaan kysymyksiä.
Otan vastaan myös rahalahjoituksia, vanhoja action-fiiguureja ja halauksia.
Kommentit (374)
sohvahömelö kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä ketju vielä hengissä? :) Moi hömelö. Mukavaa viikonvaihdetta.
t. muisti lattialla, rulla telineessä
Hei, muistirulla. Katseletko EM-kisoja? Minä katson. En mitään tiettyä lajia, vähän kaikkea mitä nyt sattuu tulemaan.
Toi olisi kiva nimimerkki (muistirulla), mutta mulla on vaan tämä yksi arkki enää rullassa jäljellä.
Sivusilmällä olen seurannut kisoja, hetkittäin ihan koko silmällä. Nyt seiväskisa! Nuorempana seurasin yhtä lajia ehkä jopa semifanaattisesti, mutta sittemmin tullut vähän muuta hosumista.
Vierailija kirjoitti:
sohvahömelö kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä ketju vielä hengissä? :) Moi hömelö. Mukavaa viikonvaihdetta.
t. muisti lattialla, rulla telineessä
Hei, muistirulla. Katseletko EM-kisoja? Minä katson. En mitään tiettyä lajia, vähän kaikkea mitä nyt sattuu tulemaan.
Toi olisi kiva nimimerkki (muistirulla), mutta mulla on vaan tämä yksi arkki enää rullassa jäljellä.
Sivusilmällä olen seurannut kisoja, hetkittäin ihan koko silmällä. Nyt seiväskisa! Nuorempana seurasin yhtä lajia ehkä jopa semifanaattisesti, mutta sittemmin tullut vähän muuta hosumista.
Voi muistirulla, enää yksi arkki jäljellä! Ja tähän mennessä sekin on ehkä kuollut, rip. Kai olet tietoinen, että kaupasta saa ostaa lisää paperia? Yhden rullan ei tarvitse kestää koko elämää. Voit jopa vaihtaa merkkiä!
Oli kyllä jännä seiväskisa!
bokseripitsamies kirjoitti:
sohvahömelö kirjoitti:
Ihmettelinkin jo, miten täällä ei ole juurikaan trollattu.
Noh, jatkan silti, kiltti ap.
Karkki vai kepponen? Tuoreet herneet vai mansikat? Paras taskari väliltä 1-100? Ensimmäinen ajatuksesi aamulla? Suutuitko, kun Roope-setä lopetettiin? Mitä ajatuksia Diana sinussa herättää? Osaisitko rakentaa puumajan? Söisitkö ennemmin matoja kuin heinäsirkkoja? Milloin kasvat aikuiseksi? Saatko letitettyä nenäkarvasi? Onko äitisi maailman kaunein nainen? Lasketaanko makea jäätee teeksi? Inhokkiruokasi? Minne menisit, jos saisit siivet? Milloin viimeksi olet syönyt kokonaisen porkkanan?
- boikotoin yhdysvaltain kulttuuri-imperialismia
- mansikat kotona, herneet torilla
- 41 tai 75
- tänä aamuna ajattelin pythagoraan lauseen käytännön hyötyjä
- Roope elää ikuisesti
- Diana Ross on kova artisti, mutta ilmeisesti melkoinen megalomaanikko
- olen rakentanut useita
- rasvapaistettuna syön vaikka pinaattilettuja
- Onko pakko?
- en osaa letittää edes pullapitkoa
- kieltäydyn vastaamasta
- jäätee on tee ihmisille, jotka sekoittavat usein teen ja limsan
- kookosmaitolimppikiisseli
- muistaakseni aurinkoon ei ainakaan kannata mennä
- viikottain popsin popsin porkkanaa
Noniin, olen tässä taas.
Minkälaisia käytännön sovelluksia keksit Pythagoraasta?
Selkeästi äitisi on siis maailman kaunein nainen. Et halunnut vastata kysymykseen, koska et halunut paljastaa salaista identiteettiäsi. Tai sitten halusit saada minut kuvittelemaan, että äitisi on maailman kaunein nainen. Miksi? Sitä en tiedä. Nyt kun vielä keksisin, kuka se kaunein nainen on, niin pääsisin tässä asiassa eteenpäin!
Mulla oli mielessä tämä ihana ja valovoimainen Diana
Sitten kysymyksiä.
Näetkö uniakin Pythagoraasta? Miksi sadat taskarisi eivät ole kirjahyllyssäsi? Hyppäisitkö mieluummin lentokoneesta (laskuvarjo saa olla mukana) kuin uisit haiden kanssa (saa olla snorkkeli)? Mitä olisit valmis tekemään saadaksesi teetä? Oletko koskaan kasvattanut sammakkoja? Osaatko neuloa villasukan? Mistä aististasi luopuisit? Voittaisitko minut shakissa? Mikä on turhin asia, mitä tiedät? Miksi viimeksi kävit lääkärissä? Kuinka monta zombie-leffaa olet nähnyt?
Jään odottelemaan sitä hetkeä, kun taas muistat meidät.
Annna mää arrvaan. Sä ooot nyt pilllipiiipari kiivennny kerrrostalonkatonn katollle persedinejä tiirailemaaan, jättttänyt kalsaritt tyystin kotiass. Sielllä on jo viiinatt lantrattuuu ja säkkipillli vttu soi.
Sataa, sataa, ropiseee ♪ ♫ ♪ ♫ ♪
sohvahömelö kirjoitti:
Odottavan aika on pitkä.
Ymmärrän tämän. Eräs talvinen aamu (-28 °C) olin hyvissä ajoin bussipysäkillä istumassa. Oli hiljaista, lumihiutaleet valuivat alas taivaalta välähdellen katulampun jäätyneessä valossa. Olin menossa hammaslääkäriin. Kylmä kalisutti hampaita ja mietin, että jos kalina vielä kiihtyy tulee tästä kallis reissu. Vedin kaulusta korkeammalle ja mietin tulevaa kesää. Ripset jäätyivät, silmät luppasivat, aika kului. Lopulta tajusin, että bussia ei ole tullutkaan. Kaivoin kylmettynein sormin aikataulun reppuni pohjalta ja tajusin, että en enää ehtisi bussilla hampaitani näyttämään.
Enää ei voinut odottaa. Oli toimittava.
Pyörä varastosta. Karvalakki päähän ja ilmaa uhmaten matkaan.
Ehdin. Yksi reikä. Paleltuma vasemmassa poskessa.
Seuraava kesäkin oli sateinen.
Mäkin oon maannut bokserit jalassa sängyssä koko päivän. Kohta napautan pleikkarin päälle ja viihdyn tässä sitten loppuillankin. Niin, olen nainen.
Oliko hyvää pitsaa?
Vierailija kirjoitti:
Mäkin oon maannut bokserit jalassa sängyssä koko päivän. Kohta napautan pleikkarin päälle ja viihdyn tässä sitten loppuillankin. Niin, olen nainen.
Oliko hyvää pitsaa?
En enää oikein muista. Jos se oli sitä neljän juuston pitsaa niin kyllä sitä ennemmin syö kuin sohvan alta imuroi.
Pelionnea.
Piiskaatko myös ihmisiä kerran vuodessa? Olis kiva. Hukuttamisesta en tykkää.
Saatiinko jo vastaus mihin se diy-matto meni?
Minkä pokkarin luit viimeksi? Oliko hyvä? Omistatko rillejä?
Vierailija kirjoitti:
Piiskaatko myös ihmisiä kerran vuodessa? Olis kiva. Hukuttamisesta en tykkää.
Saatiinko jo vastaus mihin se diy-matto meni?
Ei saatu vastausta!!!!
Moi! Mitä ajatuksia ehkä herättää tämä lyhyt videonpätkä?
Hei pizzalainen! Odottelen yhä vastauksiasi. Viihdytä minua!
Pitsa, bokserit, energiajuoma ja nyt vielä kruunu, mitä muuta sitä voi enää elämältä odottaa. Mutta onko se nyt kruunuineen päivineen jumissa siinä sohvassa?
t. muistirulla
Vierailija kirjoitti:
Pitsa, bokserit, energiajuoma ja nyt vielä kruunu, mitä muuta sitä voi enää elämältä odottaa. Mutta onko se nyt kruunuineen päivineen jumissa siinä sohvassa?
t. muistirulla
Heeei muistirulla!! Sinä olet täällä!! Tuo pitsalainen taisi tosiaan jumiutua sohvaan itse tehdyn mattonsa alle. Minulla on syysflunssa, joten minäkin jumitan peiton alla sohvalla, ihan surkeana.
sohvahömelö kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. muistirulla
Heeei muistirulla!! Sinä olet täällä!! Tuo pitsalainen taisi tosiaan jumiutua sohvaan itse tehdyn mattonsa alle. Minulla on syysflunssa, joten minäkin jumitan peiton alla sohvalla, ihan surkeana.
Kyllähän tälle ketjulle pitää antaa vielä vähän tekohengitystä ennen kuin haihtuu ketjujen hautuumaalle. Tervehtymistsempit sulle sinne, toivottavasti saat huilata rauhassa.
Voi ei. :(
Tämä oli niin mukava hyvänmielenketju ja sitten elämä tuli väliin ja hukkasi aloittajan. :(
Haluaisin kysyä miksi, koska kaikki tuntui niin lupaavalta. Picard ja maailman paras mehujää ja diymatto ja kaikki. Olen vähän pettynyt, koska lukiessani ajattelin kuulevani tähtipölyn laskeutuvan.
Minullakin on syysflunssa. Toivon, että kaapistasi löytyy hunajaa, se auttaa ( jos voit syödä sìtä), ❤
- t. yksi äiti viltin alla
Pelkäsin jo, että olet unohtanut meidät (=minut)!!
Enkä minä ollut ihan tosissani siinä, että valtaisin ketjusi.. se oli köh.. vain vitsi!