SOTELI syksy 2018
Onko muita hakijoita? Mihin haetta ja monesko haku kyseessä? Mie haen toista kertaa ja ajatuksena hakea sosionomiksi Hämeenlinnaan. Jännittää jo valmiiks millasta materiaalia tulee esivalintakokeeseen ja tietty pääsykokeet. Jäiks.
Kommentit (3148)
Eli voikohan tästä lähdekoodijutusta päätellä, että jono 7, varasija 3 ja pisteet 28 olis ihan hyvä juttu...?
Vierailija kirjoitti:
Eli voikohan tästä lähdekoodijutusta päätellä, että jono 7, varasija 3 ja pisteet 28 olis ihan hyvä juttu...?
Ei voi. Noi on selvästi todistuspisteet.
Vierailija kirjoitti:
Kertoo ainoastaan että todistusvalinnas pääsit melkeen sisälle :/
Mun opintopolussa ei lue enää kesken vaan sivu on tyhjä ja odottaa tietoja.. 👍
Eli noi jonosijat ei tässä vaiheessa tarkota mitään, kun sijoittelua ei oo vielä tehty?
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti todistusvalinnalla on otettu 4 sisään, eli olet jonosijalla 7. Eli 7.paras ja varasijalla 3.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti todistusvalinnalla on otettu 4 sisään, eli olet jonosijalla 7. Eli 7.paras ja varasijalla 3.
Jaa... Vaikuttaisi kyllä vähän turhan hyvältä sijoitukselta mun yo-todistuksella 20 vuoden takaa 🤔 Ja kun LAMKiin taisi olla pari muutakin hakijaa 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa... Vaikuttaisi kyllä vähän turhan hyvältä sijoitukselta mun yo-todistuksella 20 vuoden takaa 🤔 Ja kun LAMKiin taisi olla pari muutakin hakijaa 😂
Mä jäin/pääsin LAMKiin varasijalle 5 todistusvalinnassa ja todistuksesta pisteita 25/30. Kyllähän nuo omat todistuspisteet voi laskea ja katsoa, täsmääkö.
Kylläpä Tamk kiiruhtaa hitaasti. Laittakaa nyt ne pisteet, kun kaikilla muilla on jo!
Viikko vielä pahimmassa tapauksessa tätä jännitystä🙈
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä Tamk kiiruhtaa hitaasti. Laittakaa nyt ne pisteet, kun kaikilla muilla on jo!
Kellä kaikilla🤔?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kellä kaikilla🤔?
No, ilmaisin ehkä väärin. Siis, eduunin mukaan valintalaskenta laskettu ja tarkistettu kaikilla muilla, paitsi Tamkilla. Keskityin lähinnä valintaryhmä neljään.
Eivät voine laittaa pisteitä sijoitteluun, ennenkuin kaikilla tuo valintalaskenta laskettu..
Vierailija kirjoitti:
Ei se hyödytä mitään, vaikka pisteet on tallennettu. Iloa meille on vasta kun niitä aletaan laittaa sijoitukseen.
Tamk ja savonia näköjään vielä kupeksii
Tän hetkinen tilanne:
Kaikki koulut on tehny valintalaskennan ja tarkistuksen.. kokoajan sivulle päivittyy lisää ja usea koulu on jo laittanu valintajonot sijoitteluun mm. Savonia ja metropolia
Mulla on kyllä kaikki kesken lähdekoodissa vaikka kaikki valinnat sijoittelussa. En ala.
Vierailija kirjoitti:
Tän hetkinen tilanne:
Kaikki koulut on tehny valintalaskennan ja tarkistuksen.. kokoajan sivulle päivittyy lisää ja usea koulu on jo laittanu valintajonot sijoitteluun mm. Savonia ja metropolia
Metropolia ei ole vielä laittanut sijoitteluun eduunin mukaan
Kokoajan sivulle? Onko kokoajille joku oma sivu olemassa?
TAMK ei saa näköjään ikinä valintalaskentaa tehtyä.