Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset ihmiset eivät käytä ulkona pikkuhousuja?!?

Vierailija
16.07.2008 |

Jokin aika sitten oli iltalehden sivuilla video virolaisjulkkis Anu Saagimista, joka oli jossain jutussa, missä koristeltiin isoa kakkua. Äkkiä tuuli tarttuu Saagimin mekkoon ja paljastaa, että pikkuhousuja ei ole.

Samanlaisia paljastuskuvia on nähty muistaakseni britney spearsistakin.

Selostakaahan viisaammat mulle, että mikä ihme saa naisen jättämään pikkuhousut pois?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ei sitä "litratolkulla" tarvitsekaan tulla. ihmisillä on hei erimuotoiset värkit, minulla ainakin on sen verran pienet ulkohäppärit ja isot sisemmät, ja sen verran litteät pakarat, että kyllä alas istuessani pikkarit hankaavat tarpeeksi sisällä pillussa saadakseen mehuja itseensä. Siksi on pakko käyttää. Tosin mulla on runsas valkovuoto muutenkin. Oon vaan niin mehukas ;D

Vierailija
22/31 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, kun on kakkaviirut hameessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienet ulkohäppärit ja isot sisemmät, ja sen verran litteät pakarat, mulla on runsas valkovuoto muutenkin. Oon vaan niin mehukas

Vierailija
24/31 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvauksesta.

Vierailija
25/31 |
17.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienet ulkohäppärit ja isot sisemmät, ja sen verran litteät pakarat, mulla on runsas valkovuoto muutenkin. Oon vaan niin mehukas

Vierailija
26/31 |
17.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen ihan tavis-kotiäippä.

En myöskään tykkää karvoista, joten pidän nekin poissa.

Vierailija
27/31 |
17.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta julkisilla paikoilla just tuon tuulen takia kyllä yleensä käytän.

Vierailija
28/31 |
17.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyttenkin istun mekollani tässä ilman "aluspöksyi" ;)

vapaampi ja ilmavampi olo. ja en mä mitään iltapukuja käytä, kyllä nämäin mekot saa pestyä tarpeen vaatiessa, ja ei ne mun eritteet litratolkulla valu tai ole mitään iljettävän saastaisia muutenkaan mun mielestä. samaa tavaraa oli ses itten pikkaressa tai mekossa, useinmiehestä peräisin alkujaan ;)

Vierailija
29/31 |
17.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minä hetkenä hyvänsä saattaa valahtaa sen verran, että valuu reidelle.

Ei kovin yleistä minullakaan, mutta niin saattaa käydä juuri silloin kun ei ole housuja, ja se tuntuu iljettävältä.

Ja käyttäähän ihmiset pyöräilykypärääkin, vaikkeivät joka reissulla kaadu. (Tietty seuraukset olisivat hiukka eri luokkaa, mutta periaatteessa sama asia kumminkin.)

Vierailija
30/31 |
17.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkareita käytän vain ja ainoastaan farkkujen kanssa, niiden sauma tuntuu epämiellyttävältä ilman pikkareita. Muuten en käytä. En edes omista kun 2stringit, ja menkkaöitä varten kahdet mummot. Siinä on kaikki alushousuni. En ole oikein nähnyt sitä ideaa, miksi pitäisi käyttää. Ahdistavat erittäin paljon.Paljon vapaampi ja raikkaampi olo ilman pikkareita

Vierailija
31/31 |
17.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

maailmassa on monessakin paikassa ihmisiä jotka ei koskaan ole käyttäneet alushousuja tai vaatteita paljon muutenkaan, ja ihan normaaleja ovat silti eikä mitän pervoja.

vähän suvaitsevaisuutta arvon rouvat!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä