Millaiset ihmiset eivät käytä ulkona pikkuhousuja?!?
Jokin aika sitten oli iltalehden sivuilla video virolaisjulkkis Anu Saagimista, joka oli jossain jutussa, missä koristeltiin isoa kakkua. Äkkiä tuuli tarttuu Saagimin mekkoon ja paljastaa, että pikkuhousuja ei ole.
Samanlaisia paljastuskuvia on nähty muistaakseni britney spearsistakin.
Selostakaahan viisaammat mulle, että mikä ihme saa naisen jättämään pikkuhousut pois?
Kommentit (31)
Kiva, kun on kakkaviirut hameessa.
pienet ulkohäppärit ja isot sisemmät, ja sen verran litteät pakarat, mulla on runsas valkovuoto muutenkin. Oon vaan niin mehukas
pienet ulkohäppärit ja isot sisemmät, ja sen verran litteät pakarat, mulla on runsas valkovuoto muutenkin. Oon vaan niin mehukas
Ja olen ihan tavis-kotiäippä.
En myöskään tykkää karvoista, joten pidän nekin poissa.
Mutta julkisilla paikoilla just tuon tuulen takia kyllä yleensä käytän.
nyttenkin istun mekollani tässä ilman "aluspöksyi" ;)
vapaampi ja ilmavampi olo. ja en mä mitään iltapukuja käytä, kyllä nämäin mekot saa pestyä tarpeen vaatiessa, ja ei ne mun eritteet litratolkulla valu tai ole mitään iljettävän saastaisia muutenkaan mun mielestä. samaa tavaraa oli ses itten pikkaressa tai mekossa, useinmiehestä peräisin alkujaan ;)
Mutta minä hetkenä hyvänsä saattaa valahtaa sen verran, että valuu reidelle.
Ei kovin yleistä minullakaan, mutta niin saattaa käydä juuri silloin kun ei ole housuja, ja se tuntuu iljettävältä.
Ja käyttäähän ihmiset pyöräilykypärääkin, vaikkeivät joka reissulla kaadu. (Tietty seuraukset olisivat hiukka eri luokkaa, mutta periaatteessa sama asia kumminkin.)
Pikkareita käytän vain ja ainoastaan farkkujen kanssa, niiden sauma tuntuu epämiellyttävältä ilman pikkareita. Muuten en käytä. En edes omista kun 2stringit, ja menkkaöitä varten kahdet mummot. Siinä on kaikki alushousuni. En ole oikein nähnyt sitä ideaa, miksi pitäisi käyttää. Ahdistavat erittäin paljon.Paljon vapaampi ja raikkaampi olo ilman pikkareita
maailmassa on monessakin paikassa ihmisiä jotka ei koskaan ole käyttäneet alushousuja tai vaatteita paljon muutenkaan, ja ihan normaaleja ovat silti eikä mitän pervoja.
vähän suvaitsevaisuutta arvon rouvat!
ja ei sitä "litratolkulla" tarvitsekaan tulla. ihmisillä on hei erimuotoiset värkit, minulla ainakin on sen verran pienet ulkohäppärit ja isot sisemmät, ja sen verran litteät pakarat, että kyllä alas istuessani pikkarit hankaavat tarpeeksi sisällä pillussa saadakseen mehuja itseensä. Siksi on pakko käyttää. Tosin mulla on runsas valkovuoto muutenkin. Oon vaan niin mehukas ;D