Mies töissä ja minä lomalla. Mihinkään en pääse.
Mulla ei ajokorttia joten kotona kökin tämän loppuloman. Illallakaan ei voi mennä mihinkään kun mies ei jaksa. Makaa sohvalla ja kattoo leffaa.
Surffaan sit netissä päivät pitkät.
Illallakaan ei saa kattoo telkkaria sen jälkeen kun mies mennyt nukkumaan kun äänet kuulemma häiritsee.
Tylsää on.
Kommentit (38)
Jalat, pyörä, bussi, juna, taksi? Onhan noita kulkuvälineitä, ei pitäisi olla siitä kiinni.
Hankkikaa kortit ja autot. En kestäisi elää noin.
Bussilla johonkin?? tai liikuntaa voi harrastaa ilman autoakin.
Julkisilla pääsee kunhan ensin talsii sen 13km bussille joka kulkee kerran aamulla ja kerran iltapäivällä. Pyörää ei ihan viitsi mihinkään tienposkeen jättää.
Ei ole varaa nyt hankkia kortti sekä toinen auto.
Ap
Mulle vois helposti käydä noin, että uhriutuisin tuollaisesta, mutta vaan omassa mielessäni, en kehtais ääneen valittaa, koska oma valinta.
Töihinkään ei pääse, kun ei ole autoa?
Taksilla kulkeminen helvatan kallista ja sitä käytän vain jos on aivan pakko.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Julkisilla pääsee kunhan ensin talsii sen 13km bussille joka kulkee kerran aamulla ja kerran iltapäivällä. Pyörää ei ihan viitsi mihinkään tienposkeen jättää.
Ap
Et sitten ajatellut yläpäälläsi kun päätit muuttaa maalle?
Oma valintasi joten älä valita täällä.
Loma on juuri niin tylsää kuin sen itse tekee.
Menettekö normaalisti miehen kanssa sitten yhtä matkaa töihin?
Teillä ei ole lapsia? Älä kökötä siellä kotona, lähde johonkin reissuun yksin tai kavereiden kanssa. Valitse vaikka kartalta joku kohde Suomessa, missä et ole ennen käynyt, matkusta sinne, tutustu nähtävyyksiin ja tule takaisin kotiin tai jatka seuraavaan paikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Töihinkään ei pääse, kun ei ole autoa?
Kuljen miehen kyydillä.
Ap
No hanki sähköfillari, tai KÄVELE.
Miten teillä onkin noin rakkaudentäyteinen liitto?
Vierailija kirjoitti:
Ap
Jos kerran ei ole varaa muuttaa tilannetta, niin parempi lopettaa valittaminen. Usko tai älä, et ole ainoa, joka joutuu luopumaan jostain siksi, ettei ole varaa.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Sulla on pitkä matka bussipysäkille. Mulla oli kerran 4,5km matkaa pysäkille.
No tsemppii. Pikaista loman loppumista siis.
Miksi olet muuttanut korpeen ilman ajokorttia? Luulisi idiootinkin jo tietävän ettei maalla pärjää ilman omaa autoa.
Sama, ei omaa autoa. Ni en tykkää käydä missään.