SOTELI syksy 2018
Onko muita hakijoita? Mihin haetta ja monesko haku kyseessä? Mie haen toista kertaa ja ajatuksena hakea sosionomiksi Hämeenlinnaan. Jännittää jo valmiiks millasta materiaalia tulee esivalintakokeeseen ja tietty pääsykokeet. Jäiks.
Kommentit (3148)
Mulla näkyi lähdekoodilla 3 & 4 hakutoiveeseen jono sija 40-50 ja varasija 20-25... En osaa tulkita näitä joten ei hyötyä 😀 ja 1 & 2 valintaan oli kesken
Vierailija kirjoitti:
Mulla näkyi lähdekoodilla 3 & 4 hakutoiveeseen jono sija 40-50 ja varasija 20-25... En osaa tulkita näitä joten ei hyötyä 😀 ja 1 & 2 valintaan oli kesken
Tulkitaan just noin, kuin näkyykin eli olet jäänyt varasijoille niihin.. sijat elää ja saattaa jopa huonontua koska valintakoeyhteistyö ja kaikkia ei ole vielä sijoiteltu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulkitaan just noin, kuin näkyykin eli olet jäänyt varasijoille niihin.. sijat elää ja saattaa jopa huonontua koska valintakoeyhteistyö ja kaikkia ei ole vielä sijoiteltu.
No voihan kökkö 😀 taitaa jatkua työelämä vielä ensi vuonnakin.. Ellei nyt sit ihmeitä tapahdu vielä
Mulla ei näy muuta kuin false, tai sitten en osaa katsoa.
Metropoliaan hakeneet, miltä teidän koodit näyttää?
Täällä näkyy myös false.. 🙄 Mutta monta true:takin... En enää osaa päättää et uskooko lähdekoodiin vai en.. juttu elää kuitenkin niin kauan kun valintakokeen tulos julkaistaan ja tuloskirje lähetetään... Malttamaton odottaja on malttamaton odottaja 😅
Tarkottaako toi false oikeesti vielä mitään?
Ei tarkoita. Esim, julkaistavissa false tarkoittaa just sitä, että se ei ole vielä julkaistavissa.
Vierailija kirjoitti:
Metropoliaan hakeneet, miltä teidän koodit näyttää?
Mulla näkyi jono ja varasijat, mistä kirjoitin vähän aiemmissa viesteissä.. Eli jono jotain 50 ja vara 20.. Diakin osalta taas näkyy falsee/kesken
Ehdollisesti hyväksyttävissä: false
Onkohan oikeesti mittään mahista ku näkyy varasija joku 50 🙄🙄
Nyt näkyi yhteen jonosija 298
Mulla Metropolia ensihoito jonosija 267
Metropolia fysioterapia jonosija 161
Hain Metropoliaan ja pariin muuhun. Lukee vasta todistuspisteet ja jonosija sen perusteella. Valintakoepisteitä ei vielä. Joten älkää vielä menettäkö toivoanne jos teillä sama homma. Ei siis välttämättä jonosija tarkoita vielä mitään!
toivottavasti itelläki rupee lähi päivinä edes lähdekoodissa näkymään jotakin. Tällä hetkellä näyttää falsea vaan joka kohdassa.
Ja onko toi tieto et Karelia julkistaa opiskelija valinnat jo perjantaina lähtöisin jostain luotettavasta paikasta? Oon hakenut myös kareliaan, joten ois kiva jos sieltä tulis jotain tuloksia jo perjantaina.
"jonosija":33,"varasijanumero":10"
pisteet:27
Metropolia päivä sossu
Pääsenkö???
Vierailija kirjoitti:
"jonosija":33,"varasijanumero":10"
pisteet:27
Metropolia päivä sossuPääsenkö???
Eikös todistusvalinnat tullu jo. 27p on sun yotodidtuksesta
Jep kun tänään ovat alkaneet laittamaan valintakoetuloksia sekä sijoitteluun meitä.. tilanne elää, koska aikaa heillä on vielä eikä kaikkia laiteta kerralla.