Mies lähti toisen naisen matkaan- jäin viiden lapsen yksinhuoltajaksi..
Meillä on exän kanssa viisi lasta. Ex- mies lähti puoli vuotta sitten nuoren 27v naisen matkaan. Jäin yksin viiden lapsen kanssa. Minulla ei ole mitään tukijoukkoja. Ex-Mies näkee lapsia vain harvoin, koska asuu 300 km: n päässä tämän uuden naisen kanssa.
Kaikkein kamalinta on miehen käytös minua kohtaan, nimittäin kun erosimme, niin mies juhli sitä " saavutusta" , että sai jätettyä minut viiden lapsen kanssa yksin. Oikein exän kaveritkin rehvastelivat " kuinka rohkea veto tuo oli". En voi käsittää.
Tuo ex- miehen uusi nainen on inhottava minua kohtaan. Rehvastelee omalla kauneudellaan instassa ja laittelee minulle viestejä kuinka ihanaa exällä ja hänellä on, kun lapsetkin ovat vain harvoin tiellä ja kuinka heillä on nyt vapaa- aikaa ja rakkaus kukoistaa. Oksettavaa. Olen täynnä vihaa. En edes pysty sanoin kuvailemaan.
En varmaan ikinä tule löytämään enää suhdetta. Kuka tahtoo viiden lapsen äidin? Ei varmasti kukaan. Kai mä vanhenen vain yksin. Eikai tässä muu auta.
Useimmiten näin. Meillä oli toisinpäin. Miehen tavatessani ilmoitin heti kättelyssä että mulle riittää nämä mun neljä lasta oikein mainiosti. Mies totesi että kyllä siihen katraaseen vielä yksi tulee joukonjatkeeksi, hän niiiiiiiiin kovasti haluaisi oman lapsen kun sellaista ei ole hänelle siunaantunut. Asiasta puhuttiin monesti, aloin itsekin myöntymään että no ok, ehkä mä jaksan vielä yhden kierroksen. Mies lupasi ja vannoi että auttaa arjessa jne kun sanoin että jos viidennen saamme niin en pärjää yksin vaan tarvitsen hänen apuaan. ”Voi rakas, TIETYSTI mä autan kaikessa missä voin. ”
No kas kummaa. Suhde toiseen naiseen kävi ilmi jo raskausaikana ja vauvan ollessa parin kuukauden ikäinen, mies vaan yhtenä päivänä jätti tulematta kotiin. Ei hakenut tavaroitaan, ei ilmoittanut mitään. Oli vaan mennyt töistä uuden naisensa luo ja asettunut taloksi. Eipä tuo suhde vissiin loppunut raskausaikana vaikka niin luulin.. 🤔🙄
Ei ole myöskään tämän jälkeen tavannut lastaan.
Melko raadollista minusta. Sekä mieheltä että tältä uudelta naiselta.
En olisi uskonut että KUKAAN voi tehdä mitään näin julmaa kenellekään. Henkisestihän tämä on pahempi kolaus kuin mikään aiemmin kokemani ja aika paljon on mullekin elämässä sattunut ja tapahtunut.. Tämmöinen vie elämältä hetkellisesti pohjan ihan täydellisen kokonaan.
Ja silti on jaksettava eteenpäin.
Semmosia isiä tämä maailma päällään kantaa.