Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies joka on loukannut niin paljon ettei voi loukata enempää

Vierailija
06.07.2018 |

Miten päästä eroon// yli miehestä joka ensin oli hulluna ja sitten jätti kuin rukkasen? Oltu läheisiä ystäviä ja tää on muuttunut viha-rakkaussuhteeksi.

On loukannut minua tuhansilla eri tavoilla, henkisesti sanomalla kauheita asioita (ihan vaan persoonani haukkumista), varmaan on siis pettänytkin ainakin nyttemmin. Poistanut Facebookissa varmaan sata kertaa. Sanonut haukkumasanoilla, ettei halua olla yhteyksissä vaikka kuitenkin on yhteyksissä. On kuulemma tälläinen myös äidilleen ja siskolleen ja kaikille, jotka eivät tee kuten hän haluaa.

Mä melkein menetin terveyteni viime vuonna tämän ihmisen takia. Itkin joka ainoa päivä. Mun iho muuttui, kasvot muuttui, persoona kutistui.

Hän on persoonallisuudeltaan varmaankin epävarma vihreä tyyppi ja itse olen vahva punainen tyyppi. Kaikki mitä teen/ tein ärsyttää häntä ihan jumalattoman paljon. Minun mielestäni hän tekee myös vääriä asioita: pahimpana rumat puheet, lapsellinen, ei koskaan pyydä anteeksi.

Olen rehellinen: vain hän on loukannut minua. Minä olen surrut, antanut loukata ja kärsinyt tästä. Nyt menee vähän paremmin. Asun eri paikassa kuin hän. Koskaan aiemmin en ole kokenut näin kipeää rakkautta.

Miten pääsen täysin, ja lopullisesti irti loukkaajasta? Minkäänlainen kaveruus ei kai onnistu? Ajatuskin luopua kokonaan, sattuu niin paljon. Ajatuskin tästä nöyryyttämisestä, en halua sitäkään!

Kestän radiohiljaisuutta max 1-2 viikkoa, sitten olen ihan varma että hän kaipaa ja rakastaa minua. Otan yhteyttä, ikävöin, näen unia ja aina, hän loukkaa entistä pahemmin.

Neuvoja! 😓💔🖤

Kommentit (458)

Vierailija
261/458 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hirviöitä! Pettäjiä... miksi alunperin aloitte näiden kanssa, kun tiesitte pettäjäksi? Kerran pettäjä, aina pettäjä.

No tuota. Itse en ole tässä ketjussa aiemmin maininnut taustoja, mutta myönnettävä se on, että tähänkin liittyy pettämistä. Uskoin asioita, jotka eivät pitäneet paikkaansa. Ei silti mikään kliseinen toisen naisen tarina tmv., mutta en nyt viitsi asioita avata sen tarkemmin. 

Itse en tosin täysin usko tuohon esittämääsi fraasiin. Kyllä ihmiset muuttuvatkin, mutta joillakin pettäminen on osa taudinkuvaa, koska ihmiset ovat kuin esineitä. 

Vierailija
262/458 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tiedän kyllä osittain, mistä tämän henkilön ongelmat juontuvat. Traumatisoineesta aiemmasta elämästä, sen tarkemmin määrittelemättä, mutta voi silti olla, että aiemmasta ympäristöstä riippumatta tilanne olisi osin sama. Ongelmana vain on se, että kun kaikkea ei voi tehdä sellainenkaan ihminen, jolla on omia ongelmia ja ankeutta takana.

V*tuttaa, että tollasen paskan olen meidän mökillekin pyytänyt aikoinaan. Vanha mökkimme on mulle pyhä, ja sinne ei kuulu kaikenlaiset ihmisroskat. Voin sietää just ja just, että kotiini tullaan temppuilemaan, mutta joku raja. 

No, pitääpä taas jatkaa hiljaiseloa, ehkä raapustaa vika kirje ja sulkea sen jälkeen ovi pysyvästi. Vielä kun siihen pystyisi. Joka kerta ihan fyysistäkin takapakkia, kun otan yhteyttä aikojen jälkeen häneen.

Minullakin on fyysistä takapakkia.

Tarkoittaa, että nykyäänkin vielä itken 1-2 kertaa kuussa ikävästä, pahasta olosta. Fyysinen paha olo.

En jaksa kuntoilla, olen lihonnut. Koko ajan yritän että näytän sille, että syön super terveellisesti, voin hyvin ja hoidan itseäni, mutta fyysinen suru ei niin vain lähde!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/458 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tiedän kyllä osittain, mistä tämän henkilön ongelmat juontuvat. Traumatisoineesta aiemmasta elämästä, sen tarkemmin määrittelemättä, mutta voi silti olla, että aiemmasta ympäristöstä riippumatta tilanne olisi osin sama. Ongelmana vain on se, että kun kaikkea ei voi tehdä sellainenkaan ihminen, jolla on omia ongelmia ja ankeutta takana.

V*tuttaa, että tollasen paskan olen meidän mökillekin pyytänyt aikoinaan. Vanha mökkimme on mulle pyhä, ja sinne ei kuulu kaikenlaiset ihmisroskat. Voin sietää just ja just, että kotiini tullaan temppuilemaan, mutta joku raja. 

No, pitääpä taas jatkaa hiljaiseloa, ehkä raapustaa vika kirje ja sulkea sen jälkeen ovi pysyvästi. Vielä kun siihen pystyisi. Joka kerta ihan fyysistäkin takapakkia, kun otan yhteyttä aikojen jälkeen häneen.

Tarkoittaa, että nykyäänkin vielä itken 1-2 kertaa kuussa ikävästä, pahasta olosta. Fyysinen paha olo.

En jaksa kuntoilla, olen lihonnut. Koko ajan yritän että näytän sille, että syön super terveellisesti, voin hyvin ja hoidan itseäni, mutta fyysinen suru ei niin vain lähde!

Tiedäthän ettei hän välitä? Ei sinusta, sinun hyvästäsi tai edes pahastasi? Jos kuolisit, hän ei tuhlaisi asialle ajatustakaan, vaan siirtyisi seuraavaan. Hän on syvästi sairas ja häiriintynyt.

Tietysti sinun pitää huolehtia itsestäsi, mutta älä hetkeksikään tuudittaudu tekeväsi _mitään_ hänen vuokseen - koska se on vain illuusio.

Vierailija
264/458 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedäthän ettei hän välitä? Ei sinusta, sinun hyvästäsi tai edes pahastasi? Jos kuolisit, hän ei tuhlaisi asialle ajatustakaan, vaan siirtyisi seuraavaan. Hän on syvästi sairas ja häiriintynyt.

Tietysti sinun pitää huolehtia itsestäsi, mutta älä hetkeksikään tuudittaudu tekeväsi _mitään_ hänen vuokseen - koska se on vain illuusio.

Pitkälti samaa mieltä. Samaten nuo listat itsestä on sikäli ihan turhia, vaikka tiedänkin tunteen, kun koittaa miettiä, että no onko vikaa itsessä vai ei, koska ei ne toisen teot juurikaan liity sinun hyvyyteesi, fiksuuteesi tai aktiivisuuteesi. Ne on sen omia juttuja. Toki niitä voi tavallaan laukaista toisen käytös, mutta sitä toista voi ärsyttää nimenomaan sekin, että toinen on jotenkin normaali tai kunnollinen.

Mutta tosiaan, kyllähän tässä itsekin olisi jotenkin huojentunut, kun saisi sellaisen kolmen sivun rapsan, että juu tän ja tän takia mä käyttäydyin just sua kohtaan näin. Jotenkin koitan hakea tähän palapeliin edes jotain etäistä logiikkaa, mutta fakta kyllä taitaa olla, että vastauksia en tule saamaan ikinä. Mitä ne sitten minulle lopulta antaisivatkaan. Mitä varsinaisesti hyötyisin siitä, jos kuulisin, että olit niin ärsyttävä usein, joten blokkasin sut? Tai halusin susta eroon, joten valehtelin sulle? Tai joo, oli mulla monia muitakin naisia, mutta en kertonut sulle, koska se ei kuulunut sulle. Niinpä niin. 

Mutta itkeminen 1-2 kertaa kuussa on onneksi vähän. Mulle on ihan normaalia itkeä harva se viikko, ellei jopa päivä, jotain kamalaa vanhaa tekoa ym. Välillä onneksi ehdin miettiä asioita vähemmän. 

Vierailija
265/458 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo sairaaseen ihmismieleen ei saa logiikkaa!

Vierailija
266/458 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tärkeintä että sitten KUN hän ottaa yhteyttä, ET vastaa mitään. Mieti, odotat kuin transsissa kuukausikaupalla että tämä idiootti lähettää 1 viestin. Se ei lähetä, koska odotuttaminen on juuri vallankäyttöä. Olet sen mielessä koko ajan, mutta se pitää sinut pahassa olossa, koska on päästään oikeasti SAIRAS.

Vierailija
267/458 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollekin edellä kirjoittaneelle: olisihan minunkin pitänyt jo aiemmin tajuta että em henkilö ei ole millään tavalla normaali, esim sinä päivänä kun tämä aikuinen mies heittelee laskettelusauvoja ja hanskoja rinteessä lasten ym muiden rinteenkäyttäjien eteen/ ympäriinsä. Kuka normaalijärjellä varustettu henkilö pimahtaa niin että heittelee tavaroita? Vaarantaa muiden rinteen käytön jne? Huutaa että en saa laskea lähellä kun hän ei osaa. Tämä yksi yksittäinen tapaus, taas tulee esiin tasoero (minä osaan hän ei), räjähtäminen ihan turhasta, ei mitään kontrollia, seitinohut itsetunto, kai?

Jos kukaan tapaa tälläistä käytöstä, että

hälytyskellot soivat, niin tästä kokemuksesta tiedän, että paremmaksi ei mene. Ei ole vahinko.

Vierailija
268/458 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, tää ketju vieläkin jatkuu. Toivottavasti ap pääsee pian sinne ihan oikeaan terapiaan.

Vierailija
269/458 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai, tää ketju vieläkin jatkuu. Toivottavasti ap pääsee pian sinne ihan oikeaan terapiaan.

Joo, jatketaan ihan niin kauan kuin juttua riittää, ilman sinun lupaasikin 😊

Vierailija
270/458 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😂😂😂 miksei jatkuis? Jatkuuhan täällä turhatkin ketjut. Tässä on hyvää asiaa mielen sairaudesta.

Vierailija
271/458 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen ketju...

Vierailija
272/458 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ap. kylmää/kuumaa-manipulaation uhri ja jahtaat oikeasti pelkästään kadonnutta omanarvontuntoasi. Älä mene siihen lankaan.

Vierailija
273/458 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet ap. kylmää/kuumaa-manipulaation uhri ja jahtaat oikeasti pelkästään kadonnutta omanarvontuntoasi. Älä mene siihen lankaan.

Lisään vielä: voit kääntää pelin omaksi eduksesi mikäli saat hänet tuntemaan ettei hän ole enää mitenkään spesiaali ja että koet oman arvosi hänen arvoaan suuremmaksi. Ihmiset eivät kestä sellaista.

Hyvää pokkaa ja pelisuunnitelmaa se kyllä vaatii kun olet noin sekaisin vielä.

Vierailija
274/458 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on kylmää/kuumaa-manipulaatio?

Vierailija
275/458 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on Av-mammojen kehittämä tekniikka petturimiehiä vastaan. 😂😂😂🤣🤣🤣🤣😭😭😭😭😭😝😝😝😝

Vierailija
276/458 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toinen vuoroin lyttää ja vuoroin antaa vähän arvonantoa ja sinä ahneena jahtaat koko pottia vaikket voi sitä koskaan saada sellaiselta, joka pitää itseään sinua huomattavasti suuremmassa arvossa.

Klassista settiä.

Vierailija
277/458 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku itse keksitty provo-juttu

Vierailija
278/458 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toinen vuoroin lyttää ja vuoroin antaa vähän arvonantoa ja sinä ahneena jahtaat koko pottia vaikket voi sitä koskaan saada sellaiselta, joka pitää itseään sinua huomattavasti suuremmassa arvossa.

Klassista settiä.

Lähde tähän teoriaasi?

Eihän Ap ole jahdannut tätä ”pottia” lähinnä kipuillut vain miten päästä eroon.

Vierailija
279/458 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Klassista settiä.

Lähde tähän teoriaasi?

Eihän Ap ole jahdannut tätä ”pottia” lähinnä kipuillut vain miten päästä eroon.

Nimenomaan, mennyt karkuun 😅😅😅

Vierailija
280/458 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on tärkeintä että sitten KUN hän ottaa yhteyttä, ET vastaa mitään. Mieti, odotat kuin transsissa kuukausikaupalla että tämä idiootti lähettää 1 viestin. Se ei lähetä, koska odotuttaminen on juuri vallankäyttöä. Olet sen mielessä koko ajan, mutta se pitää sinut pahassa olossa, koska on päästään oikeasti SAIRAS.

Mun kokemuksella sanoisin, että routa voi ajaa porsaan kotiinkin. Mutta ei silti kannata vastata tai sitten vastaa vain jotakin neutraalia eikä jatka keskustelua oma-aloitteisesti. Koska se on vain hetkellinen tsekki, että onhan toi vieläkin odottamassa mua. Sairas tyyppi siltikin.

Ja siitähän se riemu repeää, jos hetimmiten ei vastaakaan toiselle. Toiselle iskee kauhea hätä, että missä se on, onko sillä joku MIES, mitä mä teen, miten mä saan selville, ääääk. Ei sillä, etteikö näitä samoja asioita varmasti olisi se toinenkin osapuoli kelannut joskus (eli siis me), mutta se toinen on suorastaan paniikissa täysin normaalin tilanteen takia. Sen takia, että toinen on esim. töissä, kylppärissä, elokuvissa, kaupassa tmv. 

Mä olen joskus heittänyt jotain ihan täysin ilmiselvää legendaa naureskellen (en siis hetkeäkään ajatellen, että joku voisi siitä milliäkään uskoa) tyyliin "joo, mulla on täällä haaremi miehiä, mutta aattelin vastata sulle", niin toinenhan on siellä jo ihan tutisemassa, että oikeesti, siis mitä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän