Mies lähti toisen naisen matkaan- jäin viiden lapsen yksinhuoltajaksi..
Meillä on exän kanssa viisi lasta. Ex- mies lähti puoli vuotta sitten nuoren 27v naisen matkaan. Jäin yksin viiden lapsen kanssa. Minulla ei ole mitään tukijoukkoja. Ex-Mies näkee lapsia vain harvoin, koska asuu 300 km: n päässä tämän uuden naisen kanssa.
Kaikkein kamalinta on miehen käytös minua kohtaan, nimittäin kun erosimme, niin mies juhli sitä " saavutusta" , että sai jätettyä minut viiden lapsen kanssa yksin. Oikein exän kaveritkin rehvastelivat " kuinka rohkea veto tuo oli". En voi käsittää.
Tuo ex- miehen uusi nainen on inhottava minua kohtaan. Rehvastelee omalla kauneudellaan instassa ja laittelee minulle viestejä kuinka ihanaa exällä ja hänellä on, kun lapsetkin ovat vain harvoin tiellä ja kuinka heillä on nyt vapaa- aikaa ja rakkaus kukoistaa. Oksettavaa. Olen täynnä vihaa. En edes pysty sanoin kuvailemaan.
En varmaan ikinä tule löytämään enää suhdetta. Kuka tahtoo viiden lapsen äidin? Ei varmasti kukaan. Kai mä vanhenen vain yksin. Eikai tässä muu auta.
Kommentit (241)
Vierailija kirjoitti:
Mies sitä, mies tätä, miehen työ, miehen uusi kumppani. Ap. Herätys.
Mutta kirjoitat ap kaiken suhteessa exään. Mitä elämäsi on kaikkiaan? Töitä? Ystäviä? Miten tästä eteenpäin?
Miehes on idiootti, mutta onneksi sinä et. Pidä lapsista huoli ja unohda idiootti. Älä pidä mitään yhteyttä siihen. Käytä tukiperhettä sekä muuta apuja että jaksat ja jatka elämää. Kyllä se rakkauskin vielä löytyy.
Mulla ei ole miestä, enkä ota ketään, erosin jo 28-vuotiaana. Sitä luuli, että nuoruuden rakkaus on paras ja se kestää. EI OLE MINULLA LAPSIAKAAN. Tulin eron jälkeen hyvin varovaiseksi, suorastaan pelkään miehiä, vaikka hyviäkin varmasti on olemassa. Eron jälkeen muutin hyvin kauas töihin. Nyt mulla on jo toinenkin ammatti, jolla saa töitä myös ulkomailta. ..... EN ole tavannut mulle sopivaa miestä, niin korkeat ovat vaatimukset ja niin paljon olen nähnyt traagisia naiskohtaloita.......kun mies jättää 30, jopa 40 vuoden jälkeen.... Oma koti on kultaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsia kannattaa tehdä sitä silmälläpitäen, että jaksaa niistä myös itse huolehtia, jos parisuhde syystä tai toisesta loppuu.
Siis kuka jaksaa? Äitipä tietrnkin, tämähän on suomalaisten roolimallikuva.
Molemmat. Kyllä niitä äitejäkin kuolee lasten ollessa alaikäisiä.
Vierailija kirjoitti:
En usko tätä stooria. Lukekaa vielä kerran aloitus niin huomaatte ei järjen häivää. Terkkuja sinne Porvooseen.
Mä ehkä muuten uskoisinkin, mutta kun täällä oli pari vuotta sitten ihan samanlainen aloitus. Kuinka monta viiden lapsen isää on olemassa, jotka on noin täydellisiä sikoja? Hmmm...
Olet varmaan korkeasti koulutettu
Mulla olisi viiden lapsen kanssa puoli vuotta ukon häipymisen jälkeen todennäköisesti suurempiakin huolia kuin mistä saan uuden ukon. Sulla on siis asiat aika hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies sitä, mies tätä, miehen työ, miehen uusi kumppani. Ap. Herätys.
Niin? Hanki viisi lasta ja jää yksin. Tule sen jälkeen kertomaan tänne onko kivaa?
AP.
En ole hankkimassa, en ole tavannut tähän päivään mennessä miestä johon luottaisin siinä määrin. Eikä sinunkaan olisi kannattanut luottaa. Mutta koska menneille ei voi mitään, vain tulevalle voi ja elämässäsi on viisi lasta ja p*skiainen siitä häipynyt, niin alathan elää itsesi ja lastesi kautta.
Mies ja uusi nainen koittaa sinusta näköjään uhria rakentaa jutuillaan jotta voisivat tuntea oman olonsa paremmaksi mutta itse päätät oletko se jätetty kurjuuteen tuomittu, uuden nuoren naisen rinnalla jo rupsahtanut nainen vai onnellinen lapsista ja siitä että nuo ihmiset eivät kuulu elämääsi.
Maksaako mies elareita lapsista?
Lykkää ne kersat ukolle. Saas nähdä kauanko uusi nainen jaksaa...
Et vanhene yksin, sinulla on viisi ihanaa lasta! Veikkaan että lapset haluavat aikuistuessaan olla enemmän sinun kanssa tekemisissä kuin isänsä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaadi yhteishuoltajuus vuoroviikoin. Äijäs hankkikoon työn jossa se onnistuu. Pääsee uusi ämmäkin elämän makuun.
Et sinä yksin niitä lapsia tehnyt vaan yhdessä äijäsi kanssa. Yhdessä ne hoidatte ja kasvatatte, halusi hän tai ei.
Mies ei ota yhteishuoltajuutta. Olemme riidelleet asiasta. Sanoi, että ei ota lapsia enää koskaan muuten.
AP.Kysyttiinkö sinulta haluatko lapset 24/7? Mitä jos sanot miehelle, että et sinäkään ota lapsia. Viet lapset hänelle ja lähdet omille menoille. Siinähän miettii, että mihin lapset laittaa. Soittaa sossun hakemaan vai?
Miten näillä viesteillä, joissa kehotetaan kostamaan exälle lasten kustannuksella, voi olla näin paljon yläpeukkuja?
Ennemminkin teet toisinpäin. Mies mahdollisimman pois elämästä, yhteydenotot vain lapsiin kohdistuvissa asioissa ja muuten estot päälle, etenkin nyxään. Jos mahdollista niin nuo miehen lasten "pakolliset tapaamiset" pois jotain kautta, jos mies ei halua lapsiaan nähdä niin ei sinun tarvitse olla kyttäämässä koko ajan jos se nyt haluaisikin tavata. Lapsilla on oikeus vanhempiinsa, mutta tuossa tilanteessa ei ole mitään hyvää viedä lapsia miehelle. Kunhan lapset kasvavat voivat itse päättää lähtevätkö isänsä luo.
Hoitoapua sukulaisilta, sijaisperheiltä yms. Lisäksi liity johonkin eroryhmään tmv minne voit purkaa tuntojasi ja huolenaiheita, saat vertaistukea.
Muuten ota vuosi pari rennosti ja kokeile saada elämäsi kuntoon, myös henkisesti. Jos samantien lähdet miesmetsälle niin annat epätoivoisen kuvan.
Ota yhteyttä MLL:ään ja pyydä perhekummia. Hae heti tukiperhettä. Estä nyxä ja ex mieheen mahdollisimman vähän yhteyttä, vain lasten asioissa. Soita lastenvalvojalle ja selvitä elatusasiat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaadi yhteishuoltajuus vuoroviikoin. Äijäs hankkikoon työn jossa se onnistuu. Pääsee uusi ämmäkin elämän makuun.
Et sinä yksin niitä lapsia tehnyt vaan yhdessä äijäsi kanssa. Yhdessä ne hoidatte ja kasvatatte, halusi hän tai ei.
Mies ei ota yhteishuoltajuutta. Olemme riidelleet asiasta. Sanoi, että ei ota lapsia enää koskaan muuten.
AP.Kysyttiinkö sinulta haluatko lapset 24/7? Mitä jos sanot miehelle, että et sinäkään ota lapsia. Viet lapset hänelle ja lähdet omille menoille. Siinähän miettii, että mihin lapset laittaa. Soittaa sossun hakemaan vai?
Miten näillä viesteillä, joissa kehotetaan kostamaan exälle lasten kustannuksella, voi olla näin paljon yläpeukkuja?
Näinpä. Joko pitäs viiä väkisin tai ei antaa enää ikinä nähäkää lapsiaan. Että tässä sen taas näkee, kuinka yleistä lasten kautta kostaminen on. Ensin kaks aikuista on hankkinu lapsia ja sit lopulta kukaa ei enää aattele niitten lasten parasta vaan itteään ja kostoo.
Joo, lapsiahan tässä kannattaa alkaa käyttää vallanvälineinä ja uhkailukeinoina. On taas mammat asialla ja lapsirakkaus kukoistaa.