Mies töissä ja minä lomalla. Mihinkään en pääse.
Mulla ei ajokorttia joten kotona kökin tämän loppuloman. Illallakaan ei voi mennä mihinkään kun mies ei jaksa. Makaa sohvalla ja kattoo leffaa.
Surffaan sit netissä päivät pitkät.
Illallakaan ei saa kattoo telkkaria sen jälkeen kun mies mennyt nukkumaan kun äänet kuulemma häiritsee.
Tylsää on.
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Töihinkään ei pääse, kun ei ole autoa?
Kuljen miehen kyydillä.
Ap
Kun mies on lomalla, niin sinäkö et pääse töihin?
Itse olet soppasi keittänyt.
Kyllä keksit keinot reissuun lähtään jos haluat . Tosiasiassa et ilmeisesti halua jos/kun mies siitä loukkaantuu eli pelkäät sitä sekä pelkäät matkustaa (edes lähiseudulle) tai olla yksin (muualla kuin kotona).
Eli nauti olostasi kotosalla turvassa!
Mene sen ukon kyydissä ihmisten ilmoille päiväksi ja sitten samalla kyydillä takaisin. Päivässä ehtii paljon.
Eikö mies voi heittää sua jonnekin töihin mennessään ja tuoda sitten kotiin töistä tullessaan?
Hommaa mopokortti ja halpa mopo. Niihin ei montaa sataa uppoa. Pääset mihin vain kylille.
Jos on aitoa halua tehdä jotain muuta kuin istua perse homessa sohvalla niin keinot löytyy.
Esim. nukkuuko se mies siinä tv:n vieressä kun sitä ei voi muka myöhään illalla katsoa? Kuullokkeet sulle tai korvatulpat miehelle. Ja ei sen telkkarin muutenkaan tarvitse täysillä pajattaa.
Eikö sinulla ole ystäviä tai edes sukulaisia jotka tulisi kylään ja voisitte yhdessä vaikka tehdä jonkun pikku reissunkin.
Mene miehen kyydissä aamulla ihmisten ilmoille ja sen jälkeen taivas on vaan rajana.
Mutkun emmä saa ja ei ole rahaa ja vali vali.
Miksette pidä ainakin osaa lomasta yhtäaikaa? Hölmöähän se on yksin kökkiä kotona, jos kerran elämään kuuluu kumppani.
Eikö oo ketään joka voisi heittää autolla bussille jos vähän bensarahaa annat. Joku kaupunki mihin vaikka onnibussilla pääsee, jossa sitten turistina muutama päivä.
Itse varasin just yhden yön reissun lapsen kanssa parin tunnin ajomatkan päähän. Halvin mahdollinen majoitus, koska ei kuitenkaan muuta kun nukuta. Muutama museo, kylpylä ja mukavaa yhdessäoloa eikä niin että pakko suorittaa mitään. Jos joku tuntuu tylsältä vaihdetaan suunnitelmaa. Tekemistä löytyy kyllä.
Komppaan edellisiä, tee päiväretki sillä aikaa kun mies on töissä. Nyt on luvattu hyvää säätäkin. Jos on rahasta pulaa, niin koeta etsiä jotain ilmaisia/halpoja tutustumiskohteita, ota mukaan repussa juotavaa ja evästä ja hyvä kirja, jota voit lukea vaikka rannalla tai puistossa. Käy kirjastossa lukemassa naistenlehtiä. Kyllä sä jotain keksit!
Tai sitten sulla on ehkä metsää lähellä, kun asutte maalla? Käypä katsomassa, olisiko mustikoita tai kanttarelleja. Herkkuja ihan ilmaiseksi.
Hitto millanen valittaja olet ap. En viitsi sitä, en viitsi tätä, ei ole rahaa, ei ole autoa.
4 vko muksun kanssa lomaa kunnes isänkin loma alkaa.
Ekalla viikolla hoideltiin asioita ja käytiin veneellä naapurikaupungissa pizzalla.
Tokalla viikolla maalailtiin seiniä ja muksu treffasi kavereita. Itsekin istuin yhden illan kaverin kanssa kaupungin terassillla siiderillä.
Kolmannella viikolla käytiin mökillä ja oltiin pari yötä hotellissa pidennetyllä paluumatkalla, samalla kateltiin matkan varrelle osuneita kaupunkeja.
Huomenna lähdetään rannalle ja vielä on käymättä uudessa liikennepuistossa.
Ehkäpä ap:kin voisi miettiä sen ajokortin hommaamista, laajentaa kummasti reviiriä.
Onko sinulla kavereita? Jollakin kaverillasi saattaa myös olla loma, ja jopa auto ja ajokortti. Yhteinen roadtrip ihan mihin vaan, budjetin mukaan, kulut tasan.
Lähde miehen kyydissä aamulla jonnekin, mistä saat jatkoyhteyden johonkin mieleiseen paikkaan. Sopikaa takaisintulo, treffit, johonkin molemmille mieluisaan paikkaan ja viettäkää ilta kahdestaan, vaikka muutama tunti, jossain edullisessa paikassa. Kai miehesi sen verran voiSinua kuskata, että pääset edes pikkasen nauttimaan lomasta. Mene vaikka uimarannalle, torille, onhan noita paikkoja. Valittamalla tänne ei loma-asiasi millään muotoa parane. Niin minä tekisin.
Me asutaan maalla, muutama kilsa "sivistykseen".
Kyllä mulla tekemistä riittää aamusta iltaan...jos haluan.
Kaadan pikkupuita, pilkon ne, pinoan.
Maalaan, kuoputan puutarhassa, ajan nurtsin, koulutan ja leikitän koirapoikaa, askartelen.
Mies tulee klo 17 jälkeen töistä, ruoka valmiina.
Rakastan tätä elämääni.
Vierailija kirjoitti:
Me asutaan maalla, muutama kilsa "sivistykseen".
Kyllä mulla tekemistä riittää aamusta iltaan...jos haluan.
Kaadan pikkupuita, pilkon ne, pinoan.
Maalaan, kuoputan puutarhassa, ajan nurtsin, koulutan ja leikitän koirapoikaa, askartelen.
Mies tulee klo 17 jälkeen töistä, ruoka valmiina.
Rakastan tätä elämääni.
Juurikin näin eletään elämää. Mielekästä tekemistä riittää kun vain on valintoihinsa tyytyväinen. Minustakin kaikenlainen tekeminen metsässä on mielekästä puuhaa. Tänään ajoin minäkin ruohoa, kävin marjassa, poikkesin naapurissa kahvilla ja otin päikkärit. Tein marjasopan jälkkäriksi, leivoin sämpylöitä ja lämmitin eilisen lihapadan miehelle, kun tuli töistä. Nyt lähdetään pyöräilemään uimaan. Sitten iltapala, minä luen kirjaa, mieheni puuhastelee omia juttujaan. Olen tyytyväinen elämääni, samoin miehenikin on.
Jos mies on saikulla tai joutuu vaikka sairaalaan niin sinäkö et käy töissä silloin ollenkaan kun et pääse miehen kyydissä? Mitäs sitten jos mies kuolla kupsahtaa? Järkyttävää olla noin riippuvainen jostain äijästä. Kyllä voi olla nainen tyhmä.
Niin tuota miksi et siis voisi hypätä miehen kyytiin kun hän lähtee aamulla töihin, viettää mukava päivä jossain omissa menoissa ja hypätä taas töiden jälkeen miehen kyytiin kotiin päin?