SOTELI syksy 2018
Onko muita hakijoita? Mihin haetta ja monesko haku kyseessä? Mie haen toista kertaa ja ajatuksena hakea sosionomiksi Hämeenlinnaan. Jännittää jo valmiiks millasta materiaalia tulee esivalintakokeeseen ja tietty pääsykokeet. Jäiks.
Kommentit (3148)
Vierailija kirjoitti:
Ketään tulossa huomenna Tampereen sairaanhoitaja kokeeseen?
jep tulossa
Onko täällä muita Mikkeliin sosionomin pääsykokeisiin tulijoita? Jänskättää!
Miten oot harjotellut, kun ei kokeeseen kuitenkaan mitään materiaaleja oo ollut? Itellä kauheet paineet kokeesta, kun tampere on ykkös valintana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jep tulossa
Miten oot harjotellut, kun ei kokeeseen kuitenkaan mitään materiaaleja oo ollut? Itellä kauheet paineet kokeesta, kun tampere on ykkös valintana. Jäi viimeks toi viesti lainaamatta.
Millaisia matikan tehtäviä on ollut sähköisessä kokeessa?
Muakin kiinnostaisi sähköisen kokeen matikkaosuus 🤔
Vierailija kirjoitti:
Kukaan menossa huomenna Metropolian kokeeseen?
Millainen koe Metropolian fysioterapiassa oli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jep tulossa
Miten oot harjotellut, kun ei kokeeseen kuitenkaan mitään materiaaleja oo ollut? Itellä kauheet paineet kokeesta, kun tampere on ykkös valintana. Jäi viimeks toi viesti lainaamatta.
Sepä siinä kun ei oikein voinu harjotella mitenkää, mut koe oli mun mielestä ihan ok ehkä aika meni hieman tiukille enkä kerinny enää tarkistelemaan, mitens sulla meni?
Metropoliaan hakeneet sosionomit, miltäs tuntui pääsykokeet? Itsellä jäi ihan +-0 fiilis ryhmäosuudesta en tiä yhtään miten sitä sit arvioidaan. Kirjallisia osuuksia olis voinut viilata kyllä vähän pidempään, aika minuutilleen meni. Plus tietty nyt jälkikäteen mietittynä olis pitäny mainita sitä sun tätä... 😅
Pääsykokeissa käyty ja nyt on pitkältä tuntuva kuukaus edessä odotellen tuloksia.
Vierailija kirjoitti:
Pääsykokeissa käyty ja nyt on pitkältä tuntuva kuukaus edessä odotellen tuloksia.
Mä ajattelin yrittää unohtaa koko haun nyt kun pääsykokeet on takana. Kevään haussa tuli jännättyä urakalla ja viikot meni niii-in hitaasti, nyt nollaan pään ja keskityn ihan muihin juttuihin. :D
Toimtaterapeutin pääsykokeet Turussa takana. Melko tyhjä olo.
Kysymykset kirjallisessa osiossa oli kyllä aika mielenkiintoisesti muotoiltu. Enkku meni ihan arpomalla, oli itselleni tosi vaikea teksti sisäistää.
No saa nähdä miten käy.
Miten lappeenrannan eh pääaykokeisiin osallistuneiden koe meni?
Miten lappeenrannan th pääsykoe meni?
Miten lapin amk sosionomi koe meni?
Olin lappeerannan th kokees ja meni sika hyvin!!!
Vierailija kirjoitti:
Olin lappeerannan th kokees ja meni sika hyvin!!!
Olin kans ite siel tekemäss th koetta! ☺️Ja musta tuntuu ettei itellä menny kauhen hyvin mut hienoa et mielestäsi sulla meni hyvi!
Oamkin koe tuntui aika helpolta. Saa nähdä pääseekö sisään. Matikka oli perus kerto/jako/prosentti/muunnoslaskuja. Ei ollut pitkiä sanallisia tehtäviä, onneksi. Lisäksi luetunymmärtämistä (suomeksi), tunneälytehtäviä ja omaan persoonallisuuteen liittyviä kysymyksiä.
Ootpa nolo tyyppi. Ja kiitos, mulla on kyllä jo yhdet maisterin paperit.