Spontaani seksi ja peseytyminen
Olenko ainoa, jolla on ongelma otsikossa mainittujen asioiden yhdistämisessä? Onko joku keksinyt ratkaisun? Haluaisin harrastaa poikaystäväni kanssa seksiä täysin yllättäen ja esimerkiksi erilaisissa paikoissa kodin ulkopuolellakin ja tiedän, että hänkin pitäisi siitä, mutta mietityttää tuo peseytyminen. En tiedä olenko vain liian tarkka, mutta ajatus siitä, että poikaystävä vaikkapa nuolisi minua enkä olisi peseytynyt esimerkiksi vessassa käymisen jälkeen, on aika inhottava ja vastenmielinen.
Kommentit (23)
Sun poikkishan sen nuolemisen hoitaa, anna sen murehtia siitä.
Ja vastaus kysymykseesi: kyllä, olet liian tarkka. Ainakin spontaaniin seksiin ja uskoisin että moneen muuhunkin asiaan jos olet luonteeltasi sellainen (liian tarkka asioista).
Mitäpä jos kokeilisit kuitenkin?
Kyllä, olet liian tarkka. Annat mennä vaan, sillä muuten olet käytännössä jumahtamassa sellaiseen "kerran kuussa/viikossa saunan jälkeen" malliin.
Miksi ei voi pitää näitä intiimejä hetkiä kotona? Suihkutkin mukavasti saatavilla. Tervetuloa alapeukut. Hyi että kuinka estynyt olen.
Mulla on itseasiassa ollu sama ongelma ja se on nyt vaan korostunu kun muutin yhteen miehen kanssa 4-5 kk sitten. Sen jälkeen oonkin oikeestaan ottanu tavaks huuhtaista bidee-suihkulla jokaisen vessakäynnin jälkeen (paitsi ehkä töissä tai jos oon jossain reissussa ilman miestä) just siltä varalta, ettei koskaan tiedä millon ja missä innostutaan touhuamaan jotakin :D Enkä mä tykkää kotonakaan siitä jos mies käy kiihkeesti kimppuun ja joudun sanomaan että "sori odotas vähän, meen peseytyyn" vaan on kivempi kun voi vaan antaa mennä eikä tarvi stressata hygieniapuolesta ollenkaan. Aluks pelkäsin vaan aiheutuuko alapään huuhtelusta monesti päivässä jotain ongelmaa muttei mulle ainakaan oo mitään tullu :)
n23
Perushygieniassa pesuväli ei yleensä pääse niin pitkäksi, että tuo olisi ongelma ☺
Jos vaikka ehtoolla saunotte mökillä ja seuraavana päivänä lähdette autolla kauppaan ja päädyttekin harrastamaan seksiä metsäautotien päähän, ei pitäisi olla mitään ongelmaa. Suuseksin voi jättää myöhempään.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei voi pitää näitä intiimejä hetkiä kotona? Suihkutkin mukavasti saatavilla. Tervetuloa alapeukut. Hyi että kuinka estynyt olen.
Koska se käy tylsäksi pidemmän päälle toistaa aina samaa kaavaa. ;) Esimerkiksi mä olen ollut saman miehen kanssa jo 19 v ja en haluaisi kuvitella, että oltaisiin kohta 20 vuotta harrastattu seksiä aina vain kotona. Tietenkin kotonakin on muita vaihtoehtoja kuin pimeässä peiton alla omassa sängyssä eli jonkinlaista vaihtelua on saatavilla, mutta radikaalimpikin vaihtelu virkistää kummasti. Sitä paitsi vaikka olisi kotona, spontaanius kärsii jos on lähdettävä ensin suihkuun. Siksi sulle aloittaja suosittelen kosteuspyyhkeitä kokeiluun. :)
Ymmärrän sinua ap, en itsekään haluaisi vastaavassa tilanteessa miehen nuolevan. Vaikka se ei ehkä haittaisi häntä, en pystyisi rentoutumaan ja nauttimaan itse. Mutta kuten joku jo sanoi, suuseksin voi jättää myöhemmäksi. Muussa seksissä ei mitään hygieniaongelmia pitäisi olla, jos ihan normaalisti päivittäin huolehtii perushygieniastaan. Spontaania seksiä ilman suuseksiä siis vaan rohkeasti kokeilemaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska se käy tylsäksi pidemmän päälle toistaa aina samaa kaavaa. ;) Esimerkiksi mä olen ollut saman miehen kanssa jo 19 v ja en haluaisi kuvitella, että oltaisiin kohta 20 vuotta harrastattu seksiä aina vain kotona. Tietenkin kotonakin on muita vaihtoehtoja kuin pimeässä peiton alla omassa sängyssä eli jonkinlaista vaihtelua on saatavilla, mutta radikaalimpikin vaihtelu virkistää kummasti. Sitä paitsi vaikka olisi kotona, spontaanius kärsii jos on lähdettävä ensin suihkuun. Siksi sulle aloittaja suosittelen kosteuspyyhkeitä kokeiluun. :)
Ai tää on näin perusjuttua harrastella epäsopivissa paikoissa. No, ei kaikki innostu sellasesta.
Pyyhit kosteus pythkeellä aina vessan jälkeen,
Pyydät miestäkin pyyhkiin aina wc käynnin jälkeen pyyhkiin
Jotkut miehet ihan tykkäävätkin siitä naisen tuoksusta ja mausta. Varmaan jopa enemmän kuin kosteuspyyhkeen hajusta.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut miehet ihan tykkäävätkin siitä naisen tuoksusta ja mausta. Varmaan jopa enemmän kuin kosteuspyyhkeen hajusta.
Todellakin, jos olisin alkamassa nuolemaan ja nainen tuoksuisikin (karrikoiden) sitruunaiselle kosteuspyyhkeelle, niin siitä kyllä halut kaikkoaisivat.
Eksälle piti kertoa aina edellisenä päivänä, että haluaa seksiä. Illalla piti poistaa karvat, koska muuten ei tunnu kuulemma seksikkäältä. Oli tosi spontaania. Peseytymisen suhteen oli tarkka, mutta minä taas pidän vähän aromikkaammasta.
Onpahan joillakin vaikeaa ja tylsää seksielämä. Suihkuun aina ennen seksiä? Plaah, tylsää, ei todellakaan mitään suihkua latistamaan tunnelmaa. Käyn aamuisin suihkussa ja voin käydä mieheni "kimppuun" mihin tahansa aikaan päivästä ja antaa pimppini nuoltavaksikin, ihan omine tuoksuineen ja kiimanesteineen kiiltelevänä eikä minkään puhdistuspyyhkeen hajut ja limat pinnassa. Hyi. Ennemmin itsekin imen kullin makuista kullia kuin jotain aloevera limalla päällystettyä limatankoa.
Onnekseni en ole ikinä edes tavannut miestä jonka mielestä pitäisi käydä aina pesulla ennen seksiä vaikka hygienia olisi muutenkin kunnossa. Yllätyin, kun täältä luin, että jotkut käskee kumppanin pesulle ennen seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Eksälle piti kertoa aina edellisenä päivänä, että haluaa seksiä. Illalla piti poistaa karvat, koska muuten ei tunnu kuulemma seksikkäältä. Oli tosi spontaania. Peseytymisen suhteen oli tarkka, mutta minä taas pidän vähän aromikkaammasta.
Kuulostaa kamalalta. :/ Ennemmin luonnontilassa oleva karvapallo kuin seksiä vain edellispäivänä tehdyllä varauksella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai tää on näin perusjuttua harrastella epäsopivissa paikoissa. No, ei kaikki innostu sellasesta.
Seksin harrastaminen muualla kuin kotona = seksin harrastaminen epäsopivissa paikoissa, vai? Omastakin mielestä on epäsopivaa harrastaa seksiä vaikka keskustan vilkkaassa puistossa, mutta miksei saisi harrastaa esimerkiksi omassa autossa tai rauhallisessa luonnon helmassa? On vaikka miten paljon paikkoja, joissa voi harrastaa seksiä ilman, että muiden ihmisten tarvitsee kyseistä tapahtumaa silti todistaa.
N33 kirjoitti:
Onpahan joillakin vaikeaa ja tylsää seksielämä. Suihkuun aina ennen seksiä? Plaah, tylsää, ei todellakaan mitään suihkua latistamaan tunnelmaa. Käyn aamuisin suihkussa ja voin käydä mieheni "kimppuun" mihin tahansa aikaan päivästä ja antaa pimppini nuoltavaksikin, ihan omine tuoksuineen ja kiimanesteineen kiiltelevänä eikä minkään puhdistuspyyhkeen hajut ja limat pinnassa. Hyi. Ennemmin itsekin imen kullin makuista kullia kuin jotain aloevera limalla päällystettyä limatankoa.
Onnekseni en ole ikinä edes tavannut miestä jonka mielestä pitäisi käydä aina pesulla ennen seksiä vaikka hygienia olisi muutenkin kunnossa. Yllätyin, kun täältä luin, että jotkut käskee kumppanin pesulle ennen seksiä.
En ole ap, mutta miettinyt samaa kuin hän. Minä en ainakaan koe, että täytyy tuoksua ruusuilta tai kiima ei saa maistua yms, mutta olenkin pohtinut mitä jos maistuu esimerkiksi pissa tai joku hiki tms. Jos aamulla käy suihkussa, mikähän tilanne on illalla about 12 tuntia myöhemmin noiden osalta?
12 tuntia myöhemmin tilanne on se, että tuoksut ja maistut ihmiseltä. Ne feromonit jotka pistää halut liikkeelle, you know.
Vierailija kirjoitti:
N33 kirjoitti:
En ole ap, mutta miettinyt samaa kuin hän. Minä en ainakaan koe, että täytyy tuoksua ruusuilta tai kiima ei saa maistua yms, mutta olenkin pohtinut mitä jos maistuu esimerkiksi pissa tai joku hiki tms. Jos aamulla käy suihkussa, mikähän tilanne on illalla about 12 tuntia myöhemmin noiden osalta?
En minä ainakaan mitään pissaa ole maistanut tai haistanut eikä ole mieskään moisesta maininnut. Hyvässä seksissä yleensä hiki lentää koko toimituksen ajan kummaltakin jokatapauksessa.
Se on just kiihottavinta ja ihaninta rakastella spontaanisti ihan kummallisissa paikoissa niin, että kuitenkin varoo ettei kukaan näkisi. Me oltiin viimeksi mun mummolan vaatekomerossa. Ei silloin mieti hygieniaa, vaikka tottakai spermaa valuu pikkareihin, jos ollaan paljaalteen. Ei siihen kuole, jos ei heti pääse pesulle, eikä mulle ainakaan ole tullut mitään ongelmia. Mua kiihottaa valua mieheni nesteitä!!
Tietenkin sitä käy alapesulla ja vaihtaa pöksyt tilaisuuden tullen. Mulla on varapikkarit ja tamponi siltä varalta, että valuu pesun jälkeenkin aina mukana veskassa, taskussa tai repussa.
Kosteuspyyhkeet on sitä varten.