Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rintasyöpä vienyt keneltäkään nännejä?

Vierailija
09.07.2018 |

Miten olette selvinneet? Oletteko saaneet tehtyjä nännejä? Tuntuvatko ne yhtään miltään? Onko jouduttu tyhjentämään kainaloa? Miten se on vaikuttanut teidän elämään? Millaiselta teidän rintasyöpäpatti aikanaan tuntui? Itse joudun odottamaan kaksi viikkoa että pääsen kuvantamiseen. Minulla on sileä peukalon pään kokoinen kyhmy rintalastanpuoleisella tissipuoliskolla ja kainalo turvoksissa. Patti muljahtelee hieman mutta on melko kiinteä kuitenkin. Siitä saa sormilla kiinni Onko muilla ollut? Haluan silti kuulla tarinoita kuinka te tai tuttunne selvisi rintojen tai rinnan poistosta.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et mene jo huomenna yksityiselle ultraan, niin sun ei tartte stressata kahta viikkoa?

Liian pitkä matka ja minulla ei ole varaa yksityiseen hoitoon...

Ap

Jos arvostaa itseään ja omaa henkeään sen tarvittavan rahan hankki keinolla millä  hyvänsä!

Tuskinpa 2 viikkoa on mitenkään merkittävä. Lisäksi säästän satasia. Mulla ei ole just nyt varaa koska opiskelen.

Ap

Vierailija
22/22 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satasia? Ei UÄ maksa satasia. Juuri kävin mammo+ultratutkimuksessa. Pk-seutu, omavastuuksi jäi 145 € . Minkä hintaindeksi luulet tutkimusta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän