Hellyyden osoittaminen
Gallup: miten teillä puolisot osoittavat oma-aloitteisesti hellyyttä toista kohtaan, esim. alla olevilla tavoilla (jätin seksin pois tarkoituksella).
A: koskettaa, eli ottaa kädestä kiinni, silittelee, taputtaa takapuolesta jne...
B: halaa
C: pussaa
Meillä mennään näin:
A: Nainen ehkä kerran kuukaudessa / Mies lähes joka päivä
B: Nainen ei ikinä / Mies liki vikottain
C: Nainen muutaman kerran vuodessa / Mies viikottain
Onko tässä meillä joku sellainen kuvio, että kun toinen osapuoli osoittaa hellyyttä, toinen ei näe sitä omalta puolelta tarpeelliseksi? Vai onko oikeasti sellaisia naisia, jotka eivät juuri ikinä kaipaa hellyyttä niin paljon, että tekisivät aloitteen?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osoitan päivittäin hellyyttä vaimoani kohtaan. Hellyys ei ole meillä pelkkä kosketus, vaan sitä on myös sanoissa ja teoissa. Olen aktiivisempi aloitteen tekijä ja koen hellyyttä antaessani mielihyvää, enkä odota mitään vastavuoroisuutta.
Toki, niin meilläkin. Autan monissa asioissa. Mutta kun hellyyden osalta "liikenne" on yksisuuntaista.
No, meillä se "liikenne" kulkee niin että 90% hellyydestä on minun antamaa. Itse kaipaan hellyyttä Lähinnä silloin kun masentaa ja tuohon auttaa vaimon halaus. Jostain syystä en kaipaa mitään päänsilitystä tai hivelyä.
Meillä mies ei osoittanut minkäänlaista koskaan.
Seurustelun alussa joskus oiti kädestä kiinni, sitten loppui sekin. Seksi ei kiinnostanut, sanoi sen itse.
Yritin aikani hullu kun luulin voivani saada hänet avautumaan. P-n marjat.
Lopulta meni siihen ettei koskettu toisiimme ollenkaan, ei sängyssä eikä sen ulkopuolella. Mies ei halunnut edes kävellä kanssani esim. bussipysäkille. Minä lähdin ensin, hän ilmestyi sinne perässä.
Ihmetteli sitten kun halusin erota. Ei olisi millään suostunut. Laitoin ulos koska asunto on minun. Hyvin katkera oli ja haukkui minut sisarelleni.
Nyt elän yksin ja ole tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin on olemassa ihmisiä, kuten mieheni, jotka eivät kuulemma osaa osoittaa hellyyttä. Takana erittäin kylmä ja karu lapsuus, ei ole nähnyt mallia.
Minä haluaisin hellyyttä koko ajan, joka päivä. Jos halaan, hän on paikoilleen jähmettyneenä ja selvästi vain odottaa, milloin lopetan. Hän ei koskaan, siis koskaan tule halaamaan tai suutelemaan minua. N
Tuohon auttaa varmaan asiasta puhuminen. Vai onko sellaisia peruskylmiä ihmisiä, joita ei läheisyys ja sellaiset arvot kiinnosta?
Yli kolmekymmentä vuotta olen sekä puhunut suu vaahdossa että yrittänyt näyttää, miten hellitään. Ei tule enää muuttumaan, se on tässä kohtaa selvää. Olen kertonut, että tarvisin hellyyttä jne varmaan tuhansia kertoja.
Miten aikuinen ihminen ei OSAA tulla luo ja koskea?
Hän muuten eläisi elämänsä iloisesti ilman hellyyttä ja seksiä. Pelottavaa.
Ei kai siinä sitten montaa vaihtoehtoa ole :-(
Näitä tunnekylmiä ihmisiä sitten oikeastin on. Ja sitten on niitä, jollainen osu mun kohdalle, että pitää oikeasti ravistella hereille tyyliin kosketa, halaa, pussaa edes joskus, PERKELE!
Naiset aina valittaa, että Suomalaiset miehet on juroja, ei puhu eikä pussaa. Sanoisin, että ei ne Suomalaiset naiset sen kummempia ole.
Jotkut naiset ovat sellaisia daamakuningattaria, ettei ne ansaitse yhtään hellyyttä.
Uhriutukoot rauhassa!
Aina välillä opetan vaimolle miten penikseen pitää tarttua. Rapsuttaminen ja puhaltaminen ei tunnu missään. Kunpa saisi kunnon hellyyttä.
Yli kolmekymmentä vuotta olen sekä puhunut suu vaahdossa että yrittänyt näyttää, miten hellitään. Ei tule enää muuttumaan, se on tässä kohtaa selvää. Olen kertonut, että tarvisin hellyyttä jne varmaan tuhansia kertoja.
Miten aikuinen ihminen ei OSAA tulla luo ja koskea?
Hän muuten eläisi elämänsä iloisesti ilman hellyyttä ja seksiä. Pelottavaa.