Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomessa on jopa yli tuhat hiv-positiivista tietämättään. Onko parempi vaan pysyä tietämättönä?

Vierailija
11.07.2018 |

Tällaista tilastotietoa opettaa mm. Posiitiviset ry ja lääkärit myös tätä tietoa jakavat eli Suomen kokoisessa maassa on jopa yli tuhat hiv-positiivista tietämättään. Itse olen joskus suojaamatonta seksiä harrastanut enkä ole tutkimuksissa käynyt. Mieluummin elän tietämättömyydessä vaikka olisinkin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se melkeen pakko on pysyä, kun testiä ei koskaan saa vaikka pyytää. Näin jopa yksityisellä, kun tarjotaan aina vain klamydiaa/tippuria(näitäkin vastahakoisesti), vaikka pyytää kaikki mahdolliset. Ei kuulma kannata ottaa kun maksaa.

Vierailija
2/7 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiv näkyy vasta 3 kk päästä tartunnasta. En minäkään testeihin lähde. Luotan onneen ja sen hetkiseen kumppaniin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole parempi. Siihen on hyvät lääkkeet nykyisin. Hoitamaton kuilee. Tosin kaikkihan me kuollaan. Mutta perverssitautiin kuoleminen on noloa.

Vierailija
4/7 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hiv:tä ei hoida se johtaa aidsiin ja siitä sitte kuolemaan. Jos yhtään epäilee kannattaa mennä lääkärille. Tietenkin se on jokaisen oma asia miten toimii mut jos aattelit hengissä pysyä...

Vierailija
5/7 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka sanotaankin toisinaan, että tieto lisää tuskaa, niin kyllä minä ainakin haluaisin ehdottomasti tietää, jos kantaisin hiv- virusta. Salailu tai asian salaaminen ei hyödyttäisi tai helpottaisi yhtään minun oloani, tuskin kenenkään muunkaan.

Vierailija
6/7 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä ei saa pu hua. Mutta toivottavasti kaikki ymmärtäisivät suojata itsensä.

Vierailija
7/7 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin arvio perustuu? Ehkä monia laitapuolen kulkijoita ei kiinnosta vaikka huominen ei koittaisi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän