IL pilaa sarjat ja elokuvat spoilaamalla kaikki juonenkäänteet uutisiin.
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/201807102201064267_tw.shtml
Olihan kiva lukea Orange is the new Black sarjasta uutinen joka kertoo mitä siinä sarjassa tapahtuu. Just olin katsomassa sarjaa. Onko näillä nykyisillä toimittajalla joku kehitysvamma vai miten heillä ei ole lainkaan tilannetajua mitä kirjoittaa?
Kommentit (10)
1 jatkaa:
Eri asia jos otsikko olisi tyyliin -HURJA KÄÄNNE ORANGE IS THE NEW BLACKIN 6.KAUDELLA - ALEX VAUSE KUOLEE
Oon samaa mieltä! Erityisesti ärsyttää, kun katsovat kaiken etukäteen maksullisista palveluista ja sit kertovat ennen voikon jaksoa isoilla otsikoilla mitä siinä tulevassa jaksossa nähdään. Etenkin Vain Elämää ohjelma on jo monta kautta kärsinyt tästä (tosin ohjelman laatu kyllä heikkenee muutenkin koko ajan, kun Suomesta loppuu hyvät laulajat).
Oon samaa mieltä! Erityisesti ärsyttää, kun katsovat kaiken etukäteen maksullisista palveluista ja sit kertovat ennen viikon jaksoa isoilla otsikoilla mitä siinä tulevassa jaksossa nähdään. Etenkin Vain Elämää ohjelma on jo monta kautta kärsinyt tästä (tosin ohjelman laatu kyllä heikkenee muutenkin koko ajan, kun Suomesta loppuu hyvät laulajat).
Älä klikkaa otsikkoa auki, ääliö...
Miten sitten pitäisi uutisoida, jos joku sarja saa jatkoa?
Vierailija kirjoitti:
Älä klikkaa otsikkoa auki, ääliö...
Älä lue pidemmälle, jos et halua lukea paljastuksia. Kaikesta huolimatta luin voinko syyttää iltapäivälehtiä?
Orange Is the New Black jatkuu pian - tä-tä on lu-vas-sa. Onko sinulla joku kehitysvamma, kun et tajunnut mitä juttu saattaa sisältää? Onko nykyihmisellä mitään vastuuta omista tekemisistään?
Vierailija kirjoitti:
Oon samaa mieltä! Erityisesti ärsyttää, kun katsovat kaiken etukäteen maksullisista palveluista ja sit kertovat ennen viikon jaksoa isoilla otsikoilla mitä siinä tulevassa jaksossa nähdään. Etenkin Vain Elämää ohjelma on jo monta kautta kärsinyt tästä (tosin ohjelman laatu kyllä heikkenee muutenkin koko ajan, kun Suomesta loppuu hyvät laulajat).
Hohhoijaa. Selasin vain elämää otsikot läpi ja ne ei paljastaneet MITÄÄN! Ja aika moni alkoi varo biisipaljastuksia :D
No tuota - Orange is the new black on ollut Netflixissä vuodesta 2013. Tuo uutinen on lähinnä kohdistettu niille, jotka ovat viimeiset viisi kautta jo katsoneet, ja aloittamassa 6.kauden katsomista. Itse otsikkohan ei paljasta sarjan tapahtumista yhtään mitään. Miksi klikkasit otsikkoa, jossa kerrotaan, että "Tätä on luvassa"? kun siitä selkeästi tajuaa, että alla olevassa tekstissä kerrotaan jotakin 6.kaudesta?