Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Spontaani seksi ja peseytyminen

Vierailija
10.07.2018 |

Olenko ainoa, jolla on ongelma otsikossa mainittujen asioiden yhdistämisessä? Onko joku keksinyt ratkaisun? Haluaisin harrastaa poikaystäväni kanssa seksiä täysin yllättäen ja esimerkiksi erilaisissa paikoissa kodin ulkopuolellakin ja tiedän, että hänkin pitäisi siitä, mutta mietityttää tuo peseytyminen. En tiedä olenko vain liian tarkka, mutta ajatus siitä, että poikaystävä vaikkapa nuolisi minua enkä olisi peseytynyt esimerkiksi vessassa käymisen jälkeen, on aika inhottava ja vastenmielinen.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en luopuisi mistään hinnasta meidän pikasessioista spontaaneilla paikolla. Keinot on keksitty puhdistautumiseen ja hygieniasta murehtiminen kannattaa unohtaa. Musta se on vaan ihanaa kun molemmat ollaan niin kiimassa ja tuntuu, että kesällä tuo korostuu.

Rakastan sitä kun poikaystävä käy niin kuumana että puskee vaan päälle ja avaa mun jalat. Ajatuskin kiihottaa. Viimeksi poikettiin tieltä asumattomaan taloon ja siellä pantiin keskellä lankkulattiaa...

Vierailija
22/23 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä se on ihan fakta, että aamulla pesty pillu haiskahtaa jo illalla pahalta. Samoin kuin päivän kalsareissa muhinut muna.

Spontaani seksi jees, mutta suuseksin voi jättää sellaisiin kertoihin kun molemmat ovat puhtaita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi suomalaiset eivät käytä bideesuihkua? Yök. :( Minä pesen kotioloissa puhtaaksi joka wc-käynnin jälkeen (kakkoshädän jälkeen intiimialueen pesunesteen kera). Jos ollaan jossain, missä en ole käyttänyt suihkua ja olen kuitenkin käynyt wc:ssä, niin ei harrasteta suuseksiä. Onhan yhdyntäkin keksitty, ei suuseksiä tarvitse saada juuri silloin. N28

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän