Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ajautunut erikoiseen suhteeseen, mitä tehdä jättää vai jatkaa?

Vierailija
10.07.2018 |

Olen ajautunut erikoiseen suhteeseen, jossa tilanne on tällä hetkellä sellainen että en tiedä olemmeko yhdessä vai emme, seksiä harrastamme, mutta emme juuri nyt muuta. Meidän taustallamme on parisuhde joka kesti pari vuotta. Kummatkin olimme eronneet tahoillamme ja löysimme toisemme treffi sivustolta, aloitimme etä suhteen ja päätimme että jatkamme yhdessä ja menemme jopa naimisiin tulevaisuudessa. Keväällä kuitenkin mies alkoi etääntyä ja minä oireilla ja lopulta hän kertoi että ei halua suhdetta, riitoja ei ollut koskaan ja tulimme hyvin toimeen. Minulle tuli hänen päätös täysin yllätyksenä. No mutta sitten alkoi tämä erikoisin rumba, hän alkoi heti erottuamme etsiä jotain muuta, sanoi että ei suhdetta mutta halusi kuitenkin naisen. Mietin että miksi en kelpaa, sovimme niin hyvin yhteen ja seksikin on täydellistä, jopa hänen mielestään. Loukkaannuin tietenkin koska minulle hän sanoi että ei kaipaa nyt parisuhdetta ja haluaa olla yksin jne. Ja minä hyväksyin sen ja ymmärsin häntä, mutta tuo että heti sitten kuitenkin on avoimesti sinkku ja etsii seuraa loukkasi minua ja kerroin sen hänelle. Lopulta päädyimme eron jälkeen sänkyyn yhdessä ja hän oli sitä mieltä että ei voi mistään löytää kaltaistani. Olemme siitä lähtien taas tapailleet mutta vain seksin merkeissä. Mutta hän sanoo joka kerta rakastavansa minua ja nyt yhteisille tutuillemne sanonut että tapailemme taas. Mutta minä saan joka puolelta vihjettä ja tietoa että hän edelleen etsii muitakin naisia. Olen ihan epätoivoinen, en tiedä mitä teen. Minua on loukattu tässä ajan mittaan monesti ja minä olen aina antanut anteeksi, koska en ole pikkumainen lainkaan. Haluan olla hänen kanssaan koska uskon että hän on luotu minulle, mutta miten saan luottamuksen noin levottomaan mieheen? Ja tuhlaanko vain aikaani ja sydäntä? Kiitos.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TLDR

Mitä tämä tarkoittaa?

Vierailija
22/29 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kirjoitit itse, että mies etsii muita naisia...

Ei tuollaisesta ole sinulle kunnon kumppaniksi, tarvitset sinut haluavan miehen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies hyväksyy seksiin selvästi itseään alempitasoisenkin naisen, jollaista ei kelpuuta parisuhteeseen.

Nainen taas kelpuuttaa seksiin vain selvästi itseään tasokkaamman miehen.

Eli tasosi ilmeisesti on suht. alhainen (ylimääräisiä kiloja kenties?) verrattuna miehen tasoon, että mies hakee nyt tasokkaampaa kun on valmis vakiintumaan.

Eipä muuta kuin suuntaat katseesi enempi taviksen näköisiin miehiin, komeiden sijasta, niin parisuhdekin alkaa rakentua terveemmällä, tasaveroisella, pohjalla..

Vierailija
24/29 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TLDR

Mitä tämä tarkoittaa?

TLDR = Too Long Didn't Read

Vierailija
25/29 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuelämän sanoin: he's just not that into you.

Vierailija
26/29 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi alennut tuollaiseet? Olette eronneet, mies ei halua olla SINUN kanssasi (se on vaan nätisti sanonut että ei halua suhdetta), ja nyt tapailette vaan seksin merkeissä (kunnes mies löytää jonkun muun). 

Vierailija
27/29 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kriteerit ovat nyt taivaissa ja hän väittää, että ei halua sitoutua. Odota vaan, kesän aikana hän yhtäkkiä ilmoittaa että onkin löytänyt uuden naisen ja siitä alle vuoden päästä ovat kihloissa.

Jostain syystä hän ei halua sitoutua sinuun, ehkä et vain ole oikea hänelle. Olet kuitenkin mukava ihminen, jonka kanssa voi harrastaa seksiä tarvittaessa.

Vierailija
28/29 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia ihmisiä valitettavasti on jonkin verran, vaikka tunteita tulee ja seksi loistavaa niin ei sitä välttämättä ole valmis tiiviiseen suhteeseen. Hän ei välttämättä löydäkkään "kaltaistasi" tai "parempaa", mutta ajattelee itsekkäästi ja haluaa ottaa teidän jutusta irti mitä saa. Miehet (osa) käyttäytyvät noin ja ottavat mitä saavat, tietty heilläkin on hekuman tunteita ja kiintymystä mutta osa eivät  halua päästää naista lähelle ja kumppaniksi. Jos tämä on sinulle ok, niin jatka, mutta jos haluat muuta niin lähtisin. Tuollaista veivausta saattaa jatkua vuosi tolkulla - jos ollaan epävarmoja ja muutakaan ei löydy. Kyllä - sanat ja teot eivät korreloi aina tai käytös ja sanat. Kokemusta on.

Vierailija
29/29 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos viesteistänne, olen miettinyt itsekin melkein noita kaikkia vaihtoehtoja, teistä kukaan varmaankaan ei ole väärässä. Tässä taitaa olla niin monta vaihtoehtoa, on meinaan sen verran tuuliviiri tämä kumppanini. Olen pohtinut pitkään ja katson mitä aika näyttää. Annan hänen nyt miettiä myös tahollaan. En painosta mihinkään enkä myöskään tee aloitetta kuten en tähänkään asti. Yritän saada mielestäni vain ne hänen kaikki muut säädöt ja nautin hetkestä kun sen saan. Täytyy kai itsekin sitten lähteä tutkimusmatkalle jos vaikka se oikea sieltä löytyisi 😊 kiitos ja hyvää kesää kaikille. Terveisin ap