Söin aamupalaksi pitsan ja nyt juon energiajuomaa vain bokserit jalassa. Otan vastaan kysymyksiä.
Otan vastaan myös rahalahjoituksia, vanhoja action-fiiguureja ja halauksia.
Kommentit (374)
Voi onnen päivää, olet elossa! Olikin jo pieni ikävä ja iso huoli, koska näin unta, että Keski-Suomessa oli sohva syönyt miehen.
t. rullamuisti
Voi elämä kuinka ihana ketju. Säväyttävä. Oliko unessasi oleva urheilusuoritus kenties juoksu vai joku muu?
Hei. Menen suoraan asiaan.
Miksi
-löysin tämän keskustelun juuri nyt, kun pitäisi olla lukemassa ja kirjoittamassa ihan muita juttuja,
-naapurini päätti juuri tällä kellonlyömällä alottaa ulinansa äänenvoimakkuudella, joka kuuluu seinän läpi vaimeasti, mutta josta ei voi varmuudella sanoa, kuuluuko se oikeasti vai olenko tulossa hulluksi ja
-iski sipsinhimo (nyt on murua rinnan alla ja vähän päälläkin)?
Voisivatko gurut pi(zz)tsabokseri ja hömelö kenties kirjoittaa jonkinlaisen self help -oppaan kaltaiselleni elämänhallintansa menettäneelle persjalkaiselle?
Boxerikapina kirjoitti:
Tuleeko boxereihin pörinää juomasta?
Tämäpä outo ja samalla kiinnostava kysymys. Muistan vieläkin elävästi hetken, kun kaadoin juuri jääkaapista ottamani ES-energiajuomatölkin sisukset suoraan sydänkuvioisten bokserieni päälle. En kuvaisi tunnetta pörinäksi vaan lähinnä sokerilimaiseksi ja muistaakseni jopa kirveleväksi. En siis suosittele pörinää hakeville ainakaan ulkoista juoman käyttöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otan vastaan myös rahalahjoituksia, vanhoja action-fiiguureja ja halauksia.
Olet minä :D olispa hauska syödä pitsaa ja juoda ES yhessä
Ovikelloa soittamalla pääsee sisään. Salasana on He-Manin voimaloitsu ja pukukoodi kasuaalin bokserimainen.
Haudassa oleva luu kirjoitti:
Osaatko tehdä ruokaa? Millaista ruokaa teet? Kiinnostaa, koska edellinen mies ei osannut kokata laisinkaan ja on jäänyt kuva, ettei kukaan mies osaa edes keittää makarooneja.
Älkää tulki valittamaan että yleistän, oma kokemus on paras.
- Nainen, 50
En tiedä lasketaanko mun kokkaamistani osaamiseksi. Olen kokeileva kokki. Teen vaikka mitä liivatekakuista artisokkakeittojen kautta minttumarinoituun karitsaan, mutta katson kaikkeen neuvoja netistä tai reseptikirjoista. Kyllä mä perusruokaa kokkaan ilman ohjeita, mutta en ole kuitenkaan Gordon Ramsayn tasoinen improvisoija. Kiroilen kyllä valitettavasti joskus samalla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Voi onnen päivää, olet elossa! Olikin jo pieni ikävä ja iso huoli, koska näin unta, että Keski-Suomessa oli sohva syönyt miehen.
t. rullamuisti
Ai, olen pahoillani aiheuttamastani huolesta. Nykyinen sohvani syö korkeintaan sen kuuluisan toisen sukan, sen verran kova se on. Tarkoituksena onkin ostaa uusi ja pehmeämpi. Ongelmana onkin ollut löytää kauppa, joka antaisi testata eri sohvamalleja boksereissa ja pitsapala kädessä. Kumman nihkeästi suhtautuvat mielestäni ihan perusjuttuun.
bokseripitsamies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. rullamuisti
Ai, olen pahoillani aiheuttamastani huolesta. Nykyinen sohvani syö korkeintaan sen kuuluisan toisen sukan, sen verran kova se on. Tarkoituksena onkin ostaa uusi ja pehmeämpi. Ongelmana onkin ollut löytää kauppa, joka antaisi testata eri sohvamalleja boksereissa ja pitsapala kädessä. Kumman nihkeästi suhtautuvat mielestäni ihan perusjuttuun.
Ei se mitään, olen välillä tällainen huolehtija. Saat minut nauramaan, ja aika harva saa.
Aika nihkeää kyllä sohvakaupoilla, ja voi olla, että eivät olisi sen suopeampia vaikka söisit sen pitsapalan ja riisuisit bokserit ensin. Jospa verkkokaupasta saisi tilattua koemaattavaksi?
Onkohan ne minunkin kadonneet sukat sitten kuitenkin siellä sinun sohvassa, pesukonetta olen epäillyt, mutta ei tunnusta ei.
Laitan hetken päästä kysymyksiä, koska tämä oli kyselyketju. Ei ollut uhkaus eikä lupaus, kunhan totesin.
t. rullamuisti
Vierailija kirjoitti:
Voi elämä kuinka ihana ketju. Säväyttävä. Oliko unessasi oleva urheilusuoritus kenties juoksu vai joku muu?
Se oli jotain rullalautailun ja frisbeegolfin väliltä. Heitin kiekkoa hyssessä ja samalla veivasin frontside ollien kaatuen päin puuta ja kiekon lentäessä naapurin ikkunaan. Se oli kuin yhdistelmä painajaista ja realistista kuvausta omasta elämästäni urheilun parissa.
Vierailija kirjoitti:
miksi?
En tiedä minäkään. Tämä alkoi viattomasta pitsakylläisen miehen postauksesta ja laajeni kuin Barbapapa ottaen haltuun oman elämänsä ikiliikkuvana ketjuna. Elämä on välillä ihmeellistä. Avointa mieltä ihmetyttää ja hämmästyttää sateen jälkeisen nurmikon huumaava tuoksu ja ilmaisten ämpärien aiheuttama into ihmisissä. Kuka minä olen sanomaan miten täällä pitää olla? Ehkä näin tai ehkä toisinpäin.
Voisitko millään käyttää taiteilijan lahjojasi ja piirtää jotain? Ehkä ilman ananasta mutta kuitenkin sohva ja pizza?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. rullamuisti
Ei se mitään, olen välillä tällainen huolehtija. Saat minut nauramaan, ja aika harva saa.
Aika nihkeää kyllä sohvakaupoilla, ja voi olla, että eivät olisi sen suopeampia vaikka söisit sen pitsapalan ja riisuisit bokserit ensin. Jospa verkkokaupasta saisi tilattua koemaattavaksi?
Onkohan ne minunkin kadonneet sukat sitten kuitenkin siellä sinun sohvassa, pesukonetta olen epäillyt, mutta ei tunnusta ei.
Laitan hetken päästä kysymyksiä, koska tämä oli kyselyketju. Ei ollut uhkaus eikä lupaus, kunhan totesin.
t. rullamuisti
No niin. Piti hoidella muuama homma. Jos nämä on jo kysytty ja vastattukin, niin pahoittelen ja osoitan surutta nimimerkkiäni.
- Onko sinulla jokin erityistaito? (Ja ei, pyöreät syötävät ei ole erityistaito.)
- Milloin viimeksi ja mille asialle hymyilit itseksesi?
- Puhelu vai viesti?
- Ampianen tulee. Mitä teet?
- Yksiväriset vai kuviolliset sukat?
- Tärkein asia, jonka vanhempasi opettivat?
t. rullamuisti
Miksi syöt pitsaa ja juot energiajuomaa? Eikö huoleta terveys? Tai hampaiden kunto? Minulla lähti kiilteet hampaista, kun oli tapana juoda Ed päivässä. Itketti hammaslääkärireissun jälkeen. Eroosiovaurioita on paha korjata.
Vierailija kirjoitti:
Voisitko millään käyttää taiteilijan lahjojasi ja piirtää jotain? Ehkä ilman ananasta mutta kuitenkin sohva ja pizza?
Ehkä.
Vierailija kirjoitti:
Piiskaatko myös ihmisiä kerran vuodessa? Olis kiva. Hukuttamisesta en tykkää.
Saatiinko jo vastaus mihin se diy-matto meni?
En ole piiskaamisen joulupukki, joka ilmestyy savupiipusta piiska lyöntivalmiina. Olen enneminkin spontaani yllätyspiiskaaja. Matto on tallessa, mutta piilossa.
Tosi hyvä vastaus, koska olis kamalaa joutua odottamaan piiskaa kokoneinen vuosi! Onko yllätyspiiskaus palkinto vai rangaistus?
Ot, rullamuisti on ihana nikki! Nostalginen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piiskaatko myös ihmisiä kerran vuodessa? Olis kiva. Hukuttamisesta en tykkää.
Saatiinko jo vastaus mihin se diy-matto meni?
En ole piiskaamisen joulupukki, joka ilmestyy savupiipusta piiska lyöntivalmiina. Olen enneminkin spontaani yllätyspiiskaaja. Matto on tallessa, mutta piilossa.
Tosi hyvä vastaus, koska olis kamalaa joutua odottamaan piiskaa kokoneinen vuosi! Onko yllätyspiiskaus palkinto vai rangaistus?
Se on palkinto likaisuudesta.
Puhemmehan vielä matoista?
Osaatko tehdä ruokaa? Millaista ruokaa teet? Kiinnostaa, koska edellinen mies ei osannut kokata laisinkaan ja on jäänyt kuva, ettei kukaan mies osaa edes keittää makarooneja.
Älkää tulki valittamaan että yleistän, oma kokemus on paras.
- Nainen, 50