Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Akateeminen perhe tulossa kylään, mitä ruokaa ostan?

Vierailija
11.07.2018 |

Onko kakku pakko olla leipomosta vai riittääkö kallis pakastekakku. Karkiksi tietenkin fazerin parhaita. Ruuaksi lohikiusausta ja luomu pinaattilettuja?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta Lidlin pakastealtaasta joku juhlakakku

Vierailija
2/26 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyhtökauraa, ituja, kalleinta viiniä, samppanjaa, ostereita

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis itehän se kakku pitää tehä tuommosille paremmille vieraille.

Vierailija
4/26 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh ja oi oi. Akateeminen on minunkin perheeni. Olen työtön. Muut suvusta on tosin töissä, eläkkeellä tai opiskelemassa. Miten se liittyy tarjoiluun?

Vastaan: ei mitenkään. Pese astiat ennen käyttöä kuitenkin.

Vierailija
5/26 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti ovat työttömänä, koska akateemisille ei oikein ole työtä tarjolla, joten jos sinulla on varaa, niin tarjoa heille jotain parempaa, mihin heillä itsellä ei ole varaa.

Vierailija
6/26 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh ja oi oi. Akateeminen on minunkin perheeni. Olen työtön. Muut suvusta on tosin töissä, eläkkeellä tai opiskelemassa. Miten se liittyy tarjoiluun?

Sarkasmia ei ole opiskeltu

Vierailija
7/26 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita jotain kalaa ja uusia perunoita ja raikasta kesäsalaattia. Jälkkäriksi kotimaisia marjoja. Näitä on syöty tässä maassa köyhälistöstä aatelisiin vuosisatoja. Sopii joka suuhun, myös ulkomaalaisten vieraiden!

Vierailija
8/26 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoilet ihan sitä mikä isäntäperheen käytäntöihin ja talouteen sopii parhaiten. Suunnitelmasi kuulostavat hyviltä!

Vierailija
9/26 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kakku pakko olla leipomosta vai riittääkö kallis pakastekakku. Karkiksi tietenkin fazerin parhaita. Ruuaksi lohikiusausta ja luomu pinaattilettuja?

Miten se akateemisuus liittyy siihen tarjoiluun? Ei mitenkään. On monia akateemisia, jotka ovat työttömiä, perheen ensimmäisiä akateemisia, kotoisin jostain pienestä tuppukylästä, jotka oppivat syömään haarukalla ja veitsellä vasta opiskeluaikana jne.

Tarjoa ihan samaa kuin muillekin. Jos ei kelpaa, he ovat typeriä hienostelijoita, joiden kanssa ei tarvitse hengailla.

Ehkä hiukan sarkasmia mukana, koska olen itse akateeminen ja nähnyt näissä piireissä kaikenlaista tavantallaajaa ruoka- ja käytöstapojen suhteen. Ne opitaan enimmäkseen lapsena kotona, treenata voi myöhemminkin.

Vierailija
10/26 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sarkasmia ei ole opiskeltu

Näköjään ei, kumpikaan teistä. 😂

Vierailija
11/26 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meidän perhe lie varttiakateeminen, vaiko puoli? Mies opistotasoinen ja lapset lukiossa, alaikäisiä kuitenkin. Mutta kysymykseen, minulle jotain broilerista aasialaisella vivahteella, miehelle perunoita ja pihviä, toinen lapsi kaikkiruokainen, ei hirveän mausteista ja toiselle jotain kasvisvoittoista. Oleppa hyvä.

Vierailija
12/26 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain Lindström- ja Rydberg-juttuja ja anjovista - paljon anjovista

Vierailija
13/26 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi herraisä miten se akateemisuus syömiseen liittyy...

Vierailija
14/26 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No meidän perhe lie varttiakateeminen, vaiko puoli? Mies opistotasoinen ja lapset lukiossa, alaikäisiä kuitenkin. Mutta kysymykseen, minulle jotain broilerista aasialaisella vivahteella, miehelle perunoita ja pihviä, toinen lapsi kaikkiruokainen, ei hirveän mausteista ja toiselle jotain kasvisvoittoista. Oleppa hyvä.

Te olette 0 akateemisia

Vierailija
15/26 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallista kotiruokaa hei. Suunnitelmasi kuulostavat oikein hyviltä. No panic!

-akateemisen perheen edustaja

Vierailija
16/26 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se akateemisuus nyt mihinkään ruokaan vaikuttaa? Eiköhän akateemiset syö ihan samoja ruokia kuin muutkin. Tee sitä ruokaa mistä itse pidät eniten.

T. akateeminen

Vierailija
17/26 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roskaruokaa, niin voivat säilyttää mielikuvansa itsestään teitä parempina ihmisinä.

Vierailija
18/26 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nakit ja muusi. Sitähän se on pe-iltana akateemisillakin. Nakit silmillä ja sillee

Vierailija
19/26 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusia perunoita, silliä, keitettyjä kananmunia, voita, vihersalaattia. Jälkiruoaksi kahvia ja omatekoisia korvapuusteja. Tai muita pieniä leivonnaisia. Ei mitään kalliita pakastekakkuja mielellään, mutta emme valita niistäkään. Rentoudu, olemme tavallisia ihmisiä ja syömme tavallista ruokaa. Grillaamme jopa makkaroita. Niitä tavallisia. En pidä lihaisista makkaroista, liha lihana.

Vierailija
20/26 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akateemisessa Kirjakaupassa myydään niitä tosi hyviä akateemisia nakkeja! Paketissa on ylioppilashatun kuva ja joku ruotsinkielinen iskulause (muistaako kukaan mikä ihan tarkkaan?) ja siinä mukana tulee pieni vegaanisinappi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi