Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, mitä ajattelet miehestä joka ei omista autoa?

Vierailija
09.07.2018 |

?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko myöntää, että todennäköisemmin kiinnostun autottomasta miehestä. Ei sillä tietenkään ole väliä sitten kun tutustuu ihmiseen, mutta noin lähtökohtaisesti jos joku tuo heti deittiprofiilissaan esiin, että hänelläpä on auto. Autottomuus saattaa kertoa sellaisista positiivisista piirteistä kuin liikunnallisuus tai ympäristöstä välittäminen. Ainakin se kertoo sen, ettei mies todennäköisesti kuulu mihinkään ärsyttävistä autoilijaryhmistä (esim. autollaan rehentelevät, ilman autoa liikkumaan kykenemättömät, hurjastelijat ja ne jotka haluavat naisen kyytiin kun ajelevat sinne tänne pitkin maita ja mantuja oman mielensä mukaan - erityisen ärsyttävää silloin kun on joutunut tyypin kyydissä jonnekin, missä ei joukkoliikenne toimi ja taksiakaan ei saa ihan noin vain ja tyyppi sanoo 'joo lähdetään vaan' ja jumittaa vielä ainakin pari tuntia jotain omia juttujaan). 

Vierailija
42/49 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homo mikä homo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ajattele että autoton mies on oikeastaan mies.

Kuitenkin varakkuudella tai ERITTÄIN kookkaalla elimellä voi korvata ehkä auton.

Vierailija
44/49 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä miten olisi vastakysymys:

"Mies ,mitä ajattelet naisesta, joka ei omista autoa ?" Luuserinainenko ?

Ai niin, mutta  nainenhan ei voi olla koskaan 'luuseri' ...

Vierailija
45/49 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta osoittaa vain järkevää ajattelua valita asuinpaikkansa niin, että siellä ei autoa välttämättä tarvitse. Tuollaisessa paikassa asunnon arvo säilyy todennäköisemmin kuin paikassa, jossa ilman autoa ei pysty liikkumaan. Kyllähän auto mukava on ja on helpompi liikkua omalla autolla. Mutta se on kallista lystiä. Niin kauan kuin asuinpaikka sallii ja autontarve on satunnaista, on järkevämpää käyttää taksia, CityCarClubia ja viikonloppureissuihin ottaa auto autovuokraamosta. 

Eniten ihmettelen niitä, jotka asuvat vuokralla, mutta omistavat silti auton. Minulle asunto on tärkeämpi kuin auto ja ihmettelen miten joku ostaa auton ennen kuin on saanut asuntoasiansa kuntoon. Siinä joutuu helposti asumaan vuokralla loppuikänsä, kun autoja vuokra  vie kaikki rahat. 

Vierailija
46/49 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 30v mies, eikä mulla ole autoa tai ajokorttia. Mulla on sellainen hahmotushäiriö, että ajaminen on vaan mahdotonta. Kävin autokoulun ykkösvaiheen ja tajusin olevani vaaraksi itselleni, mahdollisille kyytiläisille ja muulle liikenteelle. Ihan oikeasti en vaan pystynyt, eikä se johtunut mistään paniikista tms.

Olen pärjännyt ihan hyvin ilman autoa, enkä ole koskaan pumminut muilta kyytejä. Jaksan kävellä pitkiä matkoja. Pyörää ei ole, koska en viitsi lähteä möhlimään sillä tuonne ihmisten sekaan. Maaseudulla liikun kyllä pyörällä, kun siellä on vähemmän huomioitavaa.

Haluaisin joskus muuttaa maalle. Välimatkat olisi sitren tietty ongelma, mutta työpaikka olisi alle 15km:n päässä, niin kyllä muutkin asiat järjestyisi. Mummoltanikin järjestyi.

Vierailija
47/49 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpä fiksu mies, kun ei tuhlaa rahojaan autoiluun.

Vierailija
48/49 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aattele mitään erityisesti.  tunnen monta autotonta aikuista, miehiä ja naisia. Omalla miehelläkään ei ole autoa eikä korttiakaan. Olemme molemmat asuneet koko lapsuutemme helsingissä, ja nykyäänkin asumme kantakaupungissa, jossa julkisilla on loistavaa liikkua. Minulla on ajokortti, mutta ei autoa. Hyvin pärjätään.

Vierailija
49/49 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu aivan asuinpaikasta. Helsingissä pitäisin normaalina.