Sanontoja mitä +30 mummelit ei tiedä:D
Vastineeksi, jonnet ei tiedä.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Kuules ap! Olen 43 ja sen verta OP, ebin,ja 5/5 että et tiedäkkään miten olen nuoriso AF. Joku random retu saattaa luulla että olen mummeli iän puolesta, mutta olenki yolo ja tiedän kaikesta kaiken. Mun 12v BAE lapsi opettaa mulle kaiken!
Mistä sanoista OP tulee? Meillä lapset käyttää tuota mut eivät osaa kertoa sen merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuules ap! Olen 43 ja sen verta OP, ebin,ja 5/5 että et tiedäkkään miten olen nuoriso AF. Joku random retu saattaa luulla että olen mummeli iän puolesta, mutta olenki yolo ja tiedän kaikesta kaiken. Mun 12v BAE lapsi opettaa mulle kaiken!
Mistä sanoista OP tulee? Meillä lapset käyttää tuota mut eivät osaa kertoa sen merkitystä.
Se on over power, ”yliladattu erikoisvoimilla” eli siis jotain hienoa. ”Jätkä on ihan OP”.
T. Se 43v mummeli
Kaikki lapset ja lapsenmieliset, jotka katsovat esim. risto räppääjää, tietää kyllä nää nykyajan hokemat
Vierailija kirjoitti:
OP on osuuspankki. Enkä tiedä mikä on yolo.
T. Mummeli +30
Yolo = You only live once. Sehän voisi hyvin olla palstan motto. Valtaosa kun viis veisaa huomisesta, etenkin krooniset yksinhuoltajat jotka tekee joka suhteeseen rakkauslapsen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä lähtien 30+ on ollut "mummoikä"? 🤔 N21
9 vuotta niin tiedät.
Totta, 30+ nainen on mummoiässä ja toisin kuin tuo 21v luulee niin se 9 vuotta kiitää luotijunaakin nopeammin ja kun hän on 30 hänestä tuntuu kuin olisi lukenut tämän viestin viime viikolla.
Mäkin tiedän näistä jotain, mun lapsenlapsenlapset opettaa. Hienoa, kun kieli elää ja tulee aina uusia sanontoja.
Tv Isomummo 88v
Ketju on täynnä 5-10 vuotta vanhoja sanontoja. I am disappoint.
Mutta, mitä tarkoittaa lit? Jokin on jees, mutta mistä se tulee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hashtag hyvin servattu! Kaksoispiste Dee!
Olen kuullut että enää vanhukset käyttää hashtagejä.
Vierailija kirjoitti:
Roskis?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Roskis?
Lahden isännöitsijä toimisto?
Young AF. So sick