Palasin opiskelupaikkakunnalle ja en oo sen jälkeen puhunut sanaakaan kellekään
ellei lasketa kaupan kassaa. Yksin nyhjötän yksiössäni vain ja luen tenttiin. Ei täällä kaupungissa ole mulla ketään vaikka opiskelenkin! Arvaa vaan keskeytänkö koulun! Kyllä.
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En yhtään ihmettele, ettei sulla ole kavereita, kun mikään muutosehdotus ei kelpaa. Sanot, että ymmärrät ettei sua tulla kotoa hakemaan, mutta vaikutat kuitenkin odottavan sitä.
Sanoin kylläkin harkitsevani tuota kaverisovellusta eli en ole tyrmännyt kaikkea. Ja jos olen masentunut, niin ehkä pitäisi saada toimintakykyä ensin ylös, jotta kykenisin tekemään kaikkia ehdottamianne asioita. Ei se ole niin helppoa mennä terasille tai aloittaa harrastus yksin. Okei, ehkä se on sitä jollekin, mutta minulle ei. Ihmiset, joiden toimintakyky on täys kymppi ei vaan aina tajua, että vaikka se kaupassakäynti voi joskus olla suuren ponnistelun takana. Tällä hetkellä se ei sitä aina minulle ole, mutta joskus se on ollut.
Miksi märehdit omassa olossasi ja oletat että kaikilla muilla on "toimintakyky täys kymppi". Sairastan itse myös masennusta, PTSD:tä ja syömishäiriötä, mutta en pidä niitä tekosyynä. Mutta niin, sinähän olet se kaikista sairain, mutta et ymmärrä ettei se ole mikään kilpailu. Mikään ei muutu jos mikään ei muutu.
Missä vaiheessa ilmaisin oletukseni, että kaikilla muilla toimintakyky on kymppi? En missään. Puhuin lähinnä yleisellä tasolla. Ja en ole sanonut olevani myöskään kaikista sairain. Olen kyllä tavannut itseäni sairaampiakin ihmisiä ja tiedän minussa olevan potentiaalia, enkä ole laitoskunnossa, joten mitä helvettiä? En ole missään vaiheessa ilmaissut haluani kilpailla sairauksilla tai diagnooseilla. Jos oikein ilkeäksi lähtisin sanoisin, että taidat itse kilpailla niillä, kun erittelit ne oikein tuossa ikään kuin ne olisivat mainitsemisen arvoisia asioita. :DD
Haastamalla ihteäs vahvistut ja päänsisäisille ajatuksille jää vähemmän tillaa.
Yksinkin voi tehdä kaikenlaista. Oppii siinä samalla.
Hanki joku työpaikka opiskelujen oheen, missä tulee juteltua työkavereiden kanssa ainakin työasioista :-) Kannattaa myös hankkia se lemmikki, voit ihan hyvin kuljettaa sitä junassa porukoille ja takaisin. Sen kanssa joudut pakostakin käymään ihmisten ilmoilla, ehkä innostat harrastamaan jtn agilityä tms.. :)
Terrierit ovat varsin iloluontoisia (:
Potku perseelle ja baanalle!!!!