Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oon niin hämmentynyt kun mulla onkin vaan c-kupin tissi...en oo aikoihin ostanut rintsikoita ja nyt karvas pettymys iski vasten kasvoja.

Vierailija
11.07.2018 |

Onko täällä muita pienitissisiä jotka jakaa mun tuntemukset. Olin varma et ainakin olis D tai DD, mut ei ku joku kälynen C. Pitää alkaa laittaa säästöön et saisi kokoa kasvatettua veitsen avulla...

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot varmaan laihtunu. Mitä vikaa seessä on?

Vierailija
2/43 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhee lauta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. No minkä kokoinen sä muuten olet, mikä ympärys? Eikös toi ole aika uhkea mutta näpsäkkä.

Mulla on vaan 70B (joskus menkkojen aikaan C) ja oon tosi tyytyväinen. Sopii mun 160/50 varteen, eikä kukaan ole ikinä sanonut pahaa sanaa.

Vierailija
4/43 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot varmaan laihtunu. Mitä vikaa seessä on?

No voi tietysti olla..mut eikö muka tissien koko pysy samana koko aikuisiän? Vaikka laihtuis tai ei?! Kyl C on aika pieni :'( Ap

Vierailija
5/43 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. No minkä kokoinen sä muuten olet, mikä ympärys? Eikös toi ole aika uhkea mutta näpsäkkä.

Mulla on vaan 70B (joskus menkkojen aikaan C) ja oon tosi tyytyväinen. Sopii mun 160/50 varteen, eikä kukaan ole ikinä sanonut pahaa sanaa.

Sanoisin et aika laita oot säkin

Vierailija
6/43 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vittu ei se kuppi kerro mitään! Jos aulla on joku 65-70C olet kyllä pienirintainen mutta jos joku 80-90C niin aika isohkot mutta silloin olet kyllä varmaan ylipainoinen

Vierailija
7/43 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ympärys on 80..onko se sitten liikaa jo?? Oon vähän pidempi ja painavampi ku sä

Vierailija
8/43 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun itellä setit 160/48 ja kuppikoko 65F ihan luonnollisesti niin on aika uhkea olo ;) toki kannattaa leikkauttaa jos huvittaa mutta ei c kuppi ole älyttömän pieni riippuen ympäryksestä

Vierailija
9/43 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi vittu ei se kuppi kerro mitään! Jos aulla on joku 65-70C olet kyllä pienirintainen mutta jos joku 80-90C niin aika isohkot mutta silloin olet kyllä varmaan ylipainoinen

Kuppikoko ja ympärys on tosiaan eri asioita. C-koon tissit on aina C-koon tissit, vaikka ympärys kasvaa niin rinnat välttämättä ei.

Vierailija
10/43 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ympärys on 80..onko se sitten liikaa jo?? Oon vähän pidempi ja painavampi ku sä

Sanoisin et läski tod.näk

Vierailija
11/43 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt mun pitää varmaa sitte laihduttaa..mut hitto en haluu et tissit pienenee. Onko kaikki 80C ylipainoisia?? Lasketaanko se niin?? ap

Vierailija
12/43 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei 8 jatkaa meillähän on samankokoiset tissit kerta sulla 80c ja mulla 65F. Rinnakkakoiskoja ovat, vaan eri ympärysmitta.

Vierailija
13/43 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäs ikäinen sä ap olet?

Vierailija
14/43 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun itellä setit 160/48 ja kuppikoko 65F ihan luonnollisesti niin on aika uhkea olo ;) toki kannattaa leikkauttaa jos huvittaa mutta ei c kuppi ole älyttömän pieni riippuen ympäryksestä

Nyt oon ihan hullun kade..noin pieni ympäryskin. Ap

Vierailija
15/43 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis petyit kun näit rintaliivien kokolapussa jonkun kirjaimen? Etkö ennen sitä ollut katsonut peiliin ja nähnyt omat rintasi - eivät ne liivien kokoluokitusta katsomalla isommiksi tai pienemmiksi muutu?

Vierailija
16/43 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkäs ikäinen sä ap olet?

Oon 23..kui? Ap

Vierailija
17/43 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis petyit kun näit rintaliivien kokolapussa jonkun kirjaimen? Etkö ennen sitä ollut katsonut peiliin ja nähnyt omat rintasi - eivät ne liivien kokoluokitusta katsomalla isommiksi tai pienemmiksi muutu?

No petyin ku luulin et isompi kokoluokitus olis..oon aina sanonut kaikille kundeille et olis tuplaD vähintään. Kyl siinä nyt pettyy... Ymmärrät varmaan. Ap

Vierailija
18/43 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

C-kupit on juuri sopivat, ei liian isot eikä liian pienet. 

Vierailija
19/43 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä oon ihmetelly kun plussa-kokoisten typyjen mielestä nykyään vaatteiden kokoluokitukset on pienentynyt. Ehkä rintsikoissakin on alettu käyttämään pienempiä mittoja.

Vierailija
20/43 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä oon ihmetelly kun plussa-kokoisten typyjen mielestä nykyään vaatteiden kokoluokitukset on pienentynyt. Ehkä rintsikoissakin on alettu käyttämään pienempiä mittoja.

Tää voi kyllä olla totta koska oon varma et mulla on ollu isompi koko ennen!! Mistä mä nyt saan varmuuden tähän? Ap