Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Palasin opiskelupaikkakunnalle ja en oo sen jälkeen puhunut sanaakaan kellekään

Vierailija
08.07.2018 |

ellei lasketa kaupan kassaa. Yksin nyhjötän yksiössäni vain ja luen tenttiin. Ei täällä kaupungissa ole mulla ketään vaikka opiskelenkin! Arvaa vaan keskeytänkö koulun! Kyllä.

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lemmikkejä?

Vierailija
22/70 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kaupunki? Olen lisensiaatti ja kokenut opiskeluaikana saman kuin sinä. Voidaan yhdessä epäsosialisoida, jos asutaan lähekkäin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi puhua?

Sosiaalinen kanssakäyminen ja kuuluminen yhteisöön on yksi ihmisen perustarpeista. Olen hyvin yksinäinen täällä. 

Mikäköhän minä sitten olen kun viihdyn parhaiten yksin enkä todellakaan kaipaa mitään laumaa? :o

Vierailija
24/70 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähe bailaamaan!

Yksinkö? Ei kiitos. Lähtisin kyllä, jos olisi joku kenen kanssa lähteä.

🍹🍸💊

Ai olisiko juoma tai lääke yhtä kuin kaveri? Ei ole, eikä toimi. Alkoholi ja psyykelääkkeet eivät korvaa ystävää. Kokeiltu on.

Vierailija
25/70 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

😮

Vierailija
26/70 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas taas tympeitä vastauksia.

Paljonko ap:lla olisi koulu jäljellä?

Vierailija
27/70 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen olet noin muuten?

Vierailija
28/70 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi puhua?

Sosiaalinen kanssakäyminen ja kuuluminen yhteisöön on yksi ihmisen perustarpeista. Olen hyvin yksinäinen täällä. 

Mikäköhän minä sitten olen kun viihdyn parhaiten yksin enkä todellakaan kaipaa mitään laumaa? :o

Olet varmaankin introvertti, mutta niin olen minäkin. En kaipaa sitä laumaa ympärilleni vaan muutama hyvä kaveri, joita voi tavata parhaimmillaan vaikka viikoittain ja tehdä yhdessä asioita on se mitä kaipaan. Ja mieluiten olenkin ihmisten kanssa kahden kesken eli en laumassa. 

Vierailija
29/70 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö ole puhunut edes puhelimessa. Ei sua kukaan sieltä kotoa hae.

Vierailija
30/70 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhutaan muutamista vuosista. Ja jos tulevat vuodet täällä ovat samaa paskaa mitä nytkin niin heitän kyllä hanskat tiskiin, en rupea itseäni kiduttamaan.

Vierailija
31/70 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhutaan muutamista vuosista. Ja jos tulevat vuodet täällä ovat samaa paskaa mitä nytkin niin heitän kyllä hanskat tiskiin, en rupea itseäni kiduttamaan.

Mutta missä olet? 

Vierailija
32/70 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö ole puhunut edes puhelimessa. Ei sua kukaan sieltä kotoa hae.

Puhelimessa olen puhunut. Ei haekaan, enkä niin luulekaan. Mutta kellepä täällä soittaisin ja ehdottaisin tekemistä, kun ei täällä ole kavereita.

Vierailija
33/70 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatko sitten kavereita, jos keskeytät opinnot? Parempi nyt yrittää tutustua opiskelutovereihin. Mene juttelemaan ihmisille. Mitä sitten, jos teistä ei heti ylimpiä ystäviä tulisikaan? Sen kun juttelet menemään. Käytä paikkakuntasi palveluita hyväksi. Yksinkin voi tehdä asioita ja elää. Tee mitä teet ja tapaatkin samanhenkisiä ihmisiä. 

Vierailija
34/70 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedä ne opiskelut läpi vaikka hampaat irvessä! Tulet kiittämään itseäsi myöhemmin. Itselläni oli sama tilanne, jäin opiskeluporukan ulkopuolelle. Mutta valmistuin ja sain hyvän työpaikan. Nyt on ystäviä ja mieskin. Ei kannata syrjäytyä, pidä siitä opiskelupaikasta kiinni.

Vierailija
35/70 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lemmikkejä?

Tällaisessa muuttuvassa elämäntilanteessa ja tilanteessa, jossa matkustelen, en ota lemmikkejä.

Vierailija
36/70 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

/:

Vierailija
37/70 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä opiskelet?

Vierailija
38/70 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saatko sitten kavereita, jos keskeytät opinnot? Parempi nyt yrittää tutustua opiskelutovereihin. Mene juttelemaan ihmisille. Mitä sitten, jos teistä ei heti ylimpiä ystäviä tulisikaan? Sen kun juttelet menemään. Käytä paikkakuntasi palveluita hyväksi. Yksinkin voi tehdä asioita ja elää. Tee mitä teet ja tapaatkin samanhenkisiä ihmisiä. 

Riippuu tietenkin siitä, mitä keskeytyksen jälkeen teen. Mikäli palaan entiselle paikkakunnalle, saan siellä nauttia muutaman vanhan kaverini seurasta. Mikäli aloitan jonkun toisen koulun, on teoriassa mahdollista saada sieltä kavereita, joskaan en olisi sen suhteen enää kovin luottavainen. Yksin voi toki tehdä asioita, jos kykenee. Eri asia sitten nauttiiko siitä ainaisesta yksin tekemisestä.

Vierailija
39/70 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä tykkäät tehdä vapaa-ajalla?

Haaveilla siitä, että pääsisin pois täältä. 

Ei vaan ajattele sitä periodina minkä opiskelusi kestävät ja haluat olla sen ajan siellä missä olet nyt ja keksit mukavaa puuhaa ja nautit. Älä tuhlaa elämääsi haaveilemalla jostain jota ei ole vaan elä siinä hetkessä missä olet. Voit nyt hyvin ja luet tenttiin, sitten vaan kunnon kavereita etsimään harrastuksista ja illanvietoista. Yksin meneminen on ok.

Vierailija
40/70 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko yrittänyt saada ystäviä? Oletko yrittänyt koulun ulkopuolelta? Harrastuksista, järjestöistä, kansanopistosta?