Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisen sinkkuus on ongelma muille?

06.07.2018 |

Olen nuori parikymppinen nainen ja muut naiset jatkuvasti jauhavat sinkkuudestani. Ei, en enää jaksa miehiä. En halua deittailla enää enkä muutenkaan olla miesten kanssa tekemisissä. Ainakaan toistaiseksi. Muut naiset jatkuvasti ihmettelevät tätä ja sanovat esim no ei se kauaa enää jatku tai kyllä vielä löydät jonkun. Osa on jopa syrjinyt minua miehen puutteen takia tai vihjannut, että olen arvoton. Moni vihjailee, että olen nirso.

Miksi muiden on pakko puuttua miessuhteisiini? On todella rankkaa, kun aina joutuu samoja asioita kertaamaan.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen menee hukkaan ilman miestä, koska naisen ensisijainen tehtävä on olla parisuhteessa ja myöhemmin lisääntyä. Miehen kylkiluu, ja niin edelleen. Toinen vaihtoehto on, että läheisriippuvaiset ihmettelevät, miten joku voi olla tyytyväinen itsekseen. 

Vierailija
2/51 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitse seurasi jatkossa paremmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/51 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se seuran valitseminen auttaa?

Vierailija
4/51 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä he ovat sanoneet, kun olette keskustelleet tuon tuntuvan sinusta raskaalta ja koet tulevasi syrjityksi?

Vierailija
5/51 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on vihjattu, että en saisi miestä, kun sitä ei kerran ole D: ei nyt taida kyllä siitä olla kyse...

Vierailija
6/51 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä16049 kirjoitti:

Miten se seuran valitseminen auttaa?

Kun vietät aikaa enemmmän saman henkisten ihmisen kanssa ongelman riski pienenee.

7/51 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä he ovat sanoneet, kun olette keskustelleet tuon tuntuvan sinusta raskaalta ja koet tulevasi syrjityksi?

En ole tunteistani kertonut. Usein arvostelijat ovat sen verran etäisiä, että hämmennyn aika voimakkaasti.

Vierailija
8/51 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin sanoa että ainakaan minulle miehet eivät ole tuoneet elämään muuta kuin hankaluuksia. Olisinpa itsekin ollut nuorena sinkkuuden kannalla, olisin säästynyt paljolta. No, parempi myöhään kuin ei milloinkaan. Nyt viisikymppisenä olen jo vuosia nauttinut sydämestäni sinkkuuden rauhasta ja vapaudesta. 

Hyvä, pidä vain pääsi äläkä kuuntele ihmisten puheita.

Vierailija
9/51 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä he ovat sanoneet, kun olet heiltä tätä kysynyt?  Ei se minulle ainakaan ole mikään ongelma, enkä usko että kovin monelle muullekaan. Joten voi olla hieman haasteellista saada täältä vastausta kysymykseen joka pitää kysyä asianosaisilta.

Vierailija
10/51 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parin sidukan jälkeen itket yksinäisyyttäsi ja kuinka miehet on sikoja? Ja laulat Kaija Koota ja muita voimaannuttavia karaokebiisejä?

Vierailija
11/51 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä16049 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tunteistani kertonut. Usein arvostelijat ovat sen verran etäisiä, että hämmennyn aika voimakkaasti.

Eli olet passiivisena tilanteen vietävissä? Ensi kerralla otat tilanteesta todellista vastuuta ja haastat sanojan. 

Kunnioitus on ansaittava.

Vierailija
12/51 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos alat seukkaamaan, niin alkaa ne vauvativailut.

Sano että otat miehen kolmikymppisenä vasta.

13/51 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis nää tilanteet menee niin usein, että joku kysyy onko poikaystävää. Vastaan usein ettei ole enkä haluakaan tms. Sitten alkaa ihmettely ja haukkuminen. Usein kysytään, oletko tosissasi. Saatetaan ruotia mitä vikaa minussa on. Pohditaan miksen ole seurustellut, olenko esim nirso. Itse en tähän mene mukaan.

Vierailija
14/51 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blessed be the fruit...

May the Lord open...

15/51 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä he ovat sanoneet, kun olet heiltä tätä kysynyt?  Ei se minulle ainakaan ole mikään ongelma, enkä usko että kovin monelle muullekaan. Joten voi olla hieman haasteellista saada täältä vastausta kysymykseen joka pitää kysyä asianosaisilta.

Mitään en ole kysynyt. Alkavat vain raivota kun ohimennen mainitsen eläväni yksin. Saattavat kieltäytyä ystävystymästä ja pyörittelevät silmiään halveksivasti.

Vierailija
16/51 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se rankkaa, vaikka et voisi miehistä vähempää välittää. Miksi ylipäätään tulit tänne hakemaan lisää rankkoja kokemuksia?

Vierailija
17/51 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä16049 kirjoitti:

Siis nää tilanteet menee niin usein, että joku kysyy onko poikaystävää. Vastaan usein ettei ole enkä haluakaan tms. Sitten alkaa ihmettely ja haukkuminen. Usein kysytään, oletko tosissasi. Saatetaan ruotia mitä vikaa minussa on. Pohditaan miksen ole seurustellut, olenko esim nirso. Itse en tähän mene mukaan.

Miksi et voi vaan vastata ei? Miksi alat "puolustelemaan" omia heikkouksia?

ps. vastaa ensi kerralla, että sinulla on tyttöystävä.

Vierailija
18/51 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska naisen sinkkuudesta on haittaa miehille.

Vierailija
19/51 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä16049 kirjoitti:

Ei oikein aukea, mitä se haukkuminen nyt tässä on. Konkreettisia esimerkkejä?

Vierailija
20/51 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se rankkaa, vaikka et voisi miehistä vähempää välittää. Miksi ylipäätään tulit tänne hakemaan lisää rankkoja kokemuksia?

Hän halusi, että hyeenalauma hyökkää tuollaisten kimpuun ja positiivinen palaute parantaa sitä minärakennetta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän