Mies lähti toisen naisen matkaan- jäin viiden lapsen yksinhuoltajaksi..
Meillä on exän kanssa viisi lasta. Ex- mies lähti puoli vuotta sitten nuoren 27v naisen matkaan. Jäin yksin viiden lapsen kanssa. Minulla ei ole mitään tukijoukkoja. Ex-Mies näkee lapsia vain harvoin, koska asuu 300 km: n päässä tämän uuden naisen kanssa.
Kaikkein kamalinta on miehen käytös minua kohtaan, nimittäin kun erosimme, niin mies juhli sitä " saavutusta" , että sai jätettyä minut viiden lapsen kanssa yksin. Oikein exän kaveritkin rehvastelivat " kuinka rohkea veto tuo oli". En voi käsittää.
Tuo ex- miehen uusi nainen on inhottava minua kohtaan. Rehvastelee omalla kauneudellaan instassa ja laittelee minulle viestejä kuinka ihanaa exällä ja hänellä on, kun lapsetkin ovat vain harvoin tiellä ja kuinka heillä on nyt vapaa- aikaa ja rakkaus kukoistaa. Oksettavaa. Olen täynnä vihaa. En edes pysty sanoin kuvailemaan.
En varmaan ikinä tule löytämään enää suhdetta. Kuka tahtoo viiden lapsen äidin? Ei varmasti kukaan. Kai mä vanhenen vain yksin. Eikai tässä muu auta.
Kommentit (241)
Sano miehelle ettet halua enää olla yksinhuoltaja vaan haluat viikko/viikko jaon tai miehelle lapset kokonaan.
Tulee miehellekin jälleen arki elämään.
Miksi nämä pettäjä-jättäjämiehet aina kuvittelee ettei heidän tarvitse enää lapsiakaan nähdä, vaimonhan he jättävät, eivät lapsia.
Pakota se ukko ottamaan lapset. Sano että annat ne muuten pois.
Sen nyxän instaa en kattois ja laittaisin estot.
Asuuko teistä jompikumpi kenties porvoossa?
Vierailija kirjoitti:
Lapsia kannattaa tehdä sitä silmälläpitäen, että jaksaa niistä myös itse huolehtia, jos parisuhde syystä tai toisesta loppuu.
Siis kuka jaksaa? Äitipä tietrnkin, tämähän on suomalaisten roolimallikuva.
Onko mahdollista saada tukiperhettä? Voisit hengähtää esim kerran kuussa.
Vierailija kirjoitti:
Sano miehelle ettet halua enää olla yksinhuoltaja vaan haluat viikko/viikko jaon tai miehelle lapset kokonaan.
Tulee miehellekin jälleen arki elämään.
Miksi nämä pettäjä-jättäjämiehet aina kuvittelee ettei heidän tarvitse enää lapsiakaan nähdä, vaimonhan he jättävät, eivät lapsia.
Ei mies voi ottaa lapsia matkatyön takia eikä mies ikinä muutenkaan suostuisi siihen.
AP.
Profiili vaan tinderiin niin saat ainakin seksiseuraa. Usein mies sinun tilanteessa ei saisi edes sitä
Omista valinnoista oma elämä koostuu. Joillekkin se koostuu omista valinnoista ja seurausten valittamisesta..
Vierailija kirjoitti:
Yksin ''vanheminen'' on kultaa. Miehet ovat vain ongelmaksi. Vanhin nainenkin maanpäällä sanoi sen: jos haluat elää onnellisena, vältä miehiä. ;)
Wisdom
Tämä!
Ja estä nainen kaikissa kanavissa. Miehenkin voit estää jos ei halua olla lasten kanssa tekemisissä.
Sitten, vedä henkeä. On ihan ilman muuta selvää että pärjäät paremmin ilman tuollaista miestä, oli lapsia sitten viisi tai kaksitoista.
Jos mies haluaa lapsia nähdä, voi olla että instabeibe ei ihan viittä kestä :D
Vierailija kirjoitti:
Asuuko teistä jompikumpi kenties porvoossa?
Tiedän, että täällä on paljon provoja, mutta tämä ei ole sellainen. Tuskinpa tämä mitenkään kovin ihmeellistä ja harvinaista edes on.
AP.
Vierailija kirjoitti:
Profiili vaan tinderiin niin saat ainakin seksiseuraa. Usein mies sinun tilanteessa ei saisi edes sitä
En uskalla etsiä seksi seuraa. Mies on lytännyt ulkonäköäni ja pihdannut pitkään ennen kun erosimme.
AP.
Ap, miten niin mies ei voi ottaa lapsia? Eikö sen yhteishuoltajuuden voi ihan oikeusteitse hakea? Itse tekisin niin. En haluais jäädä yksin pelkkien lasten kanssa ja ex leikkii uutta elämää uuden kumppanin kanssa. Hae yhteishuoltajuus, niin saat itsekin tilaisuuden etsiä uuden miehen!
En nyt miettisi sitä, saatko uutta miestä, vai et. Keskity lapsiin, heidän perheensä on juuri rikottu isän ja uuden vaimon toimesta, on ehkä ihan hyvä, että te kuusi nyt pidätte yhtä ilman uusia miehiä.
Exän tyttöystävän estäisin ja lakkaisin katsomasta hänen somejaan. Tekisi myös mieli sanoa, että ignooraa ne viestitkin, mutta tiedän, että itsekään en siihen pystyisi. Minusta voit laittaa kovan kovaa vastaan ihan vapaasti uuden muijan kanssa, jos haluat.
Älä anna lapsia enää miehelle, keksikää jotain menoja aina silloin, kun mies pyytää heitä kylään. Ainakin saat vähän näpäytettyä takaisin, miestä varmasti rupeaa myöhemmin kaduttaa lastensa hylkääminen
Löysin minäkin parisuhteen, vaikka lapsia on seitsemän.
Toisekseen en seuraisi exän elämää, vaan keskittyisin omaani, paras kosto exälle on tulla ja pysyä onnellisena.
Mies oli hoitanut evolutiivisen tehtävänsä ja uudet haasteet odottivat, mitä ihmeellistä siinä nyt muka on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En uskalla etsiä seksi seuraa. Mies on lytännyt ulkonäköäni ja pihdannut pitkään ennen kun erosimme.
AP.
No tekisi varman hyvää itsetunnolle huomata että naisena saat kymmeniä matcheja joka päivä. Rohkeasti vaan..
Mies kuulostaa todella epäkypsältä, ja samoin kaverinsa. Siis millaiselle porukalle on "rohkea" veto jättää perheensä? Sen ymmärrän, jos parisuhde ei syystä tai toisesta toimi, niin sitten erotaan, mutta silloinkin mielummin ilman kolmansia osapuolia.
Laitat nyt vaan lapset miehen luo viikko/viikko systeemillä, tai kokonaan. Miehellähän on nyt siellä nuoret jaksavat apukädet lastenhoitoon. Itsesi viet ansaitulle lomalle. Miehen naisystävän blokkaat ja ignooraat kaikissa kanavissa.
Lapsia kannattaa tehdä sitä silmälläpitäen, että jaksaa niistä myös itse huolehtia, jos parisuhde syystä tai toisesta loppuu.