Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitini näki, kun harrastin seksiä mieheni kanssa riidan jälkeen

Vierailija
12.07.2018 |

Suutuin miehelleni ja hän ohjasi minut toiseen huoneeseen rauhoittumaan. Harrastimme siinä sitten seksiä ja äitini sitten tuli juuri sinne huoneeseen, joten lopetimme. Äitini oli vähän oudon oloinen, mutta luulin sen vain olevan joku ei minun talossani juttu (kotona seksistä ei koskaan puhuttu) Nyt kun pääsimme kotiin niin äitini alkoi pommittamaan minua viesteillä kuinka kaikkeen ei tarvitse suostua jne. Ilmeisesti ymmärsi väärin, kun miehelläni oli käsi minun suuni edessä. Miten voisin vastata? Anteeksi viestin sekavuus olen väsynyt.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitääh? Päätitte laittaa rönttöseen kapulaa sun äidin ollessa viereisessä huoneessa? 

Sovintoseksi on parhaimmillaan kiihkeää kiimaa joka ei katso paikkaa eikä aikaa eikä sivullisia.

Niinhän se vissiin joillekin on, muuten olisi latteaa läiskytystä, siksi tällaiset ihmiset jäävät kiinni riitelyyn ja draamailuun - se on esileikkiä. Valitettavasti aina ei muut ihmiset ja joissakin tapauksessa jompi kumpi osallistujista tätä tajua. Varsinkin lapset eivät oikein ymmärrä tätä. Pahimmillaan tällainen pitkittynyt esileikki draamailuineen johtaa Sellon ampumiskeissin tapaisiin juttuihin, jossa täysin sivulliset joutuvat tahtomattaan tällaisen pariskunnan sairaisiin ympröihin mukaan.

Itse elin lapsena tällaisen pariskunnan hoidossa. Jatkuvaa tappelua, äänekästä jyystämistä, ryyppäämistä ja taas draamaa, sitten jyystämistä. Me pennut olimme kauhuissamme, kunnes kun ikää tuli enemmän, aloimme ymmärtää - ja tilalle tuli syvä halveksunta vanhempia kohtaan ja häpeä.

Tää on tosi ikävää ja kamalaa ja kaikki sympatia, mut ei mikään viittaa, että ap:n suhde ois tällanen.

Vierailija
42/51 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ap suun edessä on käsi niin miksei miehen oo, miks nainen kiljuu ja mies ei nauti :D ja kai jumalauta sentään aikuinen pystyy kylässä harrastamaan seksiä ilman kiljuntaa jos on pakko

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos ap suun edessä on käsi niin miksei miehen oo, miks nainen kiljuu ja mies ei nauti :D ja kai jumalauta sentään aikuinen pystyy kylässä harrastamaan seksiä ilman kiljuntaa jos on pakko

No ei pysty, nainenhan alkaa voihkimaan ja ulisemaan jo pelkästään nähdessään miehen vehkeen! :D

Vierailija
44/51 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit pyytäny äitisi mukaan kolmen kimppaan.

Vierailija
45/51 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat asian olla, noloa kaikille osapuolille, tästä tuskin tarvitsee enää jutella. Jatkossa vaikka vessaan touhuamaan, saa edes oven lukkoon 😉

Vierailija
46/51 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pystyy, mutta noin on mukavampaa.

-ap

Vierailija
47/51 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se mutsikaan ole ihan täysillä käyvä, jos kaahaa pariskunnan perässä kyyläämään, mitä siellä kamarissa tehdään, sovitaanko vai naidaanko.

Vierailija
48/51 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitääh? Päätitte laittaa rönttöseen kapulaa sun äidin ollessa viereisessä huoneessa? 

Sovintoseksi on parhaimmillaan kiihkeää kiimaa joka ei katso paikkaa eikä aikaa eikä sivullisia.

Niinhän se vissiin joillekin on, muuten olisi latteaa läiskytystä, siksi tällaiset ihmiset jäävät kiinni riitelyyn ja draamailuun - se on esileikkiä. Valitettavasti aina ei muut ihmiset ja joissakin tapauksessa jompi kumpi osallistujista tätä tajua. Varsinkin lapset eivät oikein ymmärrä tätä. Pahimmillaan tällainen pitkittynyt esileikki draamailuineen johtaa Sellon ampumiskeissin tapaisiin juttuihin, jossa täysin sivulliset joutuvat tahtomattaan tällaisen pariskunnan sairaisiin ympröihin mukaan.

Itse elin lapsena tällaisen pariskunnan hoidossa. Jatkuvaa tappelua, äänekästä jyystämistä, ryyppäämistä ja taas draamaa, sitten jyystämistä. Me pennut olimme kauhuissamme, kunnes kun ikää tuli enemmän, aloimme ymmärtää - ja tilalle tuli syvä halveksunta vanhempia kohtaan ja häpeä.

Tyypillistä wt-hommaa. 

Keskiluokkainen mies olisi kohteliaasti paneskellut äippää ja pistänyt vakilihalompsansa sillä aikaa pihalle kiljumaan.

Vierailija
49/51 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annat asian olla, noloa kaikille osapuolille, tästä tuskin tarvitsee enää jutella. Jatkossa vaikka vessaan touhuamaan, saa edes oven lukkoon 😉

Menkööt omaan kotiinsa paneskelemaan :x

Vierailija
50/51 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tuollainen suhde.

-ap

Vierailija
51/51 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei se mutsikaan ole ihan täysillä käyvä, jos kaahaa pariskunnan perässä kyyläämään, mitä siellä kamarissa tehdään, sovitaanko vai naidaanko.

Ei mulle tulis mieleenkään, että kodissani poikani paneskelisi vaimonsa/tyttöystävänsä kanssa jonkun riidan jälkeen ja siksi saattaisin mennä katsomaan, että joko riita on sovittu siinä määrin ja voisivat tulla vaikkapa kahville. Mun koti ja mä saan kuljeskella ihan miten mä tahdon.

Ei sen puoleen, ei mun poika kyllä tuollaista tekisikään. Ei kehtaisi ja onneksi niin.

---

Jäin vaan tuossa ap:n tarinassa miettimään, että olivatko he käymässä ap:n äidin luona kahvilla ja tuli riita, vai olivatko jo pidempään olleet siellä? Kuinka pitkän matkan päässä? Ja siis kenen kammarissa he päättivät toteuttaa panemisensa? Kuinka vanhoja nämä edes ovat? Joitain teinejäkö, kun eivät malta kotiin asti?

Jos olivat ihan vaan päiväkäynnillä, niin eikö silloin, kun riita alkoi, voinut lähteä kotiin, niin tältäkin 'draamalta' olisi vältytty? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän