SOTELI syksy 2018
Onko muita hakijoita? Mihin haetta ja monesko haku kyseessä? Mie haen toista kertaa ja ajatuksena hakea sosionomiksi Hämeenlinnaan. Jännittää jo valmiiks millasta materiaalia tulee esivalintakokeeseen ja tietty pääsykokeet. Jäiks.
Kommentit (3148)
Huoh. Lukekaa edellisiä sivuja niin ei tarvitse kysellä. Täällä on varmaan jo viisi eri tyyppiä kysynyt että mistä näkee ja mistä tietää. Lukee edellisillä sivuilla!
Vierailija kirjoitti:
Hoitoalalle hakee idiootteja? Idiootteja olette te jotka ette tiedä että tuo on hakkerointia ja tietomurtamista. Onnea uralle! Tätä ei digitalisaatiolla tarkoiteta
Otas Terttu-Leena iltalääkkeet ja mene maate. Hakkeroinnilla ja tietomurrolla ei ole mitään tekemistä tämän asian kanssa. Ilman tuota täällä jaettua suoraa linkkiäkin nämä samat asiat on löydettävissä muutamalla klikkauksella. Hakkerointia en ole ikinä kokeillut, mutta ainakin mielikuvissani se on hitusen hankalampi operaatio.
Vierailija kirjoitti:
Hoitoalalle hakee idiootteja? Idiootteja olette te jotka ette tiedä että tuo on hakkerointia ja tietomurtamista. Onnea uralle! Tätä ei digitalisaatiolla tarkoiteta
Hakkerointia? Tietomurtamista? Anna mun nauraa. Kaikkea sitä näkee kun vanhaksi elää.
Jonosija 301 :( Pöh, mun mielestä koe jopa meni ok :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otas Terttu-Leena iltalääkkeet ja mene maate. Hakkeroinnilla ja tietomurrolla ei ole mitään tekemistä tämän asian kanssa. Ilman tuota täällä jaettua suoraa linkkiäkin nämä samat asiat on löydettävissä muutamalla klikkauksella. Hakkerointia en ole ikinä kokeillut, mutta ainakin mielikuvissani se on hitusen hankalampi operaatio.
Niin ja olet itse suuntautumassa hoitoalalle mutta ”vittuilet” iltalääkkeiden ottamisista lähtien? Tämän takia nämä kokeet ovat tehty hankaliksi sun kaltasille ihmisille. Yhä vähemmän halutaan hoitajia ja muuta väkeä jotka kohtelee ihmisiä JA KYLLÄ myös vanhukset on ihmisiä, huonosti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ootteko tosissanne :D kukaan ei oo pystyny päättelee viel yhtään mitään siitä lähdekoodista niin antakaa olla
No osalle näkyy jo varasija. Siinä ei oo mitään päättelemistä,jos lukee varasija jotain niin se on tämän hetkinen varasija. Piste.
Mutta nämä kyselijät saisi kyllä antaa olla,jos ei äly riitä sen selvittämiseen mistä on kyse niin parempi odottaa virallisia tuloksia.
Näköjään hoitoalalle hakee vaikka minkälaista idioottia.[/quoHoitoalalle hakee idiootteja? Idiootteja olette te jotka ette tiedä että tuo on hakkerointia ja tietomurtamista. Onnea uralle! Tätä ei digitalisaatiolla tarkoiteta
😂😂😂😂👍
Mä en yhtään ymmärrä mitä toi jonosija merkkaa. Eikös ois parempi kattoo tota varasijaa
Vierailija kirjoitti:
Jonosija ei kerro vielä juuri mitään.
Jonosija EI OLE VARASIJA.
Jonosija ja varasija ovat eri asioita. Tämäkin moneen kertaan ketjussa sanottu.
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu. 😂
Ihan sama olen luovuttanut lähdekoodin stalkkaamisen suhteen. Katson opintopolkua 29.11 illalla ja se siitä. Pitäisi varmaan lopettaa tämänkin keskustelun lukemisen....
Ja tänään jatkuu taas jännäys :D
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama olen luovuttanut lähdekoodin stalkkaamisen suhteen. Katson opintopolkua 29.11 illalla ja se siitä. Pitäisi varmaan lopettaa tämänkin keskustelun lukemisen....
Oon jo monesti tehnyt saman päätöksen ja söpraiiiiisss, täällä ollaan 😎
Tätä keskustelua sivusta seuranneena tulee ihmetelleeksi mikä into ihmisillä on piikitellä toisilleen? Eikö se ole jokaisen oma-asia kuka sitä lähdekoodia lukee ja kuka siihen ei usko? Jos ihmiset kysyy täällä apuja niin miksi hyökkäävä asenne? Jos et halua auttaa miksi edes vastaat sen kysymykseen?
Mihin ihmisten maalaisjärki ja käyttäydy itsekin niin kun haluat muiden käyttäytyvän siulle on kadonnu?
Vierailija kirjoitti:
Tätä keskustelua sivusta seuranneena tulee ihmetelleeksi mikä into ihmisillä on piikitellä toisilleen? Eikö se ole jokaisen oma-asia kuka sitä lähdekoodia lukee ja kuka siihen ei usko? Jos ihmiset kysyy täällä apuja niin miksi hyökkäävä asenne? Jos et halua auttaa miksi edes vastaat sen kysymykseen?
Mihin ihmisten maalaisjärki ja käyttäydy itsekin niin kun haluat muiden käyttäytyvän siulle on kadonnu?
Saman huomannut. Ihan älytöntä! Varsinkin kun miettii mille alalle porukka täällä on hakemassa...
"Lähdekoodista" vielä, että keväällä 2017 pääsin kouluun. Lähdekoodi näytti silloin pistemääräksi 67/70 ja jonosijaksi 4, eli kyllä ne ainakin silloin piti ihan paikkaansa. Toki vaatii sen, että sijoittelut yms. on valmiit ja se jonosija on lopullinen.
Tsemppiä kaikille odotteluun, viimeinen viikko on se pahin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saman huomannut. Ihan älytöntä! Varsinkin kun miettii mille alalle porukka täällä on hakemassa...
Nonni jeesustelijat! Jospa keskitytään itse asiaan.. tylsää heti aamusta lukea toisten arvostelua.. tekö nyt sitten olette parempia kuin muut muka😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nonni jeesustelijat! Jospa keskitytään itse asiaan.. tylsää heti aamusta lukea toisten arvostelua.. tekö nyt sitten olette parempia kuin muut muka😅
Ei tietenkään olla. Tosiasia vain on, että hoitoalalla tulet törmäämään niihin ihmisiin, joille asiat joutuu selittämään yksinkertaisesti ja useaan otteeseen. Jos netissä keskustelupalstalla menee hermo kysymyksiin, joihin et edes itse joudu vastaamaan, miten voi ikinä pärjätä kyseisellä alalla? Ja näitäkin kysymyksiä joutuu "kestämään" korkeintaan kahdesti vuodessa, joten pistää miettimään, miten ihmiset kestävät kun samoja kysymyksiä kuulee päivästä toiseen useasti...
Nokun kenelläkään ei lue vielä niitä pisteitä. Ainoot mitä näkyy on tosistusvalinnan pisteet. = ei pysty päätellä vielä mitään