Oon niin hämmentynyt kun mulla onkin vaan c-kupin tissi...en oo aikoihin ostanut rintsikoita ja nyt karvas pettymys iski vasten kasvoja.
Onko täällä muita pienitissisiä jotka jakaa mun tuntemukset. Olin varma et ainakin olis D tai DD, mut ei ku joku kälynen C. Pitää alkaa laittaa säästöön et saisi kokoa kasvatettua veitsen avulla...
Kommentit (43)
Jaa. No minkä kokoinen sä muuten olet, mikä ympärys? Eikös toi ole aika uhkea mutta näpsäkkä.
Mulla on vaan 70B (joskus menkkojen aikaan C) ja oon tosi tyytyväinen. Sopii mun 160/50 varteen, eikä kukaan ole ikinä sanonut pahaa sanaa.
Vierailija kirjoitti:
Oot varmaan laihtunu. Mitä vikaa seessä on?
No voi tietysti olla..mut eikö muka tissien koko pysy samana koko aikuisiän? Vaikka laihtuis tai ei?! Kyl C on aika pieni :'( Ap
Vierailija kirjoitti:
Jaa. No minkä kokoinen sä muuten olet, mikä ympärys? Eikös toi ole aika uhkea mutta näpsäkkä.
Mulla on vaan 70B (joskus menkkojen aikaan C) ja oon tosi tyytyväinen. Sopii mun 160/50 varteen, eikä kukaan ole ikinä sanonut pahaa sanaa.
Sanoisin et aika laita oot säkin
Voi vittu ei se kuppi kerro mitään! Jos aulla on joku 65-70C olet kyllä pienirintainen mutta jos joku 80-90C niin aika isohkot mutta silloin olet kyllä varmaan ylipainoinen
Vierailija kirjoitti:
Ympärys on 80..onko se sitten liikaa jo?? Oon vähän pidempi ja painavampi ku sä
Kun itellä setit 160/48 ja kuppikoko 65F ihan luonnollisesti niin on aika uhkea olo ;) toki kannattaa leikkauttaa jos huvittaa mutta ei c kuppi ole älyttömän pieni riippuen ympäryksestä
Vierailija kirjoitti:
Voi vittu ei se kuppi kerro mitään! Jos aulla on joku 65-70C olet kyllä pienirintainen mutta jos joku 80-90C niin aika isohkot mutta silloin olet kyllä varmaan ylipainoinen
Kuppikoko ja ympärys on tosiaan eri asioita. C-koon tissit on aina C-koon tissit, vaikka ympärys kasvaa niin rinnat välttämättä ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ympärys on 80..onko se sitten liikaa jo?? Oon vähän pidempi ja painavampi ku sä
Sanoisin et läski tod.näk
Vierailija kirjoitti:
Nyt mun pitää varmaa sitte laihduttaa..mut hitto en haluu et tissit pienenee. Onko kaikki 80C ylipainoisia?? Lasketaanko se niin?? ap
Hei 8 jatkaa meillähän on samankokoiset tissit kerta sulla 80c ja mulla 65F. Rinnakkakoiskoja ovat, vaan eri ympärysmitta.
Vierailija kirjoitti:
Kun itellä setit 160/48 ja kuppikoko 65F ihan luonnollisesti niin on aika uhkea olo ;) toki kannattaa leikkauttaa jos huvittaa mutta ei c kuppi ole älyttömän pieni riippuen ympäryksestä
Nyt oon ihan hullun kade..noin pieni ympäryskin. Ap
Siis petyit kun näit rintaliivien kokolapussa jonkun kirjaimen? Etkö ennen sitä ollut katsonut peiliin ja nähnyt omat rintasi - eivät ne liivien kokoluokitusta katsomalla isommiksi tai pienemmiksi muutu?
Vierailija kirjoitti:
Minkäs ikäinen sä ap olet?
Oon 23..kui? Ap
Vierailija kirjoitti:
Siis petyit kun näit rintaliivien kokolapussa jonkun kirjaimen? Etkö ennen sitä ollut katsonut peiliin ja nähnyt omat rintasi - eivät ne liivien kokoluokitusta katsomalla isommiksi tai pienemmiksi muutu?
No petyin ku luulin et isompi kokoluokitus olis..oon aina sanonut kaikille kundeille et olis tuplaD vähintään. Kyl siinä nyt pettyy... Ymmärrät varmaan. Ap
C-kupit on juuri sopivat, ei liian isot eikä liian pienet.
No mä oon ihmetelly kun plussa-kokoisten typyjen mielestä nykyään vaatteiden kokoluokitukset on pienentynyt. Ehkä rintsikoissakin on alettu käyttämään pienempiä mittoja.
Vierailija kirjoitti:
No mä oon ihmetelly kun plussa-kokoisten typyjen mielestä nykyään vaatteiden kokoluokitukset on pienentynyt. Ehkä rintsikoissakin on alettu käyttämään pienempiä mittoja.
Tää voi kyllä olla totta koska oon varma et mulla on ollu isompi koko ennen!! Mistä mä nyt saan varmuuden tähän? Ap
Oot varmaan laihtunu. Mitä vikaa seessä on?