Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitini näki, kun harrastin seksiä mieheni kanssa riidan jälkeen

Vierailija
12.07.2018 |

Suutuin miehelleni ja hän ohjasi minut toiseen huoneeseen rauhoittumaan. Harrastimme siinä sitten seksiä ja äitini sitten tuli juuri sinne huoneeseen, joten lopetimme. Äitini oli vähän oudon oloinen, mutta luulin sen vain olevan joku ei minun talossani juttu (kotona seksistä ei koskaan puhuttu) Nyt kun pääsimme kotiin niin äitini alkoi pommittamaan minua viesteillä kuinka kaikkeen ei tarvitse suostua jne. Ilmeisesti ymmärsi väärin, kun miehelläni oli käsi minun suuni edessä. Miten voisin vastata? Anteeksi viestin sekavuus olen väsynyt.

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehen käsi oli sun suun edessä? Harrastatteko tukehduttamisseksiä?

Ja miksi mies halusi panna anopin luona, anopin ollessa muutaman metrin päässä?

Se oli siinä, ettei minun tarvitsisi varoa huutamista.

-ap

Sinua siis täytyy ohjata ja kontrolloida joka käänteessä. Omistatko ollenkaan aivoja ja omaa ajattelua?

Menee nautinto pilalle jos joutuu varomaan.

-ap

Vierailija
22/51 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ohjasi sinut rauhoittumaan? Kuulostaa todella alisteiselta. Jos siitä seuraava tapahtuma onkin paneminen niin ei ihme, että äitisi on huolissaan. Koko kuvio ei kuulosta terveeltä - siis kun siihen lisää tuon, että anoppi heti seuraavassa huoneessa.

Mistä suutuit miehellesi?

Sanoi, että mennään sivummalle.

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tässä ole mitään hätää. Voihan ajatella että on ihan hyvä, että äitisi on huolissaan, siis välittää sinusta. Ja jos ja kun ongelmaa ei ole, voit vaan laittaa viestin jossa pahottelet kiusallista tapahtumaa ja kerrot että kaikki on kuitenkin hyvin.

Ja siis noille kenen mielestä ei voi harrastaa seksiä jos on vanhempi saman katon alla: mitä ihmettä? Ap:n avauksesta käy ilmi että ei äidin tulo huoneeseen vaikuttanut mitenkään todennäköiseltä. Onhan tapahtuma hiukan kiusallinen ja ette ehkä halua ottaa itse sitä riskiä mutta mitä syytä teillä on moralisoida toista? Tollasia nyt sattuu kun eletään.

Vierailija
24/51 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsi suun edessä ja pannaan äidin ollessa viereisessä huoneessa.

Just tuon takia en halua enää miestä, miksi joka hetkessä pitää panna??? Kai sopia voi kylässä ilmankin :D

Vierailija
25/51 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n avauksesta käy ilmi että ei äidin tulo huoneeseen vaikuttanut mitenkään todennäköiseltä. Onhan tapahtuma hiukan kiusallinen ja ette ehkä halua ottaa itse sitä riskiä mutta mitä syytä teillä on moralisoida toista? Tollasia nyt sattuu kun eletään.

No sanoisin kyllä että aika harvalla aikuisella sattuu tuollaista että jää lyhyen kylälyreissun aikana  kiinni seksin harrastamisesta. Ja kai nyt tuo äiti saa kotonaan liikkua missä haluaa?

Vierailija
26/51 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtuiko se vieläpä tuon äidin omassa sängyssä?

Vierailija
27/51 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just tuon takia en halua enää miestä, miksi joka hetkessä pitää panna??? Kai sopia voi kylässä ilmankin :D

Niin kai voi, mut jos molemmat haluaa ni miksei. En tajuu yhtään miten tää on joku moraali- tai aikuisuuskysymys.

Vierailija
28/51 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin kai voi, mut jos molemmat haluaa ni miksei. En tajuu yhtään miten tää on joku moraali- tai aikuisuuskysymys.

miten sitä himoa ei voi hillitä vierailulla :D. Vaikka kuinka haluttas niin tuskin siinä saa nautintoa kuin mies.

Vierailija
29/51 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapahtuiko se vieläpä tuon äidin omassa sängyssä?

Ei sentään.

-ap

Vierailija
30/51 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miten sitä himoa ei voi hillitä vierailulla :D. Vaikka kuinka haluttas niin tuskin siinä saa nautintoa kuin mies.

Sain minä ainakin.

-ap

Vierailija
31/51 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla nätisti sisustettu häkki kotonanne? Kuulostat nimittäin enemmän jonkinlaiselta lemmikiltä/orjalta, kuin oikealta parisuhdekumppanilta.

Vierailija
32/51 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kauhee :------D Provohan tää on (Porvoosta päivää!), mutta mielikuva: 

"Voihki limalomska tyynyyn tai tähän mun käteen, ettei sun mutsis kuule"

Vierailija
33/51 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siis se mun kysymys oli just et miks pitäis jos on tilaisuus. Ja aika loukkaavaa olettaa et ap ei saanu siitä nautintoa vaan pelkästään mies.

Vierailija
34/51 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vaimoni näki, kun harrastin seksiä äitini kanssa riidan jälkeen."

Vierailija
35/51 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olispa kyllä kivoja vieraita, eka alkaa riidellä ja sen päälle menevät vielä panemaan :D

Vierailija
36/51 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siis se mun kysymys oli just et miks pitäis jos on tilaisuus. Ja aika loukkaavaa olettaa et ap ei saanu siitä nautintoa vaan pelkästään mies.

Joku pikapano riidan jälkeen, kun toinen estää toista huutamasta. Tuskin siinä kauheesti naista kostutellaan vaan senkun ukko vaan painaa yök

Vierailija
37/51 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tässä ole mitään hätää. Voihan ajatella että on ihan hyvä, että äitisi on huolissaan, siis välittää sinusta. Ja jos ja kun ongelmaa ei ole, voit vaan laittaa viestin jossa pahottelet kiusallista tapahtumaa ja kerrot että kaikki on kuitenkin hyvin.

Ja siis noille kenen mielestä ei voi harrastaa seksiä jos on vanhempi saman katon alla: mitä ihmettä? Ap:n avauksesta käy ilmi että ei äidin tulo huoneeseen vaikuttanut mitenkään todennäköiseltä. Onhan tapahtuma hiukan kiusallinen ja ette ehkä halua ottaa itse sitä riskiä mutta mitä syytä teillä on moralisoida toista? Tollasia nyt sattuu kun eletään.

Tuollaista sattuu kun eletään? Ensin riidellään kylässä ja sitten mennään toiseen huoneeseen panemaan? Jep, kuulostaa ihan normaalien ihmisten elämältä.

Vierailija
38/51 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitääh? Päätitte laittaa rönttöseen kapulaa sun äidin ollessa viereisessä huoneessa? 

Sovintoseksi on parhaimmillaan kiihkeää kiimaa joka ei katso paikkaa eikä aikaa eikä sivullisia.

Niinhän se vissiin joillekin on, muuten olisi latteaa läiskytystä, siksi tällaiset ihmiset jäävät kiinni riitelyyn ja draamailuun - se on esileikkiä. Valitettavasti aina ei muut ihmiset ja joissakin tapauksessa jompi kumpi osallistujista tätä tajua. Varsinkin lapset eivät oikein ymmärrä tätä. Pahimmillaan tällainen pitkittynyt esileikki draamailuineen johtaa Sellon ampumiskeissin tapaisiin juttuihin, jossa täysin sivulliset joutuvat tahtomattaan tällaisen pariskunnan sairaisiin ympröihin mukaan.

Itse elin lapsena tällaisen pariskunnan hoidossa. Jatkuvaa tappelua, äänekästä jyystämistä, ryyppäämistä ja taas draamaa, sitten jyystämistä. Me pennut olimme kauhuissamme, kunnes kun ikää tuli enemmän, aloimme ymmärtää - ja tilalle tuli syvä halveksunta vanhempia kohtaan ja häpeä.

Vierailija
39/51 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitääh? Päätitte laittaa rönttöseen kapulaa sun äidin ollessa viereisessä huoneessa? 

Sovintoseksi on parhaimmillaan kiihkeää kiimaa joka ei katso paikkaa eikä aikaa eikä sivullisia.

... ja jonkun muun kuin riitakumppanin kanssa.

Vierailija
40/51 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku pikapano riidan jälkeen, kun toinen estää toista huutamasta. Tuskin siinä kauheesti naista kostutellaan vaan senkun ukko vaan painaa yök

Niin voitte tietysti ilmiselvässä avarakatseisuudessanne ja monipuolisessa elämänkokemuksessanne tietää tän paljon paremmin ku ap itse. (jota siis estettiin huutamasta nautinnosta)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi