Karma toimii
Eräs tuttu kolmen lapsen isä on jo vuosia pettänyt vaimoaan jäämättä kiinni. Nyt kuulin että häneltä oli viime talvena löytynyt sydänvika. Äijä ei ole kuin vähän päälle neljäkymmentä. Meinasi mennä kahvi väärään kurkkuun kun aloin nauraa niin paljon kuultuani tästä.
Karma is a bitch.
Kommentit (29)
Lisää vastaavia tarinoita, kiitos.
Ainakin kaveri nautti elämästään niin kauan kuin pystyi.
Mistäpä sitä kukaan tietää minkälainen suhde toisilla on. Mieskin voi tulla huijatuksi isäksi tai nainen teeskennellä seksihaluja sen aikaa, että saa miehen nalkkiin. Tai pettää myös itse.
Sitten taas kun täysin taustoja tuntematta nainen tappaa oman miehensä etsivät ihmiset miehestä vikaa, vaikka nainen on siinä ainut osapuoli, jonka tiedetään toimineen väärin.
Nuo ovat yksityisasioita.
Karma on hieno ajatus mutta en usko siihen.
Minun ystävän mies petti vuosia ja arvosteli aina ystävääni kuinka saamaton hän on. Ja kun jäi pettämisestä kiinni, niin nauroi törkeästi päin naamaa. Ystäväni voitti lotossa pyöreesti 2milj, niin ystäväni lähetti kuvan pankkitilistä ja sanoi että olisko mitään vihjeitä mistä ostaisin talon ja reissuvinkkejäkin voisin ottaa vastaan. Se mies ei vastannut mitään.
nelikymppisillä miehillä on kaikkea härdelliä joo
niillä on kriisi
jaksa enää niitä
laitoin omanikin kiertoon
on se sellainen kiertopalkinto :)
Millä joku jaksaa kahta muijaa? Minä en jaksa aina tuota yhtäkään.
Ystäväni on vuosia haukkunut törkeästi työttömiä. Vuodenvaihteessa jäi itse työttömäksi ilman omaa syytään.
On ääni muuttunut kellossa.
Vierailija kirjoitti:
Minun ystävän mies petti vuosia ja arvosteli aina ystävääni kuinka saamaton hän on. Ja kun jäi pettämisestä kiinni, niin nauroi törkeästi päin naamaa. Ystäväni voitti lotossa pyöreesti 2milj, niin ystäväni lähetti kuvan pankkitilistä ja sanoi että olisko mitään vihjeitä mistä ostaisin talon ja reissuvinkkejäkin voisin ottaa vastaan. Se mies ei vastannut mitään.
Lisää näitä!
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö se pettää?
Ukko vai pumppu....???
Vierailija kirjoitti:
Millä joku jaksaa kahta muijaa? Minä en jaksa aina tuota yhtäkään.
Pimpukka on niin hyvää - OM NOM NOM NOM!!
T: Sinkku-Mies
Karma ei ole mikään bitch, vaan just oikeudenmukainen.
Ahdistaa kun suomalaiset uskovat johonkin epäoikeudenmukaiseen armo ristinkuolema sadisti narsisti jumala oksennukseen. Se on väärin.
Siinä pahat, julmat, raa´an sadistiset kidutus rääkkäykset kuitataan olankohautuksella ja pahat ihmiset pääsevät taivaaseen lellittäväksi, kunhan vaan uskovat johonkin naurettavaan hölynpölyyn.
Oikeudenmukaisuus on kaukana siitä. Sehän on vääryyttä ja rumaa.
Pahin koulukiusaajani sairastui kroonisesti sairauteen, joka voi aiheuttaa kovia kipuja. Oikeaan osoitteeseen meni!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö se pettää?
Ukko vai pumppu....???
LOL
Vierailija kirjoitti:
Näin. Luultavasti se mies on ollut myös juoppo, lihava tms. ja siitä sydänvika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin. Luultavasti se mies on ollut myös juoppo, lihava tms. ja siitä sydänvika.
Se on, tai oli himourheilija. Nyt voi urheilu jäädä.
ap
Vieläkö se pettää?