Nainen, mitä ajattelet miehestä joka ei omista autoa?
Kommentit (49)
Jos asuisi Hki keskustassa, niin lähinnä ihan fiksu tapaus. Jos maalaiskunnissa, niin veikkaisin sossupummiksi/äidin nurkassa asuvaksi.
No en mitään. Jos Helsingissä jollakulla ON oma auto, sitä ihmettelen. Maakunnissa sitten jo eri asia, mutta en silti ajattele mitään kenestäkään, jolla ei autoa (tai edes korttia) ole.
Tuskin asia tulisi kanssani edes puheeksi.
En mitään. Minä omistan auton joten en edes tarvitse miestä kuskiksi.
Mulla ei ole autoa. Juoksen kauppaan ja kannan viikon ruuat kerralla kotiin. Ai miksi? Koska mä pystyn siihen.
Miksi auto pitäisi omistaa? Joskus vuokraaminen (leasing) on jopa järkevämpää.
Vierailija kirjoitti:
En mitään. Minä omistan auton joten en edes tarvitse miestä kuskiksi.
Olet erinomainen! Kenties kuuden tonnin nettomaisteri?
En automaattisesti yhtän mitään; hänen valintansa ja hieman tietysti syntyisi erilainen mielikuva, että asuuko autoton nuorimies kantakaupungin alueella keskikokoisessa tai sitä isommassa kaupungissa, vai maaseudulla paikassa, jossa julkinen liikenne ei toimi tai toimii mutta vain hyvin harvakseltaan ja heikosti.
Kunhan on kortti, niin mulle ihan sama. Mulla on oma auto, pärjään kyllä.
Nää tul mieleen: fiksu, ympäristötietoinen, tarkka talousasioissa, mahdollisesti minimalisti.
Jos ei autoa tarvitse (hyvät julkiset yhteydet), niin mikäs siinä. En itsekään pitäisi autoa siinä tapauksessa. Mutta jos asuu jossain missä on pitkät välimatkat eikä minkäänlaista julkista liikennettä, niin vähän ihmettelisin miten pärjää.
Vierailija kirjoitti:
Että sillä on ihana tiukka pylly kun pyöräilee paljon
Onko silloin hyvä pylly jos siitä ei saa sormilla pihtiotetta?
Jos pärjää arkiliikkumiset julkisilla tai pyöräillen niin mikäs siinä, ihan hyvä. Täällä maaseudulla tuo vain rajoittaisi todella paljon liikkumista jos ei olisi autoa. Ajokortittomuutta kyllä pitäisin vähän erikoisena, useimmat autottomatkin taitaa nykyään lainailla välillä jotain yhteiskäyttöautoja.
Tosi huono homma mun mielest. Mut toisaalta ajattelen, et nuori tai ympäristötietoinen tai asuu nii hyvien kulkuyhteyksien varrella ettei tarvi.