SOTELI syksy 2018
Onko muita hakijoita? Mihin haetta ja monesko haku kyseessä? Mie haen toista kertaa ja ajatuksena hakea sosionomiksi Hämeenlinnaan. Jännittää jo valmiiks millasta materiaalia tulee esivalintakokeeseen ja tietty pääsykokeet. Jäiks.
Kommentit (3148)
Nimittäin toi lähdekoodi oli päivittynyt iltapäivällä
Onko kukaan täällä hakenut Savoniaan? En ole huomannut täällä keskustelua heidän pääsykokeesta, kun oli erilainen kuin muilla soteli - aloilla.
Vierailija kirjoitti:
Lukeeko teillä kaikissa false ja ilmoittautumistila: EI TEHTY?
Lukee ja tarkoittanee sitä ettei opiskelupaikkaa saanut..
mitä vitsii tost lähdekoodist pitäs ymmärtää??
Vierailija kirjoitti:
Ei ne vielä huomenna tule
paitsi kareliasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla lukee kans. Mut lukee myös että valintatila ja vastaanottotila kesken. Lukeeko muilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla lukee kans. Mut lukee myös että valintatila ja vastaanottotila kesken. Lukeeko muilla?
Mulla ainakin lukee juuri noin.
Mä en kestä. Älkää katsoko sitä lähdekoodia,sieltä ei ymmärrä mitään koska EI OLE MITÄÄN YMMÄRRETTÄVÄÄ. Valinnat on kesken. Siellä ei oo mitään tulkittavaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä en kestä. Älkää katsoko sitä lähdekoodia,sieltä ei ymmärrä mitään koska EI OLE MITÄÄN YMMÄRRETTÄVÄÄ. Valinnat on kesken. Siellä ei oo mitään tulkittavaa.
Siinä vaiheessa kun pisteet tulee sinne näkyviin, voi niistä jo jotain päätellä. Vara- ja jonosijoihin en kyllä luottaisi.
Nyt on tullut valintatapajonoon joka kohtaan piti rivinumeroita ja vastaanotettavuuden tila on kaikissa EI_VASTAANOTETTAVISSA.
En vissii päässy minnekkää? Sitäkö tuo tarkoittaa? Voi vihdoin lopettaa odottamasta..
Vierailija kirjoitti:
Nyt on tullut valintatapajonoon joka kohtaan piti rivinumeroita ja vastaanotettavuuden tila on kaikissa EI_VASTAANOTETTAVISSA.
En vissii päässy minnekkää? Sitäkö tuo tarkoittaa? Voi vihdoin lopettaa odottamasta..
Siis pitkä rivi numeroita.
Vierailija kirjoitti:
Se valinta on kesken.
Minulle napsahti opiskelupaikka myönnetty LAMKIIN, käykää ihmeessä tsiigaamassa näkyykö teillä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä vaiheessa kun pisteet tulee sinne näkyviin, voi niistä jo jotain päätellä. Vara- ja jonosijoihin en kyllä luottaisi.
Jos siellä lukee varasija,niin se on tämänhetkinen varasija. Mikä muukaan se voisi olla?
Mulla ainakin lukee valinta kesken hain kareliaan. Tai sitten en päässyt.
Onko joku oikeest jollekki tullu jo tulokset opintopolkuun?