Sanontoja mitä +30 mummelit ei tiedä:D
Vastineeksi, jonnet ei tiedä.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Mistä lähtien 30+ on ollut "mummoikä"? 🤔 N21
9 vuotta niin tiedät.
Mä veikkaan kahden stadilaisteinin äitinä osaavani aika hitosti enemmän teinien slangia ja sanontoja kuin ap.
N51
Täällä 30+ mummeli avasi ketjun ja olisin halunnut lukea näitä sanontoja, ja katsoa tiedänkö. Noh?
Vierailija kirjoitti:
Mä veikkaan kahden stadilaisteinin äitinä osaavani aika hitosti enemmän teinien slangia ja sanontoja kuin ap.
N51
Heitätkö jotain hauskimpia tai uusimpia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
9 vuotta niin tiedät.
Huijasin, olen oikeasti 31. 😆 Enkä kyllä ymmärrä mistä puhut siltikään.
Mun teini-ikäinen poika puhuu kirjakieltä. Pitääkö olla jossain jengissä, ennen kuin oppii puhumaan slangia.
Vittua se hokee kuin normaali teini.
Kolmikymppiset, nelikymppiset ja viiskymppiset typyt kyllä kaiken tietää. Kuulevat kaiken uuden kyllä lapsiltaan.
Lapsettomat voivat tipahtaa ajasta kun yrittävät elää ikänsä omassa eristyneessään "nuoruuden" kuplassa vielä neli ja viisikymppisinä.
+30 mummelit ovat niin pahasti hypotermiassa, etteivät tiedä mitään.
12. viesti eikä "kahavia" pahempaa tullut. Olen pettynyt ketjun tasoon kun avatessani oletin vaikeita termejä mitä en tietäisi.
Kuules ap! Olen 43 ja sen verta OP, ebin,ja 5/5 että et tiedäkkään miten olen nuoriso AF. Joku random retu saattaa luulla että olen mummeli iän puolesta, mutta olenki yolo ja tiedän kaikesta kaiken. Mun 12v BAE lapsi opettaa mulle kaiken!
Vierailija kirjoitti:
Kuules ap! Olen 43 ja sen verta OP, ebin,ja 5/5 että et tiedäkkään miten olen nuoriso AF. Joku random retu saattaa luulla että olen mummeli iän puolesta, mutta olenki yolo ja tiedän kaikesta kaiken. Mun 12v BAE lapsi opettaa mulle kaiken!
Hashtag hyvin servattu! Kaksoispiste Dee!
Vierailija kirjoitti:
Teitsi niin rulettaa! :D :D :D
N41