Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko mennyt iloisena vierailemaan virastoon jossa vastaan tulee seipään niellyt ruttuturpa joka saa mielesi apeaksi

Vierailija
07.07.2018 |

Minulle käy näin lähes joka kerta

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työvoimaviranomaiset pahimmasta päästä.

Suomen epäkiitollisin ammatti heti opettajien ja hoitajien jälkeen.

Vierailija
22/31 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu kyllä olen ja veikkaan, että se leipääntynyt olemus johtuu veemäisistä asiakkaista. Ei niitä määräänsä enempää jaksa kukaan.

Niin metsä vastaa kuin sinne huutaa

Olet täysin oikeassa. Juuri sellaista palvelua saat, miten käyttäydyt aspalle. Ite en oo jaksanut asiakaspalveluaikoinani olla enää kiltti ja hymyilevä kenellekään loppuaikoina. Nyt olen työtön (itse irtisanouduin), eikä todellakaan ole ikävä työelämään. Ihmiset ovat syöpää.

kyllä se on lähinnä toisinpäin. hyvä, että olet nyt työtön

Mene ihmeessä kokeilemaan, mitä se homma on. Hyytyy se hymy sullakin. Ei kukaan voi jaksaa ikuisuutta kuunnella pelkkää suoranaista v*ttuilua ja pätemistä päivästä toiseen. Työtön olen ja aion pysytellä sellaisena. Olen onnellisempi kuin koskaan verrattuna tilanteeseen, jossa joutuisin palvella k-päitä samalla vielä hymyillen, kun haukutaan ja huoritellaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, en ole ikinä iloisena menossa vierailemaan mihinkään virastoon, asiallisesti asioimaan kyllä toisinaan, ja onnekseni kohdalle ei ole ruttuturpia tullut.

Vierailija
24/31 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Seipään niellyt ruttuturpa"... Päivän naurut 😂😂😂

Vierailija
25/31 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ole tuollaista huomannut. Käyttäydyn itse asiallisesti ja hyväntuulisesti ja saan samanlaista palvelua.

Jos johonkin tulee kielteinen vastaus, kysyn perusteluja, enkä kuvittele sen johtuvan veemäisyydestä, vaan säännöistä ja käytännöistä.

Jos joku oikeasti kokee AINA saavansa huonoa palvelua, kannattaa miettiä omaa asennettaan ja käytöstään. Totta kai virkamiehissäkin voi joku olla ns. itselleen väärällä alalla, mutta että AINA... se on jo tosi epätodennäköistä.

Ja ennen kuin ap leimaa minut kunnan työntekijäksi - sulla on ikävä tapa kuitata itselleen epämieluisat mielipiteet - niin ei, en ole, eikä kukaan perheenjäseneni ole virkamiehenä missään. En tunne edes suvustani ketään, joka olisi!

Vierailija
26/31 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä sellainen 50-60 nainen

En ole koskaan nähnyt virastossa asiakaspalvelutyötä tekevää miestä, minkään ikäistä. Ehkä miehet eivät kestä sitä ollenkaan, ruttuturpavaiheen sijasta he vetävät itsensä saman tien jojoksi. Siksi heidät palkataan mieluummin virastojen kiinteistönhuoltopuolelle.

Vierailija
27/31 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika usein liikkeeseen mennessäni huomannut SIELLÄ jonkun ruttuturvan. Vaikka asiakkaat tuovat rahaa, heitä ei aina minkäänlainen asiakaspalvelu kiinnosta. Paikallinen Marimekko-liike oli tästä kuuluisa. En nyt laita paikkakuntaa, jotka ovat käyneet liikkeessä voivat arvata. Lähes siinä naapurissa sijaitsi aikoja sitten eräs vaateliike, jonka omistajarouva piti ilmeisesti liikettä ihan vaan huvikseen. Hän kun ei halunnut kaikille myydä. Aina ei voi tietää, kuka  jossain haalarissa liikkeeseen tuleva nainen on, ja oliskos hänellä ehkä rahaakin. Kömmähdys sattui ja rouva varmaan sai kuulla, että kyseessä oli hyvin varakas nainen, jolla oma yritys. Työkaverini aikoi ostaa  tästä liikkeestä hameen ja puseron, oli päättänyt luopua farkkulookista. No, rouva tempaisi vaatteet asiakkaan kädestä ja oli viemässä niitä takaisin hyllyyn. Asiakas oli kuitenkin päättänyt ostaa ne, ja vei ne kassan viereen. Omistajarouvan oli pakko sitten myydä ne, vaikka ostaja ei ollutkaan sopivasti pukeutunut :)

Virastoissahan on pakko palvella ketä vaan, vaikka asiakas (kuntalainen) haukkuisi kuinka. Aina voi toki pyytää käyttämään asiallisempaa kieltä. Tietyllä tavalla ongelmaiset voivat joskus olla aika hankalia, mutta onneksi he haluavatkin mahdollisimman korkean tahon heitä kuuntelevan;  toki joskus jaksavat käydä asiansa läpi monenkin ihmisen kanssan.

Vierailija
28/31 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä ruttuturvalla saattaa olla takana uneton yö tai alkava migreeni tai hirveät niska-hartiakivut jatkuvasta istumatyöstä johtuen. Jälkikasvu on ehkä tehnyt tyhmyyksiä tai vanhemmilla on todettu dementia. Ihmisiä hekin vain ovat. Yritän olla tämän maan ruttuturville aina erityisen mukava ja kohtelias ja rauhallinen, jospa heidän päivänsä siitä paranisi. Seuraava asiakas saa sitten kohdata paremmalla mielellä olevan asiakaspalvelijan.

Henkilökohtaiset asiat ei oikeuta olemaan ilkeä asiakkaille. Kaikkea sitä kuuleekin.

Vierailija
29/31 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän toiselta kantilta katsottua: Olin töissä virastossa, nuorempana myös asiakaspalvelua kuului työhöni. En kuitenkaan ollut sellaisella osastolla, jonne tulee pahimmat haukut. Pysäköinninvalvonta on sellainen paikka, että sille, joka vastaa siellä puhelimeen pitäisi maksaa jotain lisäpalkkaa. Oma luonteeni ei kestäisi sellaista, varsinkin kun tämä henkilö ei ole niitä sakkojakaan kirjoittanut. Asiakas on pysäköinyt väärin ja pysäköinninvalvoja antaa sakot. Mutta asiakaspalvelussa olevaa työntekijää uhkaillaan, h***itellaan, syytetään r****mista yms. Hän ei ole myöskään suunnitellut katuja, niistä voi valittaa ihan toisaalle. Olen joskus mennyt palvelupisteen ohitse kun joku ihan fiksusti pukeutunut herrahenkilö on raivonnut, niin että kaikki varmasti kuulevat. Noloa, hävettävää.

Kerran soitin (asiakkaan puolesta) pysäköinti sakosta. Puhelimeen vastasi tympääntynyt ääni. Kertoin kohteliaasti asiani eikä siihen tarvittu muuta niin sen virkailijan ääni muuttui hyvin paljon ystävällisemmäksi ja asia hoitui heti. Ei se paljon vaadi vain että itse viitsii kohdella toisia samoin.

Vierailija
30/31 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kohtaan viikon sadannen asiakkaan, joka ei ole suostunut lukemaan ohjeita, vaan tekee hakemuksensa tms. väärin ja sitten syyttää virkailijaa siitä, että ei viitsinyt lukea ohjeita, niin enää ei ole hymyssä pitelemistä. Ja kun vielä sanoo, että työttömyysetuuden maksamatta jättäminen ei kuulu työkkäriin vaan etuuden maksajalle tai että vakuutusasioita ei hoideta Kelassa vaan vakuutusyhtiössä ja asiakas edelleen inttää, että viranomaisen täytyy auttaa, niin ei jaksa olla ystävällinen.

Ei ole virastossa työskentelevän vika, jos asiakas on käynyt peruskoulun, mutta ei osaa lukea.

Vierailija
31/31 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työvoimaviranomaiset pahimmasta päästä.

Olen itse ottanut vittumaisen asenteen kaikkia virkamiehiä kohtaa. Hehän yrittävät kyykyttää kansalaisia minkä ehtivät. Parasta kun sain itketettyä te-toimiston virkailijaa.