Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paha ongelma naiseen tutustumisen kanssa

Vierailija
11.07.2018 |

Viestitellyt jo pidempään erääseen naiseen tutustuen, samansuuntaiset kiinnostuksen aiheet, suhdetta kiikarissa.
Mitä enemmän tutustun naisen mieleen ja ajatuksiin sitä mielenkiintoisemmalta hän vaikuttaa.
Mitä enemmän saan tietää naisen ulkonäöstä sitä vähemmän kiinnostavalta hän vaikuttaa.
Hemmetti? Voiko tästä irroittautua mitenkään loukkaamatta, vetää tylysti viestimet poikki vai teipata omat silmät umpeen?

M

Kommentit (124)

Vierailija
121/124 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyennyt lukemaan koko ketjua, tää ajatusmaailma, arvottaminen, epätoivo ja julmuus sattui sen verran sieluun. Miten te tindermiehet tasoinenne, kilojenne ja pituuksienne kanssa selitätte sen, että ihmiset on hankkiutunut parisuhteeseen ilman tinderiä, vaikka eivät ole mitenkään massasta poikkeavia? Tai ovat, herranjestas, eri tasoisia? Mikä teitä estää saamasta parisuhdetta tinderin ulkopuolelta, jos muutkin pystyvät?

Vierailija
122/124 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata kauaa kirjoitella näkemättä vaikka kahvien merkeissä. Puhun kokemuksesta. Oli upeeta kirjoittelua, tosi kuumaakin lopulta, aika pitkään. Kun nähtiin, mies ei ollut lainkaan sellainen mitä oli kuvaillut. Oli onneton, pelokas, estynyt nössö. Aivan kauheaa. Oli kova poika kun kirjoitti joo. Oli myös valehdellut itsestään.

Suosittelen: kuvien vaihto nopeasti ja sen jälkeen kahvittelut julkisella paikalla. Siitä sitten jatkoa.

Siinäpäs mukavasti kuvailtu mies. Pitääkö miehen aina olla se kova assertiivinen itsevarmuus kelvatakseen? Ekat treffit on erityisen jännittävä tilanne useimmille miehille..

No hän halusi seksitreffit ja minä hullu suostuin. Oli kirjoitellut kaikkea mitä tehdään, mitä hän tekee, miten....todellisuus oli aivan kammottavasti erilaista ja aivan hirveä pettymys.

Jos olisi ollut ihan normaalit ensitreffit kyseessä, niin toki olisin ymmärtänyt, että molempia jännittää.

Hittoako sitten halusi heti seksiä? Miksi kirjoitellessaan antoi itsestään 100% väärän kuvan? Miksei voinut kertoa, että itse asiassa on arka ja estynyt? Miksi kirjoitteli kovasti rohkeita, hurjia juttuja? Miksei ehdottanut, että käydään ihan vain kahvilla eka?

En viitsi tarkemmin kertoa, jos sattuisi joskus lukemaan täältä ja tunnistamaan itsensä, koska en halua loukata. Oli kuitenkin aivan kaamea kokemus.

Sanonpa vain, että jos kirjoittaa olevansa hyvin varusteltu ja kuinka me voihkitaan ja huudetaan nautinnosta ja sitten onkin pikkuinen pili ja mies on koko ajan että hys hiljaa....itse oli täysin äänetön koko ajan, melkein kysyin, saitko vai et. Arvelin (oikein) että kyllä, kun touhu loppui....ja erittäin nopeasti.

Minulla on ollut hyvin vähän miehiä, joku hulluus iski kun luulin, että nyt löytyi oikein unelmakumppani.

Kadun niin syvästi.

Myöhemmin sovin treffit toisen miehen kanssa ihan eri lailla, tosiaan ihan kahvikupin ääressä, ja meni aivan toisella lailla. Suosittelen lämpimästi kahvittelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/124 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä valokuva ei kyllä kerro juuri mitään.

Nykyinen, ihana mieheni: valokuva oli että njaa, hömm, ihan okei vissiin, mutta luonnossa, voi taivas sitä kipinää, mikä meillä oli välittömästi! Se katse! Se hymy!

Ei ole kysymys objektiivisesti katsoen adoniksesta, ymmärrän ja näen, että ns. vikoja on ulkonäössä, mutta olen aivan hulluna häneen. Minun silmissäni hän on järkyttävän hyvännäköinen!

Valokuvasta ei paljastu ilmeet, eleet, nauru, tuoksu, puheääni, kaikki tuollainen, mikä on minulle tärkeää.

Kannattaa tavata ennen kuin päättää, ettei tästä mitään tule, ap.

Toisaalta kuvassa ns. hyvännäköinen voi olla ikävä, tympeä ihminen. Töykeä myyjille tai tarjoilijoille, räkii maahan tms. Kyllä viehätys karisee ihan saman tien.

Ei se paljoa maksa jos käy teetä juomassa yhdessä. Sen jälkeen tietää jo ihan eri lailla, voisiko tästä tulla jotain.

Olen elämässä oppinut, etten anna netti"suhteen" jatkua kovin pitkään vaan aika reippaasti ehdotan, että nähdään jossain ihan neutraalissa paikassa. Molemmat tuhlaavat vain aikaansa jos oikeasti toisen käytöksessä tai olemuksessa onkin IRL jotain sellaista, joka tökkii erittäin pahasti.

Jossain kahvilassa juodun teen jälkeen on kuitenkin vielä helppo peräytyä kohteliaasti, kun tarkoituskaan ei ole ollut jatkaa siitä illalliselle, toisen kotiin tms.

Ja jos ei toisessa ole sitä jotain, mikä viehättää, niin senkin voi sanoa nätisti. Ei ole syytä murskata toisen itsetuntoa.

Vierailija
124/124 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkkä valokuva ei kyllä kerro juuri mitään.

Nykyinen, ihana mieheni: valokuva oli että njaa, hömm, ihan okei vissiin, mutta luonnossa, voi taivas sitä kipinää, mikä meillä oli välittömästi! Se katse! Se hymy!

Ei ole kysymys objektiivisesti katsoen adoniksesta, ymmärrän ja näen, että ns. vikoja on ulkonäössä, mutta olen aivan hulluna häneen. Minun silmissäni hän on järkyttävän hyvännäköinen!

Valokuvasta ei paljastu ilmeet, eleet, nauru, tuoksu, puheääni, kaikki tuollainen, mikä on minulle tärkeää.

Kannattaa tavata ennen kuin päättää, ettei tästä mitään tule, ap.

Toisaalta kuvassa ns. hyvännäköinen voi olla ikävä, tympeä ihminen. Töykeä myyjille tai tarjoilijoille, räkii maahan tms. Kyllä viehätys karisee ihan saman tien.

Ei se paljoa maksa jos käy teetä juomassa yhdessä. Sen jälkeen tietää jo ihan eri lailla, voisiko tästä tulla jotain.

Olen elämässä oppinut, etten anna netti"suhteen" jatkua kovin pitkään vaan aika reippaasti ehdotan, että nähdään jossain ihan neutraalissa paikassa. Molemmat tuhlaavat vain aikaansa jos oikeasti toisen käytöksessä tai olemuksessa onkin IRL jotain sellaista, joka tökkii erittäin pahasti.

Jossain kahvilassa juodun teen jälkeen on kuitenkin vielä helppo peräytyä kohteliaasti, kun tarkoituskaan ei ole ollut jatkaa siitä illalliselle, toisen kotiin tms.

Ja jos ei toisessa ole sitä jotain, mikä viehättää, niin senkin voi sanoa nätisti. Ei ole syytä murskata toisen itsetuntoa.

Olen hieman eri mieltä. Kuten itsekin kirjoitit, reaktiosi kuvaan oli "ihan okei vissiin". Ap:llä ymmärtääkseni se oli pikemminkin "juueikiitos". Jos esimerkiksi ylipaino on ehdoton turnoff tai kasvoissa tai tyylissä on jotain, mikä tuntuu kertakaikkiaan vastenmieliseltä, niin tapaaminen on molempien ajan tuhlaamista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi