Nainen, mitä ajattelet miehestä joka ei omista autoa?
Kommentit (49)
Ihan sama. Omistan itse 2 autoa:)
Mutta tosiaan, ajokortittomuus olisi kurja juttu.
Mun haarat aukeaa vain auton, maatilan, metsäpalstan ja haulikon omistajalle! Löysäranteisille mammanpojille en ala lapsia tekemään! Mies ilman autoa on yhtä mitätön kuin nainen ilman navettaa!
Joko on ympäristötietoinen tai sitten ei ole varaa. Molemmat ymmärrän eli ei ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen mies ei todennäköisesti pitäisi minusta, minulla on iso neliveto maasturi. Tuskin tykkäisi.
Ja mulla on 45cm hauiksen ympärys. Mitä ajat takaa? Luuletko, että en syö lihaa? Luuletko, että en voi nussia sinua kuin mies kun en aja autolla?
Eka ajatus on, että joko persaukinen tai sitten överivihreä, ja molemmat on täydellisiä turn-offeja. Sori.
On ihan ihminen. Vain typerät olettelee asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mitään. Minä omistan auton joten en edes tarvitse miestä kuskiksi.
Olet erinomainen! Kenties kuuden tonnin nettomaisteri?
Tuoko on sinusta ainoa vaihtoehto?
Jopas olet yksinkertainen....
Jos syynä se ettei halua niin pidän jotenki outona/erilaisen ajatusmaailman omaavana koska itse ainakin haluan auton.
En ajattelisi mitään. Auton omistaminen ja ajokortti tai niiden puuttuminen ei millään tavalla määrittele ihmistä.
Vierailija kirjoitti:
En ajattelisi mitään. Auton omistaminen ja ajokortti tai niiden puuttuminen ei millään tavalla määrittele ihmistä.
Älä höpötä, kertoo varmasti jotain joko elämänhallinnasta (sen puutteesta) tai sitten äärimmäisestä vihreästä aatteesta.
Samaa kuin autottomasta naisestakin. Vähän sama kuin että asuisi vielä lapsuudenkodissaan. Ja ei potentiaalista seuraa, koska pitäisi olla kuskaamassa kun julkiset eivät tässä maassa vain riitä mihinkään.
En ajattele miehiä joilla ei ole autoa. Suomessa kuitenkin tarvii ja onhan se miehekästä kuljettaa naistaan autolla eikä millään onnibussilla. Autottomat miehet on yök.
Vierailija kirjoitti:
Samaa kuin autottomasta naisestakin. Vähän sama kuin että asuisi vielä lapsuudenkodissaan. Ja ei potentiaalista seuraa, koska pitäisi olla kuskaamassa kun julkiset eivät tässä maassa vain riitä mihinkään.
monessa paikassa pääsee pyörällä helposti kaikkialle jos asuu kylän keskustassa. minulla on 600m säteellä harrastukset, työpaikka , iso prisma ja puolet sukulaisista ja kaverit. mihin tarvitsen autoa?
Vierailija kirjoitti:
No itse olen autoton nainen niin kauan kuin asuinpaikka sen sallii. On totta, että joidenkin asioiden hoitoon tarvii kysyä autollisen kaverin apua. Autolliselta mieheltä en odottaisi sitä, että alkaa minun "kuskiksi". Joihin juttuihin varmana pyytäisin kyytiä ja myöskin maksaisin niistä bensarahaa. Plus yhteiset reissuja olisi mukava tehdä, mutta ei silloinkaan miehen siivellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
monessa paikassa pääsee pyörällä helposti kaikkialle jos asuu kylän keskustassa. minulla on 600m säteellä harrastukset, työpaikka , iso prisma ja puolet sukulaisista ja kaverit. mihin tarvitsen autoa?
Minä olen aika liikkuvaista sorttia ja lähden liki viikottain jonnekin kauemmas käymään. Kauheaa säätämistä mennä ensin junalla jonnekin, sitten ottaa taksi tai paikallisbussi JOS sellaista on saatavissa siihen aikaan ja sama ruljanssi takaisin. Ja öisin/iltaisin ei pääse mihinkään edes keskisuurissa kaupungeissa! Perheeni asuu 50km päässä, kaverit 150km säteellä. Töihin ja kauppaan on sentään vain 15km ja menen usein pyörällä (en mistään hinnasta asuisi keskustassa, hyi, ihmisiä). Asuin Keski-Euroopassa aiemmin ja totuin ehkä liian hyvään kun täällä ei pääse liikkumaan samalla tavalla, ei mitenkään, joten oma auto, ehdottomasti.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan omistanut autoa, mutta en ole asunut lapsuudenkodissani kohta enää 10 vuoteen. Että eipä kulje yhdessä nuo asiat.
En kyllä edes tiedä, onko seurustelukumppaneillani ollut auto. Pyörä heillä kaikilla on ollut, koska ollaan ajeltu pitkin poikin Helsingin ja Espoon rantoja.
Ei haittaa, mulla itsellä on auto joten en tarvitse miehen autoa mihinkään. Mut moottoripyörä pitää olla.
Että ei tarvitse autoa. Mulla on useampikin miespuolinen kaveri, jolla ei ole autoa - yhdellä ei ole edes ajokorttia, fillaroi kesät talvet töihin ja takaisin (n. 30 km suuntaansa). Ja samoin naispuolisia kavereita, joilla ei ole autoa tai korttia, koska hekään eivät tarvitse niitä.
Mulla taas on kortti ja auto, koska epämääräisten työaikojen ja -paikkojen takia olen tarvinnut jo parinkymmenen vuoden ajan. Ja kyllä, toimin välillä kuskina. Myös miespuolisille kavereille.
(Onkohan tämä jokin sukupolvikysymys? Mun ikäluokalleni - 80-luvun alussa syntyneet - ei ole enää mikään ihme, että miehellä ei välttis ole autoa ikinä, ja että naisella on. Vanhemmille ihmisille se saattaa olla jotenkin vaikeata käsittää...)
Sellainen mies ei todennäköisesti pitäisi minusta, minulla on iso neliveto maasturi. Tuskin tykkäisi.