Kahvia ei saa juoda yöllä
Öööh, kahvia juodaan aamuisin?
Ei sitä yöllä ole tarkoitettu juoda?
Joku tietty ihmisjoukko tästäkin huolimatta keittää ja juo sitä keskellä yötäkin?
Kommentit (10)
Ööö, sillon kun on yövuoro,mulle maistuu kahvi ja kunnon ruoka. Teen fyysistä työtä. Tässä just nyt juon aamukahvia,vasta heräsin.
Niin, miksi joku juo kahvia yöllä tai myöhään illalla? Varsinkaan kun ei ole lähdössä yötöihin ja tarvitsisi sen takia virkistyä?
Eikö mene yöunet?
Vierailija kirjoitti:
Niin, miksi joku juo kahvia yöllä tai myöhään illalla? Varsinkaan kun ei ole lähdössä yötöihin ja tarvitsisi sen takia virkistyä?
Eikö mene yöunet?
Ei se kaikilta vie unia. Minulla vie tee pahemmin unet kuin kahvi, eli jos valita pitää noista illalla, valitsen kahvin
Ööööööhhhhh. Klo 22.30 ei olekkaan yötä, juon iltakahvit kymppiuutisten jälkeen joka ilta.
Kahvia saa juoda just silloin kun haluaa. Mikä on pikkusen ihme kun ollaan suomessa.
Ööööööööööööööö miksen saisi yövuorossa juoda ? Tai kun aamulla pitää neljältä nousta ?
Vierailija kirjoitti:
Ööööööööööööööö miksen saisi yövuorossa juoda ? Tai kun aamulla pitää neljältä nousta ?
Yöllä nukutaan, työnteko kielletty 00.01-07.00
Kirkossa saa käydä vain sunnuntain aamuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yöllä nukutaan, työnteko kielletty 00.01-07.00
Kirkossa saa käydä vain sunnuntain aamuna.
Meinaatko, että sairaat jätetään öisin hoitamatta, myös yölliset sairauskohtaukset? Entäpä tavarajunat, pitääkö niidenkin kulkea henkilöjunien seassa ja välissä?
Minä join juuri aamukolmelta.