Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ajautunut erikoiseen suhteeseen, mitä tehdä jättää vai jatkaa?

Vierailija
10.07.2018 |

Olen ajautunut erikoiseen suhteeseen, jossa tilanne on tällä hetkellä sellainen että en tiedä olemmeko yhdessä vai emme, seksiä harrastamme, mutta emme juuri nyt muuta. Meidän taustallamme on parisuhde joka kesti pari vuotta. Kummatkin olimme eronneet tahoillamme ja löysimme toisemme treffi sivustolta, aloitimme etä suhteen ja päätimme että jatkamme yhdessä ja menemme jopa naimisiin tulevaisuudessa. Keväällä kuitenkin mies alkoi etääntyä ja minä oireilla ja lopulta hän kertoi että ei halua suhdetta, riitoja ei ollut koskaan ja tulimme hyvin toimeen. Minulle tuli hänen päätös täysin yllätyksenä. No mutta sitten alkoi tämä erikoisin rumba, hän alkoi heti erottuamme etsiä jotain muuta, sanoi että ei suhdetta mutta halusi kuitenkin naisen. Mietin että miksi en kelpaa, sovimme niin hyvin yhteen ja seksikin on täydellistä, jopa hänen mielestään. Loukkaannuin tietenkin koska minulle hän sanoi että ei kaipaa nyt parisuhdetta ja haluaa olla yksin jne. Ja minä hyväksyin sen ja ymmärsin häntä, mutta tuo että heti sitten kuitenkin on avoimesti sinkku ja etsii seuraa loukkasi minua ja kerroin sen hänelle. Lopulta päädyimme eron jälkeen sänkyyn yhdessä ja hän oli sitä mieltä että ei voi mistään löytää kaltaistani. Olemme siitä lähtien taas tapailleet mutta vain seksin merkeissä. Mutta hän sanoo joka kerta rakastavansa minua ja nyt yhteisille tutuillemne sanonut että tapailemme taas. Mutta minä saan joka puolelta vihjettä ja tietoa että hän edelleen etsii muitakin naisia. Olen ihan epätoivoinen, en tiedä mitä teen. Minua on loukattu tässä ajan mittaan monesti ja minä olen aina antanut anteeksi, koska en ole pikkumainen lainkaan. Haluan olla hänen kanssaan koska uskon että hän on luotu minulle, mutta miten saan luottamuksen noin levottomaan mieheen? Ja tuhlaanko vain aikaani ja sydäntä? Kiitos.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea pötkökirjoitus, ei jaksa lukea.

Vierailija
2/29 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on koukuttunut sekstailemaan eri naisten kanssa. Et sinä hänestä tule saamaan uskollista kumppania.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on sitoutumiskanmoinen. Hän varmaan alkoi tuntea sua kohtaan vähän syvemmin ja sitoutumiskammonsa vuoksi säikähti omia tunteitaan ja mielessään maalaamiaan tulevaisuudenkuvia. Sitoutumiskammoon tarvittaisi terapiaa eikä sekään välttämättä auta. En jatkaisi suhdetta.

Vierailija
4/29 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydän anteeksi 😔

Vierailija
5/29 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauhea pötkökirjoitus, ei jaksa lukea.

Pyydän anteeksi.

Vierailija
6/29 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitoutumiskammon vaihtoehtona hän voi olla sinuun tyytyväinen, mutta ei täysin. Eli yrittää löytää jotain vielä parempaa.

Vierailija
7/29 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on koukuttunut sekstailemaan eri naisten kanssa. Et sinä hänestä tule saamaan uskollista kumppania.

Hän ei harrasta seksiä muiden kanssa, sen tiedän varmaksi.

Vierailija
8/29 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sä haluat ton kaltaisen pomppijan niin mikäs siinä, siitä vaan jatkamaan. Kuvitteletko sä että jos menette kihloihin tai naimisiin niin tuonkaltainen "rauhoittuu". Mun eksä oli just tuollainen, nykyään naimisissa ja olen kuullut että vieraissahan se käy.

Vierailija
9/29 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanko itte kertoi sulle nuin?

Vierailija
10/29 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös toooosi outo suhde ollut tässä vireillä.

Vierailija
11/29 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet fuckbuddy, paremman puutteessa. Joko hyväksyt tai et.

Vierailija
12/29 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kaikella kunnioituksella; tietämättä ja tuntematta ja olematta ennustajaeukko, niin...ei. Säret vain sydämesi jatkamalla. Kuten tuossa joku kirjoittaa niin sitoutumiskammoinen ja itselläni vastaavan tyylisessä tilanteessa mies myönsi tuon sitoutumiskammon ja sen ettei ollut päässyt yli exästään vaikka erosta oli jo pari vuotta. Lisäksi itse huomasin että mies etsi ehkä naista jota ei ole olemassakaan eli haavekuvaa naisesta ja kriteerit oli ylisuuret ja korkeat. Hyvä seksi ei välttämättä miehelle (tai naiselle) ole välttämättä yhtäkuin suuri rakkaus tai rakastuminen.

Vierailija
13/29 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet miehelle vain panopuu. Tyhjiä sanoja jotta et lähtisi.

M40

Vierailija
14/29 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

TLDR

Vierailija
15/29 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän hänen vajaavaisuutensa seksin harrastamisessa.

Vierailija
16/29 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku muukin voi tietää sen.

Vierailija
17/29 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinkuin yllä sanotaan olet vain väliaikainen. En todellakaan jäisi tollasseen suhteeseen.

Vierailija
18/29 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli millaisia?

Vierailija
19/29 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyydän anteeksi 😔

Ei aihetta, jos olet ap. Hyviä jatkoja sulle. Jätä se tyyppi.

Vierailija
20/29 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silmä kun välttää ja sattuu sopiva hetki, niin alkaahan se heppi sieltä nousta....