Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon niin hämmentynyt kun mulla onkin vaan c-kupin tissi...en oo aikoihin ostanut rintsikoita ja nyt karvas pettymys iski vasten kasvoja.

Vierailija
11.07.2018 |

Onko täällä muita pienitissisiä jotka jakaa mun tuntemukset. Olin varma et ainakin olis D tai DD, mut ei ku joku kälynen C. Pitää alkaa laittaa säästöön et saisi kokoa kasvatettua veitsen avulla...

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy hei rintaliivi-liikkeessä mittauttamassa itses ja sano myyjälle, että valitsee sopivan kokoiset, mutta leikkaa kokolapun pois. Sä vaikutat aika pakkomielteiseltä.

Ja miksi sä huutelet miehille sun kuppikokoa? Multa ei ole ikinä kukaan kysynyt edes :O

Keskity mielummin kasvattamaan niitä sun aivosoluja, ehkä ne miehet diggaa enemmän fiksuudesta.

Vierailija
22/43 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis petyit kun näit rintaliivien kokolapussa jonkun kirjaimen? Etkö ennen sitä ollut katsonut peiliin ja nähnyt omat rintasi - eivät ne liivien kokoluokitusta katsomalla isommiksi tai pienemmiksi muutu?

No petyin ku luulin et isompi kokoluokitus olis..oon aina sanonut kaikille kundeille et olis tuplaD vähintään. Kyl siinä nyt pettyy... Ymmärrät varmaan. Ap

Itseasiassa en todellakaan ymmärrä, mutta ihan miten vaan. Mukavaa kesää sinulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkäs ikäinen sä ap olet?

Oon 23..kui? Ap

Voisin kuvitella, että mun 14 v teini kirjoittelisi jotain vastaavaa. Olet oikein hyvä sellaisena kuin olet. Oma rintsikkakokoni on 80B enkä ole ikinä mitään leikkauksia harkinnut. T. Mamma

Vierailija
24/43 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkäs ikäinen sä ap olet?

Oon 23..kui? Ap

Voisin kuvitella, että mun 14 v teini kirjoittelisi jotain vastaavaa. Olet oikein hyvä sellaisena kuin olet. Oma rintsikkakokoni on 80B enkä ole ikinä mitään leikkauksia harkinnut. T. Mamma

Jep, mun 17-v (65D) ei enää murehdi moisia. Ap voisi myös kertoa niille kundeille ettei DD ole millään ympäryksellä iso, Suomessa kun myydään kuppeja O:hon saakka. Maan tavan mukaan isommat koot löytyvät erikoisliikkeistä. - Toinen mamma, 85J

Vierailija
25/43 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon niin hämmentynyt kun mulla onkin vaan c-kupin tissi...en oo aikoihin ostanut rintsikoita ja nyt karvas pettymys iski vasten kasvoja....

No mutta, onhan se varmaan aika hämmentävää, jos yhtäkkiä on toinen tissi kadonnut jonnekin. Jos kysyisit löytötavaratoimistosta? Ehkä joku on löytänyt sen.

Vierailija
26/43 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oot varmaan laihtunu. Mitä vikaa seessä on?

No voi tietysti olla..mut eikö muka tissien koko pysy samana koko aikuisiän? Vaikka laihtuis tai ei?! Kyl C on aika pieni :'( Ap

Miehiäkö varten haluat tissikokoa kasvattaa? Ajattelisi, että nainen olisi omalta osaltaan kovasti tyytyväinen C.henkin. 

Itsellä synnytyksen jälkeen pieni A-kuppi muuttui E:ksi, ja edelleen on DD, vaikka lapsi jo teini-ikäinen. Voi kuinka kaipaankaan niitä A-kupin tissejäni!!

Vierailija
27/43 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis petyit kun näit rintaliivien kokolapussa jonkun kirjaimen? Etkö ennen sitä ollut katsonut peiliin ja nähnyt omat rintasi - eivät ne liivien kokoluokitusta katsomalla isommiksi tai pienemmiksi muutu?

No petyin ku luulin et isompi kokoluokitus olis..oon aina sanonut kaikille kundeille et olis tuplaD vähintään. Kyl siinä nyt pettyy... Ymmärrät varmaan. Ap

Kerrot kaikille vastaantuleville kundeille tissiliivikokosi.??! Omaani ei taida tietää aviomieskään, joskin tyytyväiseltä on vaikuttanut. 

Vierailija
28/43 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin järkytyin, kun menin erikoisliikkeeseen ostamaan liivejä. Luulin olevani E, ja olinkin AA.

Voi vitsi, miten saatoin erehtyä.

Vierailija
29/43 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi tietysti olla..mut eikö muka tissien koko pysy samana koko aikuisiän? Vaikka laihtuis tai ei?! Kyl C on aika pieni :'( Ap

No ei todellakaan pysy. Lihomisetja laihumiset vaikuttaa, raskaudesta ja imetyksestä nyt puhumattakaan.

Vierailija
30/43 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei todellakaan pysy. Lihomisetja laihumiset vaikuttaa, raskaudesta ja imetyksestä nyt puhumattakaan.

Mä en kyllä onneks halua koskaan lapsia jos sekin vaikuttaa..ja jo miehet on erityisen kiinnostuneita olleet minkä kokoiset tissit mulla on ☺️ Ap

Vierailija
31/43 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko katsonut mitkä on tuon C-kokosi sisarkoot? Jos se kupin kirjain on tärkeä, etsi niukkamitoituksinen merkki ja sitten mahdollisimman isokuppinen sisarkoko.

Vierailija
32/43 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon niin hämmentynyt kun mulla onkin vaan c-kupin tissi...en oo aikoihin ostanut rintsikoita ja nyt karvas pettymys iski vasten kasvoja....

No mutta, onhan se varmaan aika hämmentävää, jos yhtäkkiä on toinen tissi kadonnut jonnekin. Jos kysyisit löytötavaratoimistosta? Ehkä joku on löytänyt sen.

Mä kurkkasin äsken mun rintsikoihin ja ne olikin DDD-kuppiset ja kolmipaikkaiset. En muista, että mulla olisi ollut kolmea tissiä aiemmin. Olisikohan tää ylimääräinen ap:n?

Vierailija
33/43 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

C-kupin rinnat on naisella juuri sopivat.

T. panomies

Vierailija
34/43 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en kyllä onneks halua koskaan lapsia jos sekin vaikuttaa..ja jo miehet on erityisen kiinnostuneita olleet minkä kokoiset tissit mulla on ☺️ Ap

Sulla on nyt kaksi vaihtoehtoa: kiinnität rintaliiveihisi kokomerkinnän isommista liiveistä, jotta voit näyttää sen miehille. Tai sitten etsit jostain fiksumpia miehiä, joita kiinnostaa sinussa muukin kuin kuppikoko. Kannatan jälkimmäistä vaihtoehtoa.

Vierailija
35/43 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useilla astiasarjoilla on tee-kuppeja, sovittamalla löydät sopivat. Itselläni ympärysmitta menee kaksi kertaa ympäri ja taas takaisin.

Vierailija
36/43 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap. Leikkaa se kokolappu pois. Mitä välillä sillä on minkäkokoiset liivit sulla, kunhan on sopivat.

Ja toisaalta jollet tajunnut: ei ole olemassa C-kokoa!

Jos sulla on 80C, sitten siinä on samankokoinen kuppi kuin liivissä 70E tai 65F tai 60G. Tai sitten samankokoinen kuin 85B, 90A tai 95AA liivissä.

Capisce?

Vierailija
37/43 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hele :D Provohan tää on, mutta niin lapsellista settiä, että sai mut oikeesti nauramaan. Lol

Vierailija
38/43 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hele :D Provohan tää on, mutta niin lapsellista settiä, että sai mut oikeesti nauramaan. Lol

Ehkä on provo. Surullistina on, että tuollaisia naisia on oikeasti, siis jotka saavat hepulin siitä mitä rintaliivien lapussa lukee.

Ja sitten epäilyttää olisko provoaja mies. Naiset yleeensä tietävät, että C ei ole koko.

Vierailija
39/43 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä veikkaan että aivokapasiteettisi on laihtunut. Mut voivottele ihmeessä tissiesi kokoa vaan. Pissis.

Vierailija
40/43 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

C-on hyvä. B:kin on. Ja A ja D ja muut. T. Mies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme