SOTELI syksy 2018
Onko muita hakijoita? Mihin haetta ja monesko haku kyseessä? Mie haen toista kertaa ja ajatuksena hakea sosionomiksi Hämeenlinnaan. Jännittää jo valmiiks millasta materiaalia tulee esivalintakokeeseen ja tietty pääsykokeet. Jäiks.
Kommentit (3148)
Vierailija kirjoitti:
Kun puhutte paljon täällä siitä lähdekoodista.. miten sitä pääsee katsomaan?
Se on sivuston rajapintavastaus, https://opintopolku.fi/omatsivut/secure/applications
Vierailija kirjoitti:
Varasija joku 50... juu se oli siinä :D
Varasija vai jonosija? Ja mikä oppilaitos? Metropolia ainakin näyttää vain todistusvalinnan jonosijoja tässä vaiheessa..
Siis toi varasijahan näkyy vaan ylioppilaille. Eli todidtukset on pistetty järjestykseen. Eli jos varasija joku 50 niin voit silti päästä valintakokeella 🙄
Mihin kouluun olette hakeneet, te joilla näkyy tuolla Opintopolussa jotain?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varasija vai jonosija? Ja mikä oppilaitos? Metropolia ainakin näyttää vain todistusvalinnan jonosijoja tässä vaiheessa..
Metropolia, ja näkyy molemmat, mutta olenkin ylioppilas niinkuin toinen kommentoija sanoikin.
Mitäs tuo jonosija sitten tarkoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Metropolia, ja näkyy molemmat, mutta olenkin ylioppilas niinkuin toinen kommentoija sanoikin.
Mitäs tuo jonosija sitten tarkoittaa?
Jonosija on kronologinen järjestysnumero paremmuusjärjestyksessä, nyt näkyvät ovat todistusvalintojen tietoja..
Siiis hmmm. Mulla lukee lähdekoodissa " sinulle tarjotaan opiskelupaikkaa tässä hakukohteessa jos seuraavat kaksi ehtoa täyttyvöt.." voiko pitäää paikkansa 😱😱 nyt vaan tarkistuksia ja julkaisua jännitän kahta kauheemmin 😅
Vierailija kirjoitti:
Siiis hmmm. Mulla lukee lähdekoodissa " sinulle tarjotaan opiskelupaikkaa tässä hakukohteessa jos seuraavat kaksi ehtoa täyttyvöt.." voiko pitäää paikkansa 😱😱 nyt vaan tarkistuksia ja julkaisua jännitän kahta kauheemmin 😅
Mikä koulu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä koulu?
Vamk 🤭
Mulla näkyy vaan hyväksyttävissä kohdassa false. meinaako tämä sitä että en oo päässyt pääsykokeita läpi? vai mitä tämä meinaa?
Ois iha nkiva tietää, ettei turhaan elättele toiveita kouluun pääsemisen suhteen ja vois käydä kyselee töiden jatkumista.
Vierailija kirjoitti:
Onnea!! Mitkä nuo kaksi ehtoa ovat? Ja näkyikö sulla pisteet?
Centria on julkaissut tulokset tänään
Mulla tuolla lähdekoodissa lukee kaikissa hakukohteissa vaan jotkut ihan älyttömät jonosija 341 jonosija 274 ja jonosija 146 viimesessa ei mitään. Enkä oo lukion käynyt. Mitä noi meinaan oo vissiin päässyt 😀 musta ne on noussikki muutaman numeron isommiksi sitä mitä alussa oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä koulu?
Vamk 🤭
Vamk ei ole vielä siirtänyt sijoitteluun eli tarkoittaako tämä sitä, että jos on päässyt kouluun(mihin tahansa) pitäisi hyväksytty tulos jo näkyä, koska kaikki ovat tehneet pistelaskennan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs tuo jonosija sitten tarkoittaa?Jonosija on kronologinen järjestysnumero paremmuusjärjestyksessä, nyt näkyvät ovat todistusvalintojen tietoja..
Mullakin näkyy jonosija 365 jne ja toiseen jonosija 200 mut en edes ole ylioppilas :)
Vierailija kirjoitti:
Äsch. Mies tyrmäs ja sano että tuo on joku yleinen pohja joka julkastaan kaikille sit JOS hyväksytään 😏🤔 Elis luulot pois vissiinki ja ens viikkoa odotellen 😂
Vierailija kirjoitti:
Mulla tuolla lähdekoodissa lukee kaikissa hakukohteissa vaan jotkut ihan älyttömät jonosija 341 jonosija 274 ja jonosija 146 viimesessa ei mitään. Enkä oo lukion käynyt. Mitä noi meinaan oo vissiin päässyt 😀 musta ne on noussikki muutaman numeron isommiksi sitä mitä alussa oli.
Ne elää moneen kertaan kun koulut vasta laittavat niitä sijoitteluun. Minä olin keväällä yhteen kouluun jonosijalla jotain 200😁
Mulla luki eilen jonosija 299, nyt 301. Metropoliassa.